Nou, ik krijg net een linkje van een muurschildering in de smederij van mijn broertje. Zat me net de verbazen over hoe mooi de lijnen lopen en er iets heel anders ontstaat weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ik
Oh ja, zetten we zijn naam er in het sjienees onder dan is het zeker artyfartyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Een tattoo van mijn zoon is anders best leuk
oeh dat kan ik wel dan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja, zetten we zijn naam er in het sjienees onder dan is het zeker artyfarty
anything goesquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Over scheren gesproken hè, ik mompelde woensdag in het ziekenhuis iets dat ik me niet had geschoren ze ging "even toucheren voor de zekerheid"en toen de verpleegster dat het juist handig is voor het hechten als je níet geschoren bent...
idd maskertjes, voetenbaddingetejs, lekkere badschuim/douchegelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
anything goes![]()
haha![]()
Ik ben in Leiden nu. Ben echt enorm gaar, paar dagen slecht geslapen en verplicht vroeg op enzo. Dus die maskertjes vind ik wel een goed plan ja
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ja snap ik, hoeft ze dr eigen draad niet mee te nemen
Tot je tenen, minimaal toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik neem aan dat je niet uitscheurt tot aan je benen, dus je benen kun je wel scheren.
[..]![]()
Klein acrobaatjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef _Bar_ het volgende:
nog 3 weekjes en dan gaan we er ook even tussenuit en daar ben ik aan toe, niet normaal meer![]()
![]()
kijk er ook echt naar uit een heel weekend eens keertje niks aan m'n koppie en gewoon lekker genieten en tot rust komen![]()
Kreeg net weer foto's in de mail van ons poesje Tweezer
[ afbeelding ] ze hangt aan de stoelpoot te bungelen
[..]![]()
Die van jullie mag er anders ook best wezen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:44 schreef innepin het volgende:
Awww Bar wat een schatje, die poes!![]()
Tweezer? Als in, pincet? Aparte naam...
Dit wordt ons nieuwe poesje trouwens:
[ afbeelding ]
Joep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |