Mijn dochter van ruim 5 gaat ook om 7 uur naar bed. Alleen in de vakantie mag ze een uurtje langer opblijven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:36 schreef macferret het volgende:
Onze oudste dochter van 4, gaat om 7 uur savonds naar bed, slaapt overdag niet en is rond half 7 's ochtends wakker. Als ik in onze omgeving kijk, gaan de meeste kinderen later naar bed, zijn wij dan zo ouderwets? Of proberen de ouders hun kinderen extra laat naar bed te brengen, in de hoop dat ze en dus ook de ouders uit slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:03 schreef Geerd het volgende:
LOL weet nog wel eerst naar sesamstraat naar bed, jaar later naar klokhuis 30min later, jaar later naar jeugdjournaal weer 30 min later.
En nog later mocht me zus paar jaar ouder zelf weten hoe laat ze naar bed mocht terwijl ik nog gewoon 20.30 in bed moest.
Ohw wat was ik jaloers
En op zaterdags uurtje langer ofzo 21.30 was der zoon "serie" zoon gast met zijn snackbar wagen en zoon blonde chick en die twee opa's.Naar klokhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon serie
Drjif
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Ja maar dat naar snap ik niet.quote:
Is dat oude mensen praat? Ik ben zelf nog maar jong.quote:
hij bedoelde NA.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
hij bedoelde NA.
Sommige mensen zijn niet zo goed in taal, en weten niet wanneer het na of naar moet zijn.
Die zeggen bijvoorbeeld: WAARNEER ga jij NA huis?
Taalverloedering.
Hetzelfde als die mensen die stelselmatig 'is' i.pv. 'eens' zeggen, of 'me' i.p.v. 'mijn'.
Jij hield je van de dommequote:
Hihi, renzell, je bedoelt dat ie 's ochtends tussen 7.30 en 8.30 wakker is, denk ik?quote:Op zondag 24 mei 2009 03:50 schreef renzell het volgende:
Poeh, ík vind dat dus wél vroeg. Dan hebben wij nog niet eens goed en wel gegeten. Die van mij (net 4) gaat er zelden voor 20.30uur in. En meestal is dat écht nog optimistisch. In de vakantie is het vaak wel rond 22.00uur (en vaak nog veel later). Soms ook wel om 20.00uur, maar da's eerder uitzondering dan regel. Hij wordt wakker tussen 19.30 en 20.30uur en is dan zo fit als een hoentje, dus blijkbaar is het goed zo. Ik snap wel dat ieder kind zijn of haar eigen ritme heeft, en soms baal ik wel dat wij een flink deel van de avond altijd nog met hem bezig zijn, maar aan de andere kant is het ook heerlijk dat hij met gemak tot een uur of 10 bij ons in bed kan liggen 'krummelen' en we hem makkelijk 's avonds nog ergens mee naartoe kunnen nemen.
Dat vind ik dus niet. Je hebt je leven aan te passen aan het kind... niet andersom.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:51 schreef Luchtbel het volgende:
Nou zo asociaal zal het kind toch niet zijn.
Jolie gaat meestal rond 20.00 - 20.30 uur naar bed door de week. In het weekend is het vaak later. Ligt eraan wat we doen of hoe moe ze is. Soms ligt ze er al om 18.00 uur in. Het is ook maar net wat voor een leven je hebt enzovoorts vind ik.
Met alle respect, en hoe leuk ik ze ook vind, maar ik heb van niemand zoveel foto's gezien waarbij een kind op de meest vreemde posities ligt te slapen als bij Jolie. Nu snap ik best dat er omstandigheden zijn dat het simpelweg wel eens niet kan, maar ik ben van mening dat je erna moet streven dat kinderen van die leeftijd op een schappelijke tijd op bed liggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:59 schreef Luchtbel het volgende:
Mwah. En aan het 'soort' kind dat je hebt in mijn ogen. Jolie voelde zich afgelopen winter wel veel moe, dan zorg ik echt wel dat ze extra slaap krijgt enzovoorts. Maar nu is dat weer over. En als het dan mogelijk is om na het eten samen nog een tijdje naar buiten te gaan enzo dan doen we dat. Als ik hele dagen thuis was dan hadden we dat misschien niet gedaan maar dat is nou eenmaal niet zo dus dan ligt ze wat later in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |