Of product, mag ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
"Bent u ontevreden over een bepaald merk? "
Wat een rare vraag...
Het gaat om een maximaal bedrag. Stel je ziet een mooie skelter, met alles er op en er aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef Troel het volgende:
Ik vind de vraag over de prijs van het speelgoed een beetje lauw. Hoe veel ik bereid ben te betalen hangt natuurlijk af van het speelgoed waar het om gaat. Voor een mooi houten keukentje ben ik bereid meer te betalen dan voor een voetbal ofzo
Nee, maar jij kan niet zien aan welk speelgoed ik denk als ik dat bedrag invul hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Het gaat om een maximaal bedrag. Stel je ziet een mooie skelter, met alles er op en er aan.
Alleen hij kost 2000 euro. Zou je die dan kopen?
Klopt, die vraag had achteraf gezien misschien iets anders gesteld moeten wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan niet zien aan welk speelgoed ik denk als ik dat bedrag invul he
Bedankt voor de tip, zal ik inderdaad eens doen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef Jelief het volgende:
done, als ik jou was zou ik de speelgoedtopics die hierin OUD lopen eens doorlezen, daar wordt je waarschijnlijk nóg wijzer van. Succes!
*zucht*quote:
Bij dezequote:
ah, het gaat om 1 ding tegelijk? ik dacht bij die vraag in eerste instantie aan het totale bedrag voor alle speelgoed voor 1 kind. je zou die vraag veel duidelijker kunnen/moeten maken denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Het gaat om een maximaal bedrag. Stel je ziet een mooie skelter, met alles er op en er aan.
Alleen hij kost 2000 euro. Zou je die dan kopen?
Ik heb in de OP een toelichting geplaatst, bedankt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef bixister het volgende:
[..]
ah, het gaat om 1 ding tegelijk? ik dacht bij die vraag in eerste instantie aan het totale bedrag voor alle speelgoed voor 1 kind. je zou die vraag veel duidelijker kunnen/moeten maken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |