vooral over jouquote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef livelink het volgende:
Zoooo, dus er is geroddeld op de meet cq ruilbeurs![]()
Ik dacht het wel.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef sjak het volgende:
Echt he. En rellen....ook leuk!
Speeltjes zijn goedgekeurd trouwens. Dora staat aan en de speeltafel wordt door zoonlief gebruikt om schildpad mee te spelen (tafel op zijn rug en kruipen). En ojeeeeee, ik zit niet in SC
en je post in een oude waar al een slotje op zatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef happyme28 het volgende:
Rocka je opent net een nieuwe V&A, maar er is er al een:
Vraag & aanbod kinderspullen, deel 29
opgeschoond hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Het topic, ik wil graag een kindje, maar mijn vriend niet, vind ik een beetje ver gaan. TS wordt volledig afgebrand terwijl ze best met een serieuze vraag komt.
Ik vind het een beetje zielig. Topic is nu al verziekt.
je bent geweldig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ze doorgeschoven naar de kleuters - pubers
Ja, daar is toestemming voor. Daarom staat dat ook in de OP.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef Tazz het volgende:
Enquête speelgoed
klopt het? is hier toestemming voor?
Of vraag eerst even toestemming aan euhh jeweetwelquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Lois het volgende:
Volgens mij bestaat er geen topic voor, je mag doen wat je wiltEigen topic, traktatietopic, het maakt niet uit.
oh, leuk. we gaan dan nu ff leuk verder met klieren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Of vraag eerst even toestemming aan euhh jeweetwel
Misschien vind zij wel dat het in een centraal topic kan
oke, ga ik een topic makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Lois het volgende:
Volgens mij bestaat er geen topic voor, je mag doen wat je wiltEigen topic, traktatietopic, het maakt niet uit.
Jaaa, die bedoel ik. Dank je wel, Be!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Deze misschien?
Post hier de leukste Youtube-links voor kinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |