quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:14 schreef Memmel het volgende:
Ga mijn benen maar scheren zodat ik echt bevallingsklaar ben!
ik scheer mijn benen dus amper, misschien 2x per jaar of zo... geloof dat ik het vreemde wezen ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:16 schreef Belana het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry, ik moest echt even zo lachen hierom![]()
ook omdat het zo herkenbaar iswat zijn wij vrouwen toch vreemde wezens
nou tenen heb ik helemaal zo iets bij vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:24 schreef Memmel het volgende:
Ja, ze waren bevallingsklaar, maar toen dacht ik nog op tijd te gaan bevallen.
Bij mannen vindt ik het ook niet echt nodig hoor, moet ik zeggen. Zoals de geschoren tenen in teenslippers...dat snap ik dan ook weer niet.
Wat ben je aan het maken?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:45 schreef Ticootje het volgende:
ik hou ook van borsthaar. Kan je lekker aan vastgrijpen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
ik ben nu al pissedDe verbinding werd gewoon verbroken!
Nerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
haar *ril*
Ik pluk me altijd suf, [b]zie er met dank aan mijn donkere en snelgroeiende haar iets te snel uit als chewbacca[/b]
Mannen mogen van mij best getrimd, maar hoeven niet helemaal glad. Da`s zo..slick:P
Miniquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef p_iglet het volgende:
De nieuwe 3kwart broeken van pepijn in maat 74 zijn te groot![]()
Ze vallen nog als lange broek![]()
Hij wordt over precies een maand 2
dat heb ik nu met whirlpoolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Vicky het volgende:
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Neckermann.. maar nu ben ik boos
Pff wachttijd meer dan 10 minuten..
Om de mensen niet volledig woest aan de lijn te krijgen denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
Whirlpool heb ik nog niet hoeven bellen
ben benieuwd wanneer ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg.. nou ja, gelukkig heb ik Robbie W. als wachtmuziekje
dan heb je geluk. ik had een zo een stomme rotstem en een of ander wazig muziekje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
Whirlpool heb ik nog niet hoeven bellen
ben benieuwd wanneer ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg.. nou ja, gelukkig heb ik Robbie W. als wachtmuziekje![]()
klinkt ideaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef bixister het volgende:
taartjesfee, bedoel je dat je al je ongewenste haren eruittrekt?
mijn nicht heeft benen, oksels & snor laten laseren. nergens meer last van! klinkt handig vind ik, maar 't is wel duuuur. en bovendien vind ik 't ook een beetje griezelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |