opgeschoond hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Het topic, ik wil graag een kindje, maar mijn vriend niet, vind ik een beetje ver gaan. TS wordt volledig afgebrand terwijl ze best met een serieuze vraag komt.
Ik vind het een beetje zielig. Topic is nu al verziekt.
je bent geweldig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ze doorgeschoven naar de kleuters - pubers
Ja, daar is toestemming voor. Daarom staat dat ook in de OP.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef Tazz het volgende:
Enquête speelgoed
klopt het? is hier toestemming voor?
Of vraag eerst even toestemming aan euhh jeweetwelquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Lois het volgende:
Volgens mij bestaat er geen topic voor, je mag doen wat je wiltEigen topic, traktatietopic, het maakt niet uit.
oh, leuk. we gaan dan nu ff leuk verder met klieren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Of vraag eerst even toestemming aan euhh jeweetwel
Misschien vind zij wel dat het in een centraal topic kan
oke, ga ik een topic makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Lois het volgende:
Volgens mij bestaat er geen topic voor, je mag doen wat je wiltEigen topic, traktatietopic, het maakt niet uit.
Jaaa, die bedoel ik. Dank je wel, Be!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Deze misschien?
Post hier de leukste Youtube-links voor kinderen!
quote:
'Maar je bent gewoon een lompe boer met oogkleppen op als je gaat doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is.'quote:
Ach kom nou tochquote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
'Maar je bent gewoon een lompe boer met oogkleppen op als je gaat doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is.'
Dus als je niet gaat doen alsof jij alle wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is ben je geen lompe boer met oogkleppen. Lijkt me toch dat als je aan een discussie als deze deelneemt je ook graag andere meningen wilt horen en jouw mening niet als enige waarheid beschouwt. Er staat dus niet dat je een lompe boer bent.
Aanstellen? Waar heb je het ingodsnaam over? Je wist stelselmatig mijn posts, mag ik in godsnaam vragen waarom?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen, ik las het blijkbaar compleet anders dan jij.
Dat is dan toch echt voor interpretatie van de lezer. Maar goed, blijkbaar als iemand een uitgesproken mening heb mag je hem uitschelden?quote:Ik heb verder het hele topic doorgelezen en het valt me elke keer weer op dat jouw mening zo gigantisch opgedrongen wordt alsof dat de enige weg is naar het licht en alsof het de enige waarheid is.
NOU EN??? Het is een mening OP EEN DISCUSSIE FORUM. Als je het niet met een mening eens ben mag je dus mensen uit gaan schelden?? Dat is wat je zeg?quote:Zo uitgesproken is je mening niet, maar je gaat er maar op door dat jouw mening de enige goeie oplossing betreft.
Ik heb er geen moeite mee, maar wis je eigen stemming makende post dan ook even.quote:Btw, wat wissen betreft: waar was ik niet duidelijk dat het ontopic zou blijven? Heb je er moeite mee, dan heb je pech.
Rly en dan vragen ze zich af hoe het toch komt dat er op fok langzamerhand niets leuks meer te vinden is.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee hoor, ik ben er klaar mee. Jij wilt mijn punt niet begrijpen, alleen je eigen punt is wat waard.
Ik vind het best zo
Dien maar een klacht in.
Stadspenisquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.
Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
Maar gelet op de wissnelheid in andere topics en het volledig uitblijven van iets soortgelijks bij dit soort nonsens reacties hier zet je wel aan het denken ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
SorryDit is een feedback topic he, geen ONZ.
Wat wil je nou eigenlijk zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou pas een ban moeten krijgen!
Als ik jou was zou ik een anti-Rockabellatopic openen in ONZ, vriendjes worden met een mod daar en als Rocka dan antwoord..snel vragen of die mod haar posts wist, HILARISCH
Tja, als je echt nieuw ben kan je nog niet beter weten. Maar gezien je post gedrag vermoed ik dat je een kutkloontje ben. Verder zit ik in een FB topic niet echt te wachten op de mening van een ander. Dat is bedoeld voor discussie met mods he.quote:maarre je maakt je serieus druk om het feit dat iemand je ongeveer een boerenlul noemt? Dan ben je wel een beetje zielig hoor
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen
[..]
Tja, als je echt nieuw ben kan je nog niet beter weten. Maar gezien je post gedrag vermoed ik dat je een kutkloontje ben. Verder zit ik in een FB topic niet echt te wachten op de mening van een ander. Dat is bedoeld voor discussie met mods he.
Nee virtueel drakeneitjes leggen getuigt van intellectquote:Op zondag 24 mei 2009 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.
Je snapt het punt nog niet erg he.quote:En je zei kut, ban!
talking about intellect?quote:Dat is dan toch echt voor interpretatie van de lezer. Maar goed, blijkbaar als iemand een uitgesproken mening heb mag je hem uitschelden?
oe... een t vergeten in the heat of the momentquote:
Kan ik daarna weer een jaartje uit dit hysterische kuthok wegblijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.
Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
'quote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
oe... een t vergeten in the heat of the moment. Maar goed, wat kom je nou doen in dit topic behalve trollen?
johquote:
Je bent latent homo he.quote:Ik trol niet..ik kwam even een kijkje nemen en toen sprongen mijn lolspoelfrietjes op hol.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar was ik om 8 uur al. Maar ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat het nut is van je opmerking hier?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Hup Swets, naar je nine to five job!
Leve regelmaat!
Nou spreek je uit zou ik zeggen. Dit is een feedback topic. Waarin de users hun feedback geven aan modjes of hen wat vragen. Vertel eens wat jouw opmerking hier doet in dit licht?quote:
Ok dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou spreek je uit zou ik zeggen. Dit is een feedback topic. Waarin de users hun feedback geven aan modjes of hen wat vragen. Vertel eens wat jouw opmerking hier doet in dit licht?
Ah...quote:
Ik zie niet in wat er saai aan is. Nog geen 3 maanden geleden liep ik voor mijn regelmatige leventje in Hongkong rond. Rond dezelfde tijd dat jij op het marktplein op je koperen rolfluitje zat te blazen denk ik. Saai is dus relatief.quote:In verband met jouw regelmatige saaie levensstijl
Dan heb ook jij het niet begrepen want ik zeg niet dat minder regelmaat voor volwassenen fout is. Ik zeg zelfs niet dat het voor kinderen fout is. Jammer dat ook JIJ blijkbaar niet kan lezen hoewel dat me minder verbaast dan bij een aantal anderen.quote:en andere mensen die wat losser leven en met minder regelmaat en dat dat dan in jouw ogen verkeerd is...
Nee.... ik begrijp nog steeds niet wat dit 'grapje' in een feedback topic doet. Kan het niet anders interpreteren dan trollen. Zoals GI zeg. Als je hier zo graag over wil discussieren... open er een topic over. Het is nogal misplaatst in een feedback topic imho.quote:En zo...
Snappie?
Hai!quote:
Nee hoor, ik wilde alleen even weten of de regels veranderd waren. Rockabella lijkt dat wel te denken. Helemaal zeker ben ik daar niet van omdat die het beneden haar stand vind om in feedback vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hai!
Ziek, koorts, nauwelijks uit ogen kunnen kijken. Mijn excuses voor mijn afwezigheid gisteren of mijn afgrijselijk late reactie nu.
Lois is aan het werk en kan ook niet reageren.
Anyway... Nee, schelden mag niet. Zelfs niet 'hork'.
En nu? Is er nog meer dat je van mij/ons verwacht?
Ik kan niks teruglezen van wat er weg is en kan dus ook echt nauwelijks zeggen of dat wat er gebeurd is wel of niet ok was/is. Sorry.
Nou het begon met lompe boer op basis van een verkeerde interpretatie. Omdat ik de discussie NIET op zijn Swets wilde voeren heb ik hier in feedback direct aangegeven dat een en ander uit de hand liep. Daarop gaf rockabella aan dat er een voorwaarde bijstond en dat het DUS niet zo bedoeld was.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik moet nog wel zeggen, het enige dat ik gisteren heel vluchtig zag was iets over hoeren enzo en dat vind ik nogal een stevige tegenactie op 'hork', maar eerlijk is eerlijk... 'zij begon'.![]()
Geen idee of ik nu op het juiste spoor zit, maar dat is echt het enige dat ik er nu even van kan maken en verder lijkt het me een discussie op zijn Swets, hard tegen hard, tegen nog harder...
Ik heb daar zelf meestal de grootste moeite meedus ik weet niet hoe ik het gisteren gedaan had als ik er wel geweest was.
Chronologisch dan:quote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik weet dat dit als een zwaktebod van mijn kant klinkt, maar ik snap het gewoon niet.Het komt even niet door. Sorry.
Sowieso vind ik het getroll van diverse mensen in een feedback topic ook redelijk irritant.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef cheqy het volgende:
Ik begin eigenlijk een beetje te twijfelen aan je geestelijk vermogen,
<knip>
een dictatoriale debiel
<knip>
sterkte aan je kids.
Sorry maar ik constateerde dat nu eenmaal.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Chronologisch dan:
1. Ik word uitgescholden. Ik geef toe, niet heel schokkend maar ik word er langzamerhand ziek van dat ik blijkbaar voor alles uitgemaakt mag worden omdat ik een uitgesproken mening heb.
2. Ik geef aan aan desbetreffend persoon dat ik het niet zo netjes vind dat ze me uitscheld omdat zij een post van mij verkeerd interpreteert en op zich zelf betrekt
3. Ik geef het hier in feedback aan
4. Rockabella vind niet dat het uitschelden is, want in desbetreffende post was ik pas een <scheldwoord> ALS ik aan bepaalde voorwaarde voldeed
5. Ik word op PM uitgescholden
6. Ik noem desbetreffende poster een <scheldwoord> als ZIJ aan een bepaalde voorwaarde voldoet. zie stap 4.
7. Vervolgens stelt Rockabella dat ik een nogal uitgesproken mening heb.
8. Ik vraag wat dat er dan toedoet, want volgens mij is een uitgesproken mening op een discussie forum geen vrijbrief voor ordinair gescheld.
9. Rockabella vind dat blijkbaar een lastig vraag want ze weigert verder elk commentaar en ik moet maar een klacht indienen.
Dus ik wilde nu alleen even duidelijk hebben of het hebben van een uitgesproken mening een vrijbrief is om mensen voor rotte vis uit te maken. Ik bedoel maakt het voor mij een stuk makkelijker. Hoef ik niet meer op zoek naar bronnen en onderbouwing, ik scheld mensen gewoon uit als ze een ander standpunt hebben dan mij.
Jij bevestigt nu dat dat niet zo is, dus verwacht ik ook wat moderatie als mensen mij vanuit het niets verwijten gebrekkige verstandelijke vermogens te hebben, me een dictotariale debiel noemen EN suggereren dat ik een slechte ouder ben omdat ik een andere mening dan hen heb.
En dat overigens in 1 post
[..]
Sowieso vind ik het getroll van diverse mensen in een feedback topic ook redelijk irritant.
Je noemt me een dictotariale debiel en dan verwijt je MIJ emotionele uitbarstingenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sorry maar ik constateerde dat nu eenmaal.![]()
En ik zeg niet dat je een slechte ouder bent. Ik stoor me alleen aan je emotionele uitbarstingen en ik snap dat mensen om je heen irl er best moeite mee kunnen hebben.
En dat je geestelijk niet deugt blijf ik bij. Neem wat Valdisperts en lees je postgeschiedenis nog eens terug.
Klopt.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je noemt me een dictotariale debiel en dan verwijt je MIJ emotionele uitbarstingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |