abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69624904
Goeiemorgen
Dan lijkt het me niet fijn zo vroeg wakker te zijn huup!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 06:51:24 #102
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69624924
Ook goeiemorgen meisjes!
Hier komt om 10 uur iemand langs voor een offerte voor een dakraam in de keuken, ik heb voor de zekerheid toch maar even de wekker gezet vanwege mijn neiging tot extra ochtendslaapje tegenwoordig...

Vervelend dat je net op zo'n ochtend vroeg en hongerig wakker bent Huup. Vanaf hoe laat kun je op de prikpoli terecht?

Oh mijn kleine donderstraal is druk vanochtend, trappeldetrappel
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 06:58:44 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69624950
oeh hopelijk komt er een fijn bedrag uit die offerte ca.ra, zou schelen.

Ik kan alleen prikken tussen 8.15 en 8.45 Niet op een poli maar bij een soort groene kruis achtig gebouw. En ik mocht twee uur tevoren niets eten dus mja, dan maar ontbijten na het prikken. Ik denk dat ik mezelf maar trakteer op een lekker broodje op het station
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69624985
Morgen !
Wat een nacht zeg...sliep ik eindelijk om een uurtje of 1 staat om 02.14 kind naast mijn bed : ik hoor een mug Mug gevangen, hor weer goed dicht gedaan...lig net of kind weer naast bed : ik hoor er nog een Nog 2 muggen gevangen en toen was ik over mijn slaap
Om 04.00 weer in slaap gevallen en tussendoor elke keer wakker. 6.30 de wekker van nou je kunt me opvegen...dus mocht ik wat raar reageren : slaapgebrek, veel slaapgebrek

Huup succes ! Wat het prikpunt laat open zeg ! Hier is ie open vanaf half 8 geloof ik (vroeg in elk geval)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:14:53 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69624999
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen.
Maar om half zes ging hier ook de wekker van lief en die liep net de deur uit met de mededeling dat de hond was uitgeweest en had geplast en gepoept en gegeten. Ja, leuk, maar ik sliep nog....en nou ben ik dus wakker.

Ga mijn benen maar scheren zodat ik echt bevallingsklaar ben!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:16:26 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_69625008
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:14 schreef Memmel het volgende:

Ga mijn benen maar scheren zodat ik echt bevallingsklaar ben!

sorry, ik moest echt even zo lachen hierom
ook omdat het zo herkenbaar is wat zijn wij vrouwen toch vreemde wezens
stormy waters...
sailin'
pi_69625024
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:16 schreef Belana het volgende:

[..]

sorry, ik moest echt even zo lachen hierom
ook omdat het zo herkenbaar is wat zijn wij vrouwen toch vreemde wezens
ik scheer mijn benen dus amper, misschien 2x per jaar of zo... geloof dat ik het vreemde wezen ben.
Net zo dat alle mannen zich ineens kaal moeten scheren overal...sorry maar dat vind ik belachelijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:24:45 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69625043
Ja, ze waren bevallingsklaar, maar toen dacht ik nog op tijd te gaan bevallen.

Bij mannen vindt ik het ook niet echt nodig hoor, moet ik zeggen. Zoals de geschoren tenen in teenslippers...dat snap ik dan ook weer niet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:29:59 #109
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625070
We weten wel wart het ongeveer moet gaan kosten gelukkig, en ik krijg later in de week nog twee andere offertes, dus dan kunnen we ook vergelijken. De volgende klus is dan het voegen van de voorgevel (is de buurvrouw aan het regelen) en de centjes die dan nog overblijven zijn voor een tweede badkamer boven. Wij hebben op de eerste verdieping onze slaapkamer en de badkamer, de kinderkamer en logeerkamer liggen een verdieping hoger. Alle noodzakelijke leidingen liggen er al en het leek ons wel fijn voor de kleine om niet steeds de trap af te hoeven. Maar goed, dat is meer iets voor in K&W he.

Memmel, hoe dacht je ooit te kunnen bevallen als je niet bevallingsklaar bent... Tsk! Let maar op, nu is hij er zo!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69625108
mogguh!

zucht.. wat gaat het nou weer voor weer worden vandaag.. korte broek of lange broek...

oeh ja, benen scheren moet ik ook nog doen geloof ik... heb het giste rwel gedaan maar zo te zien ben ik de helft vergeten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69625132
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:24 schreef Memmel het volgende:
Ja, ze waren bevallingsklaar, maar toen dacht ik nog op tijd te gaan bevallen.

Bij mannen vindt ik het ook niet echt nodig hoor, moet ik zeggen. Zoals de geschoren tenen in teenslippers...dat snap ik dan ook weer niet.
nou tenen heb ik helemaal zo iets bij van maar ook bij borsthaar en arm/been haar scheren bij mannen vind ik echt zot.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:52:32 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_69625193
voeten, armen en benen hoeven niet bij mannen, maar sommige andere dingen mag wel hoor

en stout, misschien heb jij wel van die haartjes die je niet ziet? de mijne zijn bijna zwart, niet echt charmant hoor
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:53:12 #113
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625194
Ik vind het eigenlijk wel sexy, een man met borsthaar (of ben ik nou ineens heel eighties?)

Geschoren lijkt me niks, dan lig je de volgende dag tegen de stoppels aan te knuffelen...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:55:00 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_69625215
borsthaar heb ik ook geen probleem mee
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:56:49 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69625234
Nee, borsthaar is wel ok.
pi_69625250
borsthaar vind i neit zo erg, rughaar wat minder..

Ik ga maar eens een broek aan mijn reet doen en Amber zo naar de psz brengen..
Straks maar eens creatief zelf vlaggetejs maken voor op de traktatie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:58:37 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_69625254
zow, zo even Liam naar school brengen en dan hop naar de sportschool voor een sessie spinning
Ezra kan leuk spelen daar, goed geregeld! en ik noem het omdat dit allemaal best uitzonderlijk is voor mij
stormy waters...
sailin'
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 08:03:09 #118
5428 crew  miss_sly
pi_69625296
Bar at is dat olifantje schattig

Goed bezig Belaan hoe was het zumba-en, of heb ik daaroverheen gelezen?

Ik vind borsthaar en haar op armen en benen best mogen, zolang het geen hele vacht is tenminste. OP andere plaatsen mag er wel worden geschoren, of iig getrimd. Ik vind bijvoorbeeld dat mannen onder hun oksels best de lengte wat in de gaten mogen houden en dat daar ook geen hele lianen hoeven te groeien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:05:57 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_69625318
my thought exactly miss sly

zumba is ook wel leuk een vriendin van me wil met me mee voortaan, das wel gezellig
stormy waters...
sailin'
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 08:09:49 #120
5428 crew  miss_sly
pi_69625356
Ja, samen gaan is gezelliger En ook grotere kans dat je vaker gaat en niet te gemakkelijk afhaakt...tenminste, bij mij werkt dat zo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 juni 2009 @ 08:14:44 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69625403
Mogge Ik kon een uurtje blijven liggen, moet straks een echo van mijn pols laten maken. Was alleen leuk geweest als ik dan ook echt geslapen had
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:28:30 #122
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69625523
Wat heb je aan je pols dan Rewimo. Carpaaltunnel ofzo?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:34:59 #123
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_69625599
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben weer aan het haken
Wat ben je aan het maken? Ik heb weer een aantal mutsjes en slofjes af. Lekker zo 's avonds tijdens het tv kijken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:45:22 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69625733
ik hou ook van borsthaar. Kan je lekker aan vastgrijpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_69625999
Mogguh!

Tico
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een vent gehad heb die genoeg borsthaar had om echt vast te grijpen gelukkig.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69626011
rewimo succes met de echo.

ja maar vicky en memmel zo willen de heer en dame niet komen he. hup snel scheren

borsthaar nou zolang het netjes is oke.
ik zelf scheer me altijd, vind ikzelf wel zo fris.
mama van 3 kids!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:14:53 #127
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69626117
haar *ril*
Ik pluk me altijd suf, zie er met dank aan mijn donkere en snelgroeiende haar iets te snel uit als chewbacca

Mannen mogen van mij best getrimd, maar hoeven niet helemaal glad. Da`s zo..slick:P
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 09:17:04 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_69626156
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:45 schreef Ticootje het volgende:
ik hou ook van borsthaar. Kan je lekker aan vastgrijpen.

Eeen vriend van P heeft een baard die doorloopt tot op zn tenen en dan weer via de achterkant van zn benen terug omhoog loopt tot zn kruin
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_69626413
Zo.. ik ga eens ff met de Neckermann bellen.. kijken of ik me in kan houden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69626461
De nieuwe 3kwart broeken van pepijn in maat 74 zijn te groot
Ze vallen nog als lange broek

Hij wordt over precies een maand 2
pi_69626493
ik ben nu al geirriteerd De verbinding werd gewoon verbroken!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69626509
taartjesfee, bedoel je dat je al je ongewenste haren eruittrekt?

mijn nicht heeft benen, oksels & snor laten laseren. nergens meer last van! klinkt handig vind ik, maar 't is wel duuuur. en bovendien vind ik 't ook een beetje griezelig.
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 09:35:25 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_69626534
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
ik ben nu al pissed De verbinding werd gewoon verbroken!
Neckermann is mijn geld eens kwijt geraakt, was ook zoiets leuks Ik had betaald met een andere rekening dan dat bij ze bekend was en dat konden ze nérgens in de boeken terug vinden, gaf een hoop aanmaningen
pi_69626539
piglet, wat een ukkepukkie is pepijn!
pi_69626551
ook lekker Mous...
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Neckermann.. maar nu ben ik boos
Pff wachttijd meer dan 10 minuten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 09:38:07 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_69626594
Olé olé voor lenzenvloeistof, ik heb vannacht mn oog uit zitten spoelen met ladingen lenzenvloeistof, dat voelde echt fijn, kon er niet eens van slapen zo branderig was mn oog en nu, nu heb ik een redelijk fris oog straks maar weer even spoelen.
pi_69626633
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
haar *ril*
Ik pluk me altijd suf, [b]zie er met dank aan mijn donkere en snelgroeiende haar iets te snel uit als chewbacca [/b]

Mannen mogen van mij best getrimd, maar hoeven niet helemaal glad. Da`s zo..slick:P
Nerd

Ow check onze tent Daar houd je het wel ff in vol!

Vooral als je dit bij je hebt!

en nou houd ik op, staat meer int fototopic
pi_69626670
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef p_iglet het volgende:
De nieuwe 3kwart broeken van pepijn in maat 74 zijn te groot
Ze vallen nog als lange broek

Hij wordt over precies een maand 2
Mini
Ik dacht dat de mijne klein was
pi_69626675
mooie tent Free!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69626693
Ow, ik zie nu net dat de tent er niet ens helemaal op staat Er zit nog een tunnel aan : De fotograaf staat echt binnen.
pi_69626803
hang ik al een tijdje aan de telefoon, wordt WEER de verbinding verbroken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69626833
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Vicky het volgende:

Over het algemeen ben ik wel tevreden over Neckermann.. maar nu ben ik boos
Pff wachttijd meer dan 10 minuten..
dat heb ik nu met whirlpool

Leander mooie tent freecell
mama van 3 kids!
pi_69626994
Whirlpool heb ik nog niet hoeven bellen
ben benieuwd wanneer ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg.. nou ja, gelukkig heb ik Robbie W. als wachtmuziekje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69627023
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
ben benieuwd wanneer ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg.. nou ja, gelukkig heb ik Robbie W. als wachtmuziekje
Om de mensen niet volledig woest aan de lijn te krijgen denk ik
pi_69627085
ik denk het Free
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69627144
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
dan heb je geluk. ik had een zo een stomme rotstem en een of ander wazig muziekje.
ik heb nu na 12 min. eindelijk iemand eraan gekregen. wilde ze me ook nog afwimpelen.
ja, doei. mooi niet. donderdag komt er iemand
mama van 3 kids!
pi_69627176
ik hang nog steeds in de wacht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:08:29 #148
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69627233
Leuke tent Free. Heerlijk, kamperen!

Ik was nog even lekker ingedommeld, maar goed dus dat ik de wekker had gezet. Mezelf aan mijn haren uit bed gesleept en ik zit net helemaal fris en fruitig klaar op de bank als meneer belt, dat het wat later gaat worden. Argh!

Gelukkig niet zo erg als aan de foon in de wacht hangen. Ik had dat bij onze verhuizing met Ziggo. Op de een of andere manier stond ons TV abonnement wel op ons (inmiddels oude) adres, maar onze internet aansluiting stond nog geregistreerd op een ouder adres, en die kregen ze niet meeverhuisd. Knuppels.
En dan aan iedere flippo die je aan de lijn krijgt opnieuw je probleem uitleggen he, argh!
Oftewel: sterkte Vicky!
pi_69627313
Ziggo bellen is idd ook geen pretje..
En nog steeds hang ik in de wacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:13:53 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69627375
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef bixister het volgende:

mijn nicht heeft benen, oksels & snor laten laseren. nergens meer last van! klinkt handig vind ik, maar 't is wel duuuur. en bovendien vind ik 't ook een beetje griezelig.
klinkt ideaal

voor mezelf ja ik pluk alles eruit en scheren uiteraard. En het irriteert me mateloos dat mn buik nu in de weg hangt en dat k niet alles goed kan doen enzo
Voor mannen, mja ik weet niet. Wat hij prettig vindt. Hoewel geschoren benen wel lichtelijk fout zijn haha. Maar geschoren oksels tsja, ik vind zo'n bos shag geen gezicht. Scheren hoeft niet maar bijknippen vind ik eigenlijk wel zo verzorgd staan.

Freecell toffe tent!

Vicky sla ze! Zó irritant als de lijn dan verbroken wordt en je opnieuw in de wacht kunt gaan hangen...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69627393
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
Ziggo bellen is idd ook geen pretje..
En nog steeds hang ik in de wacht
Wah
Kan me voorstellen dat je inmiddels bijna gaat gillen.
Volhouden!
pi_69627417
aaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!
Ben ik aan de beurt, ruim 20 minuten later, weer de verbinding verbroken!!:

ik ga gwoon een andere optie proberen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69627440
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!
Ben ik aan de beurt, ruim 20 minuten later, weer de verbinding verbroken!!
Kan je ze ook mailen oid?
Wel heeeel stom
pi_69627448
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Kan je ze ook mailen oid?
Wel heeeel stom
mailen gaat misschien wel, maa rik wil iemand persoonlijk spreken..

zo, en nu was ik binnen 10 minuten klaar
krij gmorgen een nieuwe toegestuurd..
Ja maa rmevrowu B. het kan natuurlijk altijd tijdens het transport gebeurd zijn.. Ja uhh , tuurlijk, ook de binnenverpakking die gescheurd is.
Ja mevrouw B. dan kan het ook dat iemand anders 'm besteld heeft en teruggestuurd heeft, want ja er is een bedenktermijn van 14 dagen. Dus ik zeg, nou dan is het apparaat toch 2e hands, nee hoor zegt ze, want hij hoeft toch niet gebruikt te zijn.. nee zeg ik, maar als ie wel gebruikt is istie 2e hands...
Nou zeg ik, daar neem ik geen genoegen mee.. ik betaal er 149 euro voor en dan verwacht ik gewoon een nieuwe in een nieuwe doos..

Ben benieuwd wat er morgen voor doos komt..

[ Bericht 46% gewijzigd door Vicky op 02-06-2009 10:24:26 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:27:08 #155
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69627686
*note to self: volgende keer geen snoepgoed in TT*

'hij' heeft net een extra boterham met kaas gekregen, dus nou moet ie maar eens ophouden met zeuren

En Yay Vicky! Goegedaan meis!
pi_69627748
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef Ca.ra het volgende:
*note to self: volgende keer geen snoepgoed in TT*

'hij' heeft net een extra boterham met kaas gekregen, dus nou moet ie maar eens ophouden met zeuren

En Yay Vicky! Goegedaan meis!
whaha zeur

En ik laat me niet zo makkelijk afschepen hoor
Heb mijn woordje altijd wel klaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:32:34 #157
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69627820
Tistochwat, het kind is er nog niet eens en hij is nu al lastig.... dat wordt nog wat!
pi_69627871
je hebt dalijk 2 kinderen in huis

blech.. ik moet eigenlijk stofzuign maar ik heb geen zin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:40:24 #159
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69628000
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef bixister het volgende:

Ik trek alles uit wat ik tegenkom dat niet op m`n schedel groeit
Dat laseren..ik ben aan het sparen! Geld..en moed enzo. Het is nogal een oppervlak, alles bij elkaar
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 10:55:35 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_69628391
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
je hebt dalijk 2 kinderen in huis

blech.. ik moet eigenlijk stofzuign maar ik heb geen zin
en je hebt nog wel een nieuwe stofzuiger!

Ik moet ook een nieuwe, die van ons heeft meer herrie dan zuigkracht.
pi_69628425
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:55 schreef moussy het volgende:

[..]

en je hebt nog wel een nieuwe stofzuiger!

Ik moet ook een nieuwe, die van ons heeft meer herrie dan zuigkracht.
whaha das waar.. en dat ding zuigt... maar ik ben te lui om 'm te pakken
ach, heb al wel weer 2 wasjes gevouwen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:57:52 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69628459
Oh, dat zou echt een zegen zijn! Maar je moet toch een miljoen keer terug voor alles écht weg is?? Er is aan mij qua beharing een goeie kerel verloren gegaan. Insmeren met hars, in laken wikkelen en van de trap storten werkt het beste denk ik.

Mijn moeder deed de opleiding tot schoonheidsspecialiste toen ik in de puberteit raakte. Dus áltijd mijn benen geharst. En... Niet alles komt terug! Wel van de lange adem natuurlijk, maar echt opvallend minder!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69628488
oehh harsen... dat doe ik echt nooit meer... 1x gedaan.. dacht dat ik door de grond ging van de pijn.. ik hou het wel bij scheren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:59:58 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69628506
buuf *handje schudt*
Er is zoveel wat ik best zou willen laten straktrekken, opspuiten, vullen en afvlakken..maar laseren staat toch wel bovenaan die lijst
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:02:28 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69628573
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
buuf *handje schudt*
Er is zoveel wat ik best zou willen laten straktrekken, opspuiten, vullen en afvlakken..maar laseren staat toch wel bovenaan die lijst
Nou, samen met een buikwandcorrectie bij mij dan. Wat ik dan ook wel weer zonde van mijn geld vind aan de andere kant. Het is toch een "onnodige"operatie. Stel dat ik er in blijf ofzo.
Kortom, ik sukkel gewoon harig en lubberig verder
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:04:33 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69628623
Ik moet ook een buikwandcorrectie..maar dan worden m`n plakplaatjes gehalveerd en da`s ook geen porum
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:05:54 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69628667
Vriendinnetje van mij doet dat laseren, oksels en schaamstreek.
Maar die hebben blijkbaar ook echt geld als water ofzo. 150 Eur. per keer en er gaan nogal wat keertjes overheen...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:06:38 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69628692
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook een buikwandcorrectie..maar dan worden m`n plakplaatjes gehalveerd en da`s ook geen porum
Maar die kan je toch weer aan laten tekenen? Of zou dat echt heeeeeeeeeeeel lelijk worden?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:10:20 #169
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69628770
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Maar die kan je toch weer aan laten tekenen? Of zou dat echt heeeeeeeeeeeel lelijk worden?
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ik
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:12:36 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69628814
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

das dan geen draak meer maar een drk wel hip en kunstig enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69628827
oeh buikwandcorrectie wil ik ook wel, en een lipo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69628838
Ik heb een supersimpele epilady voor 3,- gekocht ooit.
Werkt als een trein

En ik scheer ook wel eens tussendoor
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:14:56 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_69628867
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
oeh buikwandcorrectie wil ik ook wel, en een lipo...
Als ik jou was zou ik eers ff bevallen ofzo

wat een heeeeeeeeerlijk weekend hadden wij in Drenthe
En over 2 weken gaan we gewoon weer
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_69628874
quote:

[..]

Een tattoo van mijn zoon is anders best leuk
pi_69628891
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Saffier het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik eers ff bevallen ofzo

wat een heeeeeeeeerlijk weekend hadden wij in Drenthe
En over 2 weken gaan we gewoon weer
haha jaja oke, eerst bevallen!

Oehh heerlijk hoor saffier, weekend weg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:17:25 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69628934
quote:

[..]

Nou, ik krijg net een linkje van een muurschildering in de smederij van mijn broertje. Zat me net de verbazen over hoe mooi de lijnen lopen en er iets heel anders ontstaat weer. Dus dat kan met Tattoo vast ook wel.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:18:18 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69628956
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Een tattoo van mijn zoon is anders best leuk
Oh ja, zetten we zijn naam er in het sjienees onder dan is het zeker artyfarty
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:20:25 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69629017
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oh ja, zetten we zijn naam er in het sjienees onder dan is het zeker artyfarty
oeh dat kan ik wel dan!

jeuh tentamen klaar even checken op spelfouten en dan inleveren en de stad in.
Wat zal ik es kopen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69629122
Saffier, waar in drenthe ben je geweest?

Hier ook scheren. Jammer dat het zo snel aangroeit. En mn bikinilijn vind het niet zo leuk.
pi_69629137
Jeuj huup Shopze...! k zou voor voetenbadjes en maskertjes enzo gaan. lekker verwenspul
pi_69629201
Huup, voor jezelf of voor de beeb?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69629240
Over scheren gesproken hè, ik mompelde woensdag in het ziekenhuis iets dat ik me niet had geschoren ze ging "even toucheren voor de zekerheid" en toen zei de verpleegster dat het juist handig is voor het hechten als je níet geschoren bent...

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 02-06-2009 11:43:55 ]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:33:18 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69629286
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:30 schreef Vicky het volgende:
Huup, voor jezelf of voor de beeb?
anything goes

haha

Ik ben in Leiden nu. Ben echt enorm gaar, paar dagen slecht geslapen en verplicht vroeg op enzo. Dus die maskertjes vind ik wel een goed plan ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:33:51 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69629303
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Over scheren gesproken hè, ik mompelde woensdag in het ziekenhuis iets dat ik me niet had geschoren ze ging "even toucheren voor de zekerheid" en toen de verpleegster dat het juist handig is voor het hechten als je níet geschoren bent...

ja snap ik, hoeft ze dr eigen draad niet mee te nemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:34:54 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69629339
ow wat een genot ik hoor weer oortjes waren idd beetje viezig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69629394
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

anything goes

haha

Ik ben in Leiden nu. Ben echt enorm gaar, paar dagen slecht geslapen en verplicht vroeg op enzo. Dus die maskertjes vind ik wel een goed plan ja
idd maskertjes, voetenbaddingetejs, lekkere badschuim/douchegel

ik ga mijn kind halen en naar de vk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69629562
quote:

[..]

Dag Vicky, ik hoop op goed nieuws voor je bij de vk!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:15:48 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69630412
Ik neem aan dat je niet uitscheurt tot aan je benen, dus je benen kun je wel scheren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:19:57 #189
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_69630492
Ingrid ik zat vlakbij Emmen. Heerlijk!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_69630499
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik neem aan dat je niet uitscheurt tot aan je benen, dus je benen kun je wel scheren.
Tot je tenen, minimaal toch?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:22:27 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69630549
nog 3 weekjes en dan gaan we er ook even tussenuit en daar ben ik aan toe, niet normaal meer

kijk er ook echt naar uit een heel weekend eens keertje niks aan m'n koppie en gewoon lekker genieten en tot rust komen

Kreeg net weer foto's in de mail van ons poesje Tweezer
ze hangt aan de stoelpoot te bungelen
pi_69630574
quote:

[..]

pi_69630860
Bar Ik wul ook zo'n poesje!
pi_69630931
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef _Bar_ het volgende:
nog 3 weekjes en dan gaan we er ook even tussenuit en daar ben ik aan toe, niet normaal meer

kijk er ook echt naar uit een heel weekend eens keertje niks aan m'n koppie en gewoon lekker genieten en tot rust komen

Kreeg net weer foto's in de mail van ons poesje Tweezer
[ afbeelding ] ze hangt aan de stoelpoot te bungelen
Klein acrobaatje
pi_69631059
Awww Bar wat een schatje, die poes!
Tweezer? Als in, pincet? Aparte naam...

Dit wordt ons nieuwe poesje trouwens:

Joep
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:53:23 #196
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_69631266
quote:

[..]

.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:04:48 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69631552
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:44 schreef innepin het volgende:
Awww Bar wat een schatje, die poes!
Tweezer? Als in, pincet? Aparte naam...

Dit wordt ons nieuwe poesje trouwens:
[ afbeelding ]

Joep
Die van jullie mag er anders ook best wezen hoor

Tweezer ja komt van de doeners van de freggels en vonden we beide wel heel grappig en leuk klinken bij de andere katten
chester en tijgetje
Nog een weekje en dan komt ze bij ons in het gezin

en nu echt "haasten"gaat voor bezoekje ziekenhuis (bloed en controlle)

[ Bericht 8% gewijzigd door _Bar_ op 02-06-2009 13:10:04 ]
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 13:27:13 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_69632163
Ik heb mn kipinstoomzak vast gekruid en in de koelkast gelegd, ik heb me alleen het lazerus gezocht naar dé clip, ik had dat witte gevalletje wel op mn aanrecht zien liggen, maar om dat nou dé clip te noemen!! Gewoon een bindertje.. terwijl ik een mooi nice and shiny bling bling clipje verwacht had tegenvaller nmr 1
pi_69632269
Goed opletten dat de kruiden allemaal op de kip zitten en niet op de zak. Dan wordt de zak zwart.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:36:39 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69632439
grrrrr een van de katten heeft een nog levende kikker mee naar binnen genomen..... nu hupst dat ding de hele kamer door, en ik moet echt weg.....

katten nu boven opgesloten zodat kikker het zoiezo wel overleefd en kunnen we zodra we terug zijn kikker proberen te vangen en buiten terug zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')