Nog 2 daagjes en de zorgvuldig geknutselde en verstopte kadootjes komen weer tevoorschijn!
![]()
Nog 3 daagjes en de door papa zorgvuldig uitgezochte mixers, stofzuigers en sinaasappelpersen kunnen weer geruild worden
![]()
Hier stonden gisteren de moederdagkadootjes
onverpakt op de vensterbank bij de spz, dus heb ik me lichtelijk gedwonen niet die kant op te kijken.
Bij het ophalen kreeg ik iets in doorzichtig cellofaan in mijn handen gedrukt van de juf. Het kadootje
![]()
Kheb juf een plastic tasje gegeven met de vraag of ze het daar niet in kon doen, ik wilde het nog niet zien. Vond juf een beetje raar geloof ik?
![]()
Enniewee, waar mijn dochter al de hele week Fort Know speelde en geen enkel detail losliet over haar kado, werd het haar gisteren toch teveel. Het was gisteren zondag volgens haar en ze moest en zou haar kadootje geven. Toen er zelfs tranen bij kwamen hebben we maar toegegeven.
Met een "Fijne moederdag mama!" en een natte kleffe plakkus
(lollie) kreeg ik het cellofaan pakje in mijn handen.
Een zelf beschilderd bloempotje met een plantje en een lief kaartje!
![]()
Het cellofaan stond al vol condens waardoor de verf al weer afgaf, dus achteraf maar goed ook dat ze al gegeven heeft, wil niet weten hoe het er zondag uit had gezien.
![]()
![]()