niet eens!quote:
Eh, vooral (Duitse) boeken plus voor Christan en mij nepcrocsquote:Op zondag 26 april 2009 14:37 schreef Popples het volgende:
rewimo nog wat gekocht?
wij hebben vanmorgen ook gerommelmarkt.
Hier heeft het tot een uur of 1 geregend, nu is het wel droog maar erg klam.quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Rewimo het volgende:
En hier is het lekker weer, af en toe zon en een lekker temperatuurtje
HIer hebben ze met pasen eigenlijk geen vrij gehad (ja goede vrijdag en 2e paasdag) en ik merk dat ze er wel aan toe zijnquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Stout, klinkt leukChristan heeft geen meivakantie, die heeft alleen vrijdag vrij (1 mei is feestdag hier). Maar goed, de paasvakantie is hier net een week geleden
Zie foto's op deze site Dan snap je dat ik nog redelijk normaal gekleed gaquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Stout, klinkt leukChristan heeft geen meivakantie, die heeft alleen vrijdag vrij (1 mei is feestdag hier). Maar goed, de paasvakantie is hier net een week geleden
Was het wel een mooi park?quote:Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
wat t nog gelukt Diaan om een park uit te zoeken?
Wij zaten dus met pasen geboekt op Sunparcs de Limburgse Peel, midden tussen een groep dronken duitsers om 3 uur smiddagsen werden zonder extra kosten omgeboekt richting Centerparcs.
Die Sunparcs was vroeger ook CP, en is nu dus goedkoper voor de naamsbekendheid.
K zit er over te denken om binnenkort een weekendje waddeneiland te doen, maar geen idee welke dan
Sunparcs zag er echt goed uit, t huisje was ook heel netjes en fris ingericht. Parkeerplaatsje bij het huisje erbij, verder echt goed verzorgdquote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was het wel een mooi park?
Ik heb nog niet geboekt, ik wilde vanmorgen boeken maar volgens de gegevens zou ik meteen het hele bedrag moeten betalen, terwijl in de voorwaarden staat: nu 50% en uiterlijk 6 weken voor aankomst de andere helft. We willen en gaan nu dus niet het hele bedrag betalenmorgen ga ik ze even bellen, want volgens mij klopt dat niet. Anders reserveer ik wel telefonisch ipv via internet.
Ameland is erg leuk, maar volgens mij is daar geen park. Texel vond ik ook erg leuk trouwens en daar zijn ook gewoon bungalowparken.
Buuv, leuk naar Zeeland!! Welk park ga je?
Stout, veel plezier vanavond!!
Zo hier is de kelder weer helemaal opgeruimd en schoongemaakt wij hebben een grote kelder -> jaren 30 huis nu nog de voorzolder en schuur.maar niet vandaag.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, ik weet dat je een stippelverbod hebt, maar ik moest wel meteen aan je denken... Een tinnen kinder-theeserviesje, rood met witte stippen, in het kruidvatkrantje. (ik weet niet of ik er direct naar toe kan linken maar het is pagina 6 van het foldertje).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |