abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68390498
Game on!

Ja buuf ik ben alweer terug, ik woon op maar 10 minuutjes van Maneki
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 april 2009 @ 14:09:48 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68390517
veel gescoord?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68390582
jah

ik kocht voor twee, letterlijk...
leuke zwangerschapskleding van Cattie
heel veel kleertjes voor mn eigen meisje en heel veel neutraal spul voor Innepin
en er zitten echt zulke leuke dingen bij! okay het pak kraamverband is wat minder maar waarschijnlijk wel harder nodig dan broekje 800
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68390832
nog commentaar van vriendlief?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68390899
Tof!
En kraamverband is best nuttig spul toch?
pi_68390983
ik heb 2 pakken kraamverband gebruikt, daarna gewoon de grootste kotex.
pi_68391024
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef Ticootje het volgende:
nog commentaar van vriendlief?
niet eens!
hij vond het wel even schrikken met hoeveel zooi ik thuiskwam
maar toen ik uitlegde dat de helft voor Innepin was, was t alweer goed haha
en hij s heulmaal vliefd op het Nijntje zwembroekje van jou ghehe en t grijze jurkje van Maneki
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68391504
heerlijk geshopt huup

rewimo nog wat gekocht?

wij hebben vanmorgen ook gerommelmarkt.
mama van 3 kids!
  zondag 26 april 2009 @ 14:39:29 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68391555
*ook weer thuis is...

Ik wilde eig. even aan het werk, maar nu ik zo zit voel ik mezelf ook best slaperig worden...
Ik zou natuurlijk ook gewoon even lekker op de bank kunnen kruipen met mijn boek.
  zondag 26 april 2009 @ 14:56:53 #10
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68392100
pfff, iemand een idee wat ik vandaag nog kan gaan doen? Ik heb geen zin om thuis te zitten, maar het is rotweer.
  zondag 26 april 2009 @ 15:00:44 #11
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68392218
Ik wil zo nog een stukje lopen met mijn nieuwe mei tai, maar ik heb last van hetzelfde euvel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 26 april 2009 @ 15:01:05 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68392227
Volgens mij is het hier wel koopzondag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2009 @ 15:03:30 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68392276
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:37 schreef Popples het volgende:
rewimo nog wat gekocht?

wij hebben vanmorgen ook gerommelmarkt.
Eh, vooral (Duitse) boeken plus voor Christan en mij nepcrocs voor in de tuin. Nooit gedacht dat ik van die lelijke dingen zou kopen maar ik bedacht dat het toch wel handige dingen zijn voor als je even de tuin in wilt. Dus nu standaard bij de achterdeur geparkeerd. En ik heb ze net aangehad toen ik mijn Makrogeraniums ging planten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_68392294
meivakantie ? Hier nog niet hoor !! Ze moeten nog 2 dagen gewoon naar school, vanaf woensdag zijn ze pas vrij.

Mijn nagels zijn oranje, de boa is uit de kast en mijn veters in mijn bowlingschoenen zijn oranje : kortom ik ben klaar voor het oranje bowlingtoernooi ik hoef pas om 18.00 weg
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2009 @ 15:04:38 #15
13151 crew  Rewimo
pi_68392316
En hier is het lekker weer, af en toe zon en een lekker temperatuurtje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_68392448
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Rewimo het volgende:
En hier is het lekker weer, af en toe zon en een lekker temperatuurtje
Hier heeft het tot een uur of 1 geregend, nu is het wel droog maar erg klam.
Een voordeel ik hoef de tuin niet te gieteren vandaa g
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 april 2009 @ 15:09:45 #17
13151 crew  Rewimo
pi_68392465
Stout, klinkt leuk Christan heeft geen meivakantie, die heeft alleen vrijdag vrij (1 mei is feestdag hier). Maar goed, de paasvakantie is hier net een week geleden
pi_68392576
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Stout, klinkt leuk Christan heeft geen meivakantie, die heeft alleen vrijdag vrij (1 mei is feestdag hier). Maar goed, de paasvakantie is hier net een week geleden
HIer hebben ze met pasen eigenlijk geen vrij gehad (ja goede vrijdag en 2e paasdag) en ik merk dat ze er wel aan toe zijn
pi_68392723
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Zie foto's op deze site Dan snap je dat ik nog redelijk normaal gekleed ga
  zondag 26 april 2009 @ 15:19:59 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68392809
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
wat t nog gelukt Diaan om een park uit te zoeken?

Wij zaten dus met pasen geboekt op Sunparcs de Limburgse Peel, midden tussen een groep dronken duitsers om 3 uur smiddags en werden zonder extra kosten omgeboekt richting Centerparcs.
Die Sunparcs was vroeger ook CP, en is nu dus goedkoper voor de naamsbekendheid.

K zit er over te denken om binnenkort een weekendje waddeneiland te doen, maar geen idee welke dan
Was het wel een mooi park?

Ik heb nog niet geboekt, ik wilde vanmorgen boeken maar volgens de gegevens zou ik meteen het hele bedrag moeten betalen, terwijl in de voorwaarden staat: nu 50% en uiterlijk 6 weken voor aankomst de andere helft. We willen en gaan nu dus niet het hele bedrag betalen morgen ga ik ze even bellen, want volgens mij klopt dat niet. Anders reserveer ik wel telefonisch ipv via internet.

Ameland is erg leuk, maar volgens mij is daar geen park. Texel vond ik ook erg leuk trouwens en daar zijn ook gewoon bungalowparken.

Buuv, leuk naar Zeeland!! Welk park ga je?

Stout, veel plezier vanavond!!

Zo hier is de kelder weer helemaal opgeruimd en schoongemaakt wij hebben een grote kelder -> jaren 30 huis nu nog de voorzolder en schuur. maar niet vandaag.
Make love, not war ☮
  zondag 26 april 2009 @ 15:26:56 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68393026
ik heb hoofdpijn en Jen is chago. Heerlijke combi zeg.
  zondag 26 april 2009 @ 15:32:20 #22
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68393165
Huup, ik weet dat je een stippelverbod hebt, maar ik moest wel meteen aan je denken... Een tinnen kinder-theeserviesje, rood met witte stippen, in het kruidvatkrantje. (ik weet niet of ik er direct naar toe kan linken maar het is pagina 6 van het foldertje).
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68393341
ticootje komt allemaal goed

wat leuk rewimo.

ik heb vanmorgen een waterbaan gekocht voor 1,50 ben benieuwd hij zit nu in de vaatwasser
mama van 3 kids!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 april 2009 @ 15:39:25 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68393361
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Was het wel een mooi park?

Ik heb nog niet geboekt, ik wilde vanmorgen boeken maar volgens de gegevens zou ik meteen het hele bedrag moeten betalen, terwijl in de voorwaarden staat: nu 50% en uiterlijk 6 weken voor aankomst de andere helft. We willen en gaan nu dus niet het hele bedrag betalen morgen ga ik ze even bellen, want volgens mij klopt dat niet. Anders reserveer ik wel telefonisch ipv via internet.

Ameland is erg leuk, maar volgens mij is daar geen park. Texel vond ik ook erg leuk trouwens en daar zijn ook gewoon bungalowparken.

Buuv, leuk naar Zeeland!! Welk park ga je?

Stout, veel plezier vanavond!!

Zo hier is de kelder weer helemaal opgeruimd en schoongemaakt wij hebben een grote kelder -> jaren 30 huis nu nog de voorzolder en schuur. maar niet vandaag.
Sunparcs zag er echt goed uit, t huisje was ook heel netjes en fris ingericht. Parkeerplaatsje bij het huisje erbij, verder echt goed verzorgd

t enige wat ik wel bij CP beter vond is dat dat een geheel autovrij park is, als in wel met de auto naar t huisje en uitladen, dan auto op de grote parkeerplaats zetten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68393411
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, ik weet dat je een stippelverbod hebt, maar ik moest wel meteen aan je denken... Een tinnen kinder-theeserviesje, rood met witte stippen, in het kruidvatkrantje. (ik weet niet of ik er direct naar toe kan linken maar het is pagina 6 van het foldertje).
[ afbeelding ]

ooooooh
hij krijgt het heen en weer maar, die komt er dus mooi wel

Thnx voor de tip, zijn dit de aanbiedingen voor komende week?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')