en verder wat troel zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef AquaMined het volgende:
wtf je bent zwanger, je mág een dikke buik hebben.
Vrouwen die klagen dat ze dik zijn als zwanger worden.er zit een kind in je baarmoeder, wat denk je zelf? Die bolle buik, dat hoort zo, dat is het mooie ervan, dat dat er zomaar groeit. Maar zelfs juist jonge moeders zijn zo gebrainwashed door de beauty industrie dat ze denken dat ze zelfs geen buikje mogen hebben als ze zwanger zijn... erg triest.
mijn ideequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn buik zag je pas met 23 weken oid..ik had liever al trots willen showen met 2 maandjes hoor
Ja idd. Hahaha! Arm kind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Troel het volgende:
Dit klinkt meer als een meisje dat wellicht zwanger is en zich afvraagt hoe ze dat voor de buitenwereld gaat verbergen
De kreet "als het goed is" doet me anders vermoeden dat dat precies wel de vraag is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef Kleurdoos het volgende:
dat was de vraag niet Jojo
en t is niet eens voor haarzelf?
Mijn ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef Jojogirl het volgende:
Het wel-of-niet kunnen inhouden van je buik is hoe dan ook geen geschikte zwangerschapstest, je kan beter ff naar de drogist denk ik.
hihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef Jojogirl het volgende:
Het wel-of-niet kunnen inhouden van je buik is hoe dan ook geen geschikte zwangerschapstest, je kan beter ff naar de drogist denk ik.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef Ca.ra het volgende:
*edit*
Groetjes en kusjes en zwaai-zwaai van Cara
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |