Wahquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
Ziggo bellen is idd ook geen pretje..
En nog steeds hang ik in de wacht
Kan je ze ook mailen oid?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!
Ben ik aan de beurt, ruim 20 minuten later, weer de verbinding verbroken!!
mailen gaat misschien wel, maa rik wil iemand persoonlijk spreken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je ze ook mailen oid?
Wel heeeel stom
whaha zeurquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef Ca.ra het volgende:
*note to self: volgende keer geen snoepgoed in TT*
'hij' heeft net een extra boterham met kaas gekregen, dus nou moet ie maar eens ophouden met zeuren
En Yay Vicky! Goegedaan meis!
Ik trek alles uit wat ik tegenkom dat niet op m`n schedel groeitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef bixister het volgende:
taartjesfee, bedoel je dat je al je ongewenste haren eruittrekt?
mijn nicht heeft benen, oksels & snor laten laseren. nergens meer last van! klinkt handig vind ik, maar 't is wel duuuur. en bovendien vind ik 't ook een beetje griezelig.
en je hebt nog wel een nieuwe stofzuiger!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
je hebt dalijk 2 kinderen in huis
blech.. ik moet eigenlijk stofzuign maar ik heb geen zin
whaha das waar.. en dat ding zuigt... maar ik ben te lui om 'm te pakkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
en je hebt nog wel een nieuwe stofzuiger!
Ik moet ook een nieuwe, die van ons heeft meer herrie dan zuigkracht.
Nou, samen met een buikwandcorrectie bij mij dan. Wat ik dan ook wel weer zonde van mijn geld vind aan de andere kant.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
buuf*handje schudt*
Er is zoveel wat ik best zou willen laten straktrekken, opspuiten, vullen en afvlakken..maar laseren staat toch wel bovenaan die lijst
Maar die kan je toch weer aan laten tekenen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook een buikwandcorrectie..maar dan worden m`n plakplaatjes gehalveerd en da`s ook geen porum
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar die kan je toch weer aan laten tekenen?Of zou dat echt heeeeeeeeeeeel lelijk worden?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ik
Als ik jou was zou ik eers ff bevallen ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
oeh buikwandcorrectie wil ik ook wel, en een lipo...
Een tattoo van mijn zoon is anders best leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ik
haha jaja oke, eerst bevallen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eers ff bevallen ofzo![]()
wat een heeeeeeeeerlijk weekend hadden wij in Drenthe
En over 2 weken gaan we gewoon weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |