abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:48:05 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49261765
Nog 2 daagjes en de zorgvuldig geknutselde en verstopte kadootjes komen weer tevoorschijn! Nog 3 daagjes en de door papa zorgvuldig uitgezochte mixers, stofzuigers en sinaasappelpersen kunnen weer geruild worden

Hier stonden gisteren de moederdagkadootjes onverpakt op de vensterbank bij de spz, dus heb ik me lichtelijk gedwonen niet die kant op te kijken.
Bij het ophalen kreeg ik iets in doorzichtig cellofaan in mijn handen gedrukt van de juf. Het kadootje

Kheb juf een plastic tasje gegeven met de vraag of ze het daar niet in kon doen, ik wilde het nog niet zien. Vond juf een beetje raar geloof ik?

Enniewee, waar mijn dochter al de hele week Fort Know speelde en geen enkel detail losliet over haar kado, werd het haar gisteren toch teveel. Het was gisteren zondag volgens haar en ze moest en zou haar kadootje geven. Toen er zelfs tranen bij kwamen hebben we maar toegegeven.

Met een "Fijne moederdag mama!" en een natte kleffe plakkus (lollie) kreeg ik het cellofaan pakje in mijn handen.

Een zelf beschilderd bloempotje met een plantje en een lief kaartje!
Het cellofaan stond al vol condens waardoor de verf al weer afgaf, dus achteraf maar goed ook dat ze al gegeven heeft, wil niet weten hoe het er zondag uit had gezien.

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:55:00 #2
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49261987
aaah, wat lief
Hier heb ik ook al het cadeautje meegekregen bij de psz.. Het was wel verpakt,maar het is duidelijk iets om aan de muur te hangen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_49262028
Gaaf! Zo creatief ben ik niet.. op goedkoopstewinkel.nl cd van Ryhtim's del Mundo besteld, ok mooi!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:02:36 #4
38972 Pasl2001
Yoghurtlul!
pi_49262218
als ik aan één ding een hekel heb dan zijn het de ...dag. (vul zelf wat in) haalt de spontaniteit eruit weg en het wordt een moetje op deze manier... maareh lang leve het kapitalisme zou ik zeggen!
  FOK!fossiel vrijdag 11 mei 2007 @ 12:02:51 #5
2628 Karin
pi_49262225
Aaahhh wat lief zeg!! Erg leuk zo'n beschilderde bloempot.

Bram had gisteren zijn kadootje mee vanuit school in zijn tas en ik mocht absoluut niet kijken. Dus ik zei dat hij het dan maar moest verstoppen maarja waar dan he? Nou man verstop het in je kledingkast. Eenmaal thuis stormde hij naar boven en zijn kamer is nu zo'n beetje verboden gebied, ik mag absoluut niet in zijn kledingkast komen
pi_49262514
wat lief!!

kan niet wachten tot Sarah ooit ook thuiskomt met dit soort zelfgemaakte dingen
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:12:30 #7
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_49262526
Lang leve mij! *O*
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:35:32 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49263251
leuk Ireth
Maxim heeft vandaag ook iets gemaakt op de psz, het zit helemaal verpakt in papiermachecrepepapier, kan niks zien. maar al sik vraag of dat voor Mama is zegt hij "nee is voor Mattie" (das hijzelf he)

[ Bericht 4% gewijzigd door Martineke op 11-05-2007 13:13:27 (verkeerde benaming) ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:37:01 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49263312
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:35 schreef Martineke het volgende:
leuk Ireth
Maxim heeft vandaag ook iets gemaakt op de psz, het zit helemaal verpakt in papiermache, kan niks zien. maar al sik vraag of dat voor Mama is zegt hij "nee is voor Mattie" (das hijzelf he)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:38:03 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_49263351
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:35 schreef Martineke het volgende:
leuk Ireth
Maxim heeft vandaag ook iets gemaakt op de psz, het zit helemaal verpakt in papiermache, kan niks zien. maar al sik vraag of dat voor Mama is zegt hij "nee is voor Mattie" (das hijzelf he)
Heerlijk!
Lang leve mij! *O*
pi_49264124
Kevin heeft hier samen met een vriendin en Mikael iets in elkaar geknutseld. Kreeg een kind terug met rode verf bij zijn nageltjes maar wat ze gemaakt hebben
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:01:04 #12
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49264282
Woensdag heb ik Emma haar cadeautje voor mij meegenomen van het kdv vandaan. Het staat nu op de vitrine te prijken verpakt in geel en rose crepepapier. Het heeft de grootte van een blikje frisdrank, ik ben benieuwd wat het is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:14:19 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49264813
Wat aandoenlijk dat Suus ervan overtuigd was dat het al zondag is!
Lief cadeautje (en dom verpakt ).
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef Pasl2001 het volgende:
als ik aan één ding een hekel heb dan zijn het de ...dag. (vul zelf wat in) haalt de spontaniteit eruit weg en het wordt een moetje op deze manier... maareh lang leve het kapitalisme zou ik zeggen!
Nou, dat had ik eerst ook. Maar nu ik zelf moeder ben, vind ik het toch wel leuk en ook een beetje spannend!
Mijn lief is nu alweer de stad in, "Op geheime missie," zei hij. Eigenlijk moest Thies mee, maar die ligt te slapen Het eerste plan was mislukt. Ik ben erg benieuwd wat 'plan 2' inhoudt....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_49265118
Bo heeft een liedje geoefend voor moederdag. Maar ze is zo trots dat ze niet kon wachten.

Hij gaat zo.
Hallo mam, hier ben ik dan.
Met een zelfgemaakt kadoo
Het koste me geen enkele euro.
Ik heb het gemaakt speciaal voor jou.
Omdat ik zoveel van je hou.

Dr kadootje heeft ze wel verstopt.

Janneke kreeg ook haar kadootje mee van de peuterspeelzaal gisteren. En die zat het al heel leuk op de achterbank van de auto open te maken Ik moest het zelf geverfde bloemetje op t doosje zien. Waarop ik zei, "ja maar dan kan ik het kadootje al zien en het is nog geen moederdag". Jans zei daarop weer "Nee mam het ZEEPJE zit in het doosje en dat zie je niet dus dan weet je nog niet wat het is"

Zo heerlijk dat lekkere gekunselde gedoe

[ Bericht 2% gewijzigd door jessie op 11-05-2007 13:27:34 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:26:37 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49265324
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef jessie het volgende:
"Nee mam het ZEEPJE zit in het doosje en dat zie je niet dus dan weet je nog niet wat het is"
Slimme meid!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:35:25 #16
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49265701
Leuk he.
Al die kindjes die het zoooo spannend vinden en eigelijk nog niet alles begrijpen. Mara heeft iets geschilderd en is mooi ingepakt in oranje papier (haar lievelingskleur)

Nu vraag ik me af komen jullie als ouders terug bij de juf op het kadootje wat er gemaakt is om even te zeggen dat het leuk was of zo?

Ik doe dat namelijk altijd wel even maar ik werk zelf op een babygroep en er is werkelijk denk ik 1 van de in totaal 17 kinderen die er op terug komt om te zeggend at ze het een leuk kadootje vond. Dus nu vroeg ik me dit zo af.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:35:56 #17
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49265731
Heerlijk deze verhalen

Dit wordt mijn "eerste" moederdag en kan niet wachten op het kado wat ik van der ga krijgen. Liep in ieder geval wel met een best groot kado naar huis. Mega groot versierd papier en daartussen dan het kadootje Alleen gaat ze zaterdagavond ergens anders slapen en dat vind ik dan wel weer jammer, we vieren het dus midden op de dag
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:42:15 #18
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49265995
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef jessie het volgende:
Jans zei daarop weer "Nee mam het ZEEPJE zit in het doosje en dat zie je niet dus dan weet je nog niet wat het is"
aahhh!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 13:56:39 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_49266548
Dit wordt mijn allereerste moederdag. Vorige week kon ik Milo al bij het kinderdagverblijf ophalen met verf onder zijn nageltjes en woensdag lag er een cadeautje voor mama in zijn bakje. Ik heb het keurig ingepakt gelaten, maar ik kan niet wachten om het open te maken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_49266851
Jans!
pi_49267153
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:

Nu vraag ik me af komen jullie als ouders terug bij de juf op het kadootje wat er gemaakt is om even te zeggen dat het leuk was of zo?

Ik doe dat namelijk altijd wel even maar ik werk zelf op een babygroep en er is werkelijk denk ik 1 van de in totaal 17 kinderen die er op terug komt om te zeggend at ze het een leuk kadootje vond. Dus nu vroeg ik me dit zo af.
[jufmodus] Het is erg leuk om van ouders iets terug te horen over het kadootje...
Vandaag mn 2e groep peuters het kadootje meegegeven met het verhaal dat het nog 2 nachtjes slapen was en ze het maar moesten verstoppen thuis onder het bed of in de kast. Ben benieuwd.[/jufmodus]

Mijn lief roept nu alvast maar dat hij niet meedoet aan dat commerciele gedoe... Ik heb gezegd dat ik toch wel verwacht dat hij volgend jaar samen met die kleine iets knutselt ofzo... Kost niks en het gaat om het idee, haha. Maar ik hoop er maar niet al te hard op.

Mooi bloempotje Ireth, maar goed dat suus niet wilde wachten met geven, anders had de verf misschien zondag wel in het papiertje gezeten ipv op het potje.
Fake it till you make it...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:16:13 #22
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49272480
Hier kwam de juf gisteren een tasje (met inhoud) brengen want Wilyan is door de waterpokken een week niet op school geweest.
Ik had eerst de link juf->tasje->moederdag niet gelegd. Ik dacht dat ze even een gewoon knutseltje kwam brengen en even wou kijken hoe het met hem ging. Toen ze heel zachtjes tegen Wilyan begon te praten dat hij wat in het tasje zat moest verstoppen en zondag moest geven ben ik heel even weg gelopen de kamer in.
Wilyan heeft later samen met pappa snel het cadeautje verstopt.
Hij kwam de kamer in met de mededeling: "Jij mag het cadeautje NIET zien MAMMA! "

Ik heb dus niks gezien.
Ik ben zoooo nieuwsgierig en stiekem nu al heel trots.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:16:54 #23
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49272514
Suus wat liefff..

En Jans.. Klein mutsie!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:39:57 #24
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49273396
Ik kom er idd wel op terug bij de leidsters, maar ja ik weet dan ook uit eigen ervaring hoe leuk het is om te horen wat de ouders er van vinden, en dan vooral hoe de kindjes het vonden om het te geven.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:04:16 #25
108648 cattie
lieve moeder
pi_49274197
Suus en Jans, wat lief!

Dit wordt mijn eerste moederdag. Ik heb er nu al zin in. Vandaag kreeg ik een klein cadeautje mee van het kdv, zo'n 10 bij 10 cm en een paar cm dik. Het is iets met verf, want ik heb dinsdag verf onder Ive's nageltjes vandaan moeten wassen. Ik ben zo benieuwd. Ik gok onderzetters Zijn eerste echte werkje.
En mijn man moest gisteravond ook "opeens" even de stad in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')