quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:35 schreef Martineke het volgende:
leuk Ireth
Maxim heeft vandaag ook iets gemaakt op de psz, het zit helemaal verpakt in papiermache, kan niks zien. maar al sik vraag of dat voor Mama is zegt hij "nee is voor Mattie" (das hijzelf he)
Heerlijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:35 schreef Martineke het volgende:
leuk Ireth
Maxim heeft vandaag ook iets gemaakt op de psz, het zit helemaal verpakt in papiermache, kan niks zien. maar al sik vraag of dat voor Mama is zegt hij "nee is voor Mattie" (das hijzelf he)
Nou, dat had ik eerst ook. Maar nu ik zelf moeder ben, vind ik het toch wel leuk en ook een beetje spannend!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef Pasl2001 het volgende:
als ik aan één ding een hekel heb dan zijn het de ...dag. (vul zelf wat in) haalt de spontaniteit eruit weg en het wordt een moetje op deze manier... maareh lang leve het kapitalisme zou ik zeggen!
Slimme meid!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef jessie het volgende:
"Nee mam het ZEEPJE zit in het doosje en dat zie je niet dus dan weet je nog niet wat het is"![]()
![]()
aahhh!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef jessie het volgende:
Jans zei daarop weer "Nee mam het ZEEPJE zit in het doosje en dat zie je niet dus dan weet je nog niet wat het is"![]()
![]()
[jufmodus] Het is erg leuk om van ouders iets terug te horen over het kadootje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Nu vraag ik me af komen jullie als ouders terug bij de juf op het kadootje wat er gemaakt is om even te zeggen dat het leuk was of zo?
Ik doe dat namelijk altijd wel even maar ik werk zelf op een babygroep en er is werkelijk denk ik 1 van de in totaal 17 kinderen die er op terug komt om te zeggend at ze het een leuk kadootje vond. Dus nu vroeg ik me dit zo af.
Deden wij thuis ook altijd. Noemden we Voederdagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:06 schreef owlet het volgende:
Mijn man was de laatste dagen zo gestressed door een cadeautje dat hij MOEST kopen dat ik maar heb voorgesteld om voor moeder- en vaderdag samen maar lekker uit eten te gaan. Dat doet me op dit moment veel meer dan een broodrooster
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Deden wij thuis ook altijd. Noemden we Voederdag
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:03 schreef wendytje het volgende:
ik krijg iets geknutseld (mam, ik mag niet zeggen dat we een blouse maken, maar wel dat we een gedichtje leren, maar ik mag het gedichtje niet zeggen, maar wel dat we het leren)
en vanmorgen zijn oudste zoon en man het dorp in gegaan om gezellig iets te halen
Hee die Moonah!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Moonah het volgende:
Wat aandoenlijk dat Suus ervan overtuigd was dat het al zondag is!
Lief cadeautje (en dom verpakt).
[..]
Nou, dat had ik eerst ook. Maar nu ik zelf moeder ben, vind ik het toch wel leuk en ook een beetje spannend!
Mijn lief is nu alweer de stad in, "Op geheime missie," zei hij. Eigenlijk moest Thies mee, maar die ligt te slapenHet eerste plan was mislukt. Ik ben erg benieuwd wat 'plan 2' inhoudt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |