Wat de papa's willen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Is het de bedoeling dat alleen de moeders komen of gaan de papa's ook mee??
quote:
Ja hoor die van mij gaat wel mee (onder dwangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ga ik de vraag anders stellen, zijn er ook papa's die meegaan? zodat Peaceman evt. niet de enige is
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 2 mei kunnen we zeker niet zijn dan een lang weekend weg en 9 mei onder voorbehoud, dan gaan we naar Lebbis in het theater. Evt. 16 mei kunnen we ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
de papa hier is nog niet thuis zal het straks vragen
2 mei
of
9 mei ? zoiets
een zondag in april? 19 april, 5 kan ik ook trouwensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 2 mei kunnen we zeker niet zijn dan een lang weekend weg en 9 mei onder voorbehoud, dan gaan we naar Lebbis in het theater. Evt. 16 mei kunnen we ook niet.![]()
In april en mei veel verjaardagen en die zijn bijna allemaal op zaterdag of worden op zaterdag gehouden.
Okay, Peaceman wil wel mee, ik hoor net een enthousiaste ja hoor uit de kamer.
Een zondag is misschien wel handiger/leuker. Is vaak bij ons een thuishangdag... zaterdag altijd druk met voetbal (twan), boodschappen doen enz.
quote:
Kom je anders niet mee? Je wordt niet thuis gebracht hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef peaceman het volgende:
Krijgen we ook een zakje snoep/fruit mee naar huis?
Wedden van wel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kom je anders niet mee? Je wordt niet thuis gebracht hoor
jij hebt toch ook een baby (in-de-maak)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Suggestie: doe het zoals in de andere meettopics, gewoon een lijstje met data, iedereen geeft aan wanner hij/zij/ze kan/kunnen en dan kijken wat het gunstigst uit komt. Anders blijf je straks schuiven omdat er allicht morgen nog mensen komen meeposten die mss weer niet kunnen.
Tof wel!![]()
Jullie hebben zeker geen modje nodig voor de toezicht?![]()
en je moet ook je zwemspullen meenemen, ik vertel alleen niet wat we gaan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef peaceman het volgende:
Krijgen we ook een zakje snoep/fruit mee naar huis?
wel iemand die op de baby's past zodat wij kunnen spelenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Suggestie: doe het zoals in de andere meettopics, gewoon een lijstje met data, iedereen geeft aan wanner hij/zij/ze kan/kunnen en dan kijken wat het gunstigst uit komt. Anders blijf je straks schuiven omdat er allicht morgen nog mensen komen meeposten die mss weer niet kunnen.
Tof wel!![]()
Jullie hebben zeker geen modje nodig voor de toezicht?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |