niet eens!quote:
Eh, vooral (Duitse) boeken plus voor Christan en mij nepcrocsquote:Op zondag 26 april 2009 14:37 schreef Popples het volgende:
rewimo nog wat gekocht?
wij hebben vanmorgen ook gerommelmarkt.
Hier heeft het tot een uur of 1 geregend, nu is het wel droog maar erg klam.quote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Rewimo het volgende:
En hier is het lekker weer, af en toe zon en een lekker temperatuurtje
HIer hebben ze met pasen eigenlijk geen vrij gehad (ja goede vrijdag en 2e paasdag) en ik merk dat ze er wel aan toe zijnquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Stout, klinkt leukChristan heeft geen meivakantie, die heeft alleen vrijdag vrij (1 mei is feestdag hier). Maar goed, de paasvakantie is hier net een week geleden
Zie foto's op deze site Dan snap je dat ik nog redelijk normaal gekleed gaquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Stout, klinkt leukChristan heeft geen meivakantie, die heeft alleen vrijdag vrij (1 mei is feestdag hier). Maar goed, de paasvakantie is hier net een week geleden
Was het wel een mooi park?quote:Op zondag 26 april 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
wat t nog gelukt Diaan om een park uit te zoeken?
Wij zaten dus met pasen geboekt op Sunparcs de Limburgse Peel, midden tussen een groep dronken duitsers om 3 uur smiddagsen werden zonder extra kosten omgeboekt richting Centerparcs.
Die Sunparcs was vroeger ook CP, en is nu dus goedkoper voor de naamsbekendheid.
K zit er over te denken om binnenkort een weekendje waddeneiland te doen, maar geen idee welke dan
Sunparcs zag er echt goed uit, t huisje was ook heel netjes en fris ingericht. Parkeerplaatsje bij het huisje erbij, verder echt goed verzorgdquote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was het wel een mooi park?
Ik heb nog niet geboekt, ik wilde vanmorgen boeken maar volgens de gegevens zou ik meteen het hele bedrag moeten betalen, terwijl in de voorwaarden staat: nu 50% en uiterlijk 6 weken voor aankomst de andere helft. We willen en gaan nu dus niet het hele bedrag betalenmorgen ga ik ze even bellen, want volgens mij klopt dat niet. Anders reserveer ik wel telefonisch ipv via internet.
Ameland is erg leuk, maar volgens mij is daar geen park. Texel vond ik ook erg leuk trouwens en daar zijn ook gewoon bungalowparken.
Buuv, leuk naar Zeeland!! Welk park ga je?
Stout, veel plezier vanavond!!
Zo hier is de kelder weer helemaal opgeruimd en schoongemaakt wij hebben een grote kelder -> jaren 30 huis nu nog de voorzolder en schuur.maar niet vandaag.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, ik weet dat je een stippelverbod hebt, maar ik moest wel meteen aan je denken... Een tinnen kinder-theeserviesje, rood met witte stippen, in het kruidvatkrantje. (ik weet niet of ik er direct naar toe kan linken maar het is pagina 6 van het foldertje).
[ afbeelding ]
Okay, goed om te lezen!! Kunnen we dus met een "gerust hart" reserveren. Twan is wat groter en heeft er wat minder last van als er auto's rijden.. Lennon komt nog niet buiten, dus voor ons is dat niet zo erg.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sunparcs zag er echt goed uit, t huisje was ook heel netjes en fris ingericht. Parkeerplaatsje bij het huisje erbij, verder echt goed verzorgd
t enige wat ik wel bij CP beter vond is dat dat een geheel autovrij park is, als in wel met de auto naar t huisje en uitladen, dan auto op de grote parkeerplaats zetten
Ja ik zat net de stapel net-binnengekomen-foldertjes door te bladeren terwijl manlief formule 1 zat te kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, zijn dit de aanbiedingen voor komende week?
hier hip weer hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef E.T. het volgende:
een kleurtje van buitenzitten???
Vandaag???
Ik heb alleen maar regen gezien en toen het eindelijk droog werd, was het alsnog donker en grauw
Wat lief dat jij dat doet!quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
loods aan huis ja, naast mijn eigen kinderboerderij en manege
Zo, de katten van Chell zijn ook weer voorzien van water, voer en aandacht
En toch is het tof!quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja nou ja, vind het ook sneu als ze zo`n tijd zonder moeten zitten..en ik woon om de hoek
maar het blijft liefquote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja nou ja, vind het ook sneu als ze zo`n tijd zonder moeten zitten..en ik woon om de hoek
klinkt goedquote:Op zondag 26 april 2009 17:57 schreef Asyniur het volgende:
Jemig wat gaan jullie snel! Zomaar 2 bankjes gemist...![]()
Hier heeft de hele dag de zon geschenen. We zijn vanmorgen 8 km gaan wandelen in Schin op Geul om onze nieuwe wandelschoenen uit te proberen. Ik heb de hele tijd met rugzak gelopen en me proberen in te beelden hoe geweldig het zou zijn als ik dit met kindje in draagdoek kon doen![]()
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie!!![]()
alleen laten de weerberichten daar op dit moment alleen maar regen zien![]()
Ik vind huup vrij normaal maar dit?quote:Op zondag 26 april 2009 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net ontdekt dat het chili is!Lekker!
Ik ook hoorquote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef huuphuup het volgende:
schandalig inderdaad Chan! Snel!geniet ervan.
Zeg ehm ik word stiekem wel een heul klein beetje nerveus van dat griepgebeuren
*neuroot is
mja dat dus idd...quote:Op zondag 26 april 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook hoorNiet zozeer dat ik bang ben dat ik het zelf krijg, maar wel bang dat het een pandemie wordt deze keer. Ben ik bij de vogelgriep en SARS nooit bang voor geweest. Dit is net even iets linker...
Nou ehm... ik heb even niet zo'n honger meer.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind huup vrij normaal maar dit?BE!
Oja, ik ben uiteraard wel bang dat geliefden het krijgenquote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja dat dus idd...
hoewel ik zelf ook graag oversla als het even kanen mn lief ook please haha
Nee, het voelt niet als een aft, al zou het op uiterlijk misschien nog wel kunnen. Maar het voelt echt als een flinke puist zeg maarquote:Op zondag 26 april 2009 19:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is het geen aft? Zo klinkt het mij iig wel in de oren
Kijk dan zou ik griepverschijnselen wel aardig serieus nemen als ik ze dan zou krijgenquote:Op zondag 26 april 2009 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
Over dat griepje. Ik heb van de week nog ons Mexicaanse board lid heel gezellig staan zoenen enzo. 'Leuk je weer te zien'.
Ik neem aan zélf uitzuigenquote:Op zondag 26 april 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou Tico! Zo groot is haar mond toch niet dat iemand daar met z`n hoofd in past
nou speciaal voor jou dan weer terug naar de poffertsquote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef Noli. het volgende:
Wat een lekkerepraat hier weer..
Van Chili en poffertjes naar puisten uizuigen in je mond..
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
hmmm ik ga vooralsnog voor een blaar![]()
zijn je lymfeklieren opgezet?
En ehm... uitzuigen? van een puist? als in...? ieuw
Ja, ga ik ook zeker doen idd.quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Kijk dan zou ik griepverschijnselen wel aardig serieus nemen als ik ze dan zou krijgen
Maw: houdt jezelf in de gaten BE
Nou ja, ik moet ook zeggen... had er nog niet eerder over nagedacht, maar nu, nav de opmerkingen hier ging ik er over na denken en vind ik het bij nader inzien toch niet zo heel ok idd.quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef Reinhilde het volgende:
Oh BE jakkes![]()
Ik zou daar gewoon een beetje zenuwachtig van worden...![]()
Ik wil je niet bang maken ofzo, maar ik zou dat toch niet helemaal fijn vinden...
dit klinkt echt heel droogquote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook zeker doen idd.
Mijn baas is een paar weken terug in Mexico geweest, maar dat is lang genoeg geleden, maar Jesus was echt deze week bij ons. Toch wel iets om even in de gaten te houden.
Gewoon afwachten inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet ook zeggen... had er nog niet eerder over nagedacht, maar nu, nav de opmerkingen hier ging ik er over na denken en vind ik het bij nader inzien toch niet zo heel ok idd.
Maar goed, we zullen het wel zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wees blij dat mijn mega-mandelen er niet op staan![]()
Uhm, geen ideequote:Op zondag 26 april 2009 18:01 schreef Ynske het volgende:
klinkt goed
war hebben jullie gewandeld? aan de kant van de elektriciteitscentrale of juist aan de kant van de geul?
ja daar werd ik toendertijd ook behoorlijk zenuwachtig vanquote:Op zondag 26 april 2009 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ten tijde van SARS weet ik nog dat ik een Taiwanese relatie aan de telefoon had en hij op mijn vraag "Hi, how are you?" de legendarische woorden sprak "Eh... not so good, everybody is dying around me". Dus SARS was een tikkie ernstiger dan de meeste hier mee kregen.
Tot vorig jaar stonden er bodyscans op het vliegveld van HongKong en Taipei, en als die een te hoge temperatuur constateerde ging je echt NIET mee op het vliegtuig (heeft een collega aan den lijve ondervonden).
Nog steeds is Taipei volgeplakt met 'what to do' met griep verschijnselen. En als een Taiwanees een kuchje heeft loopt hij met een mondkapje voor.
quote:
Serieus?quote:Op zondag 26 april 2009 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ten tijde van SARS weet ik nog dat ik een Taiwanese relatie aan de telefoon had en hij op mijn vraag "Hi, how are you?" de legendarische woorden sprak "Eh... not so good, everybody is dying around me". Dus SARS was een tikkie ernstiger dan de meeste hier mee kregen.
Tot vorig jaar stonden er bodyscans op het vliegveld van HongKong en Taipei, en als die een te hoge temperatuur constateerde ging je echt NIET mee op het vliegtuig (heeft een collega aan den lijve ondervonden).
Nog steeds is Taipei volgeplakt met 'what to do' met griep verschijnselen. En als een Taiwanees een kuchje heeft loopt hij met een mondkapje voor.
Je hebt er zeker de hele middag mee zitten spelen hequote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
uhuh, ze zijn daar verschrikkelijk 'anal' over alles wat griepachtig is.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Serieus?
Zo had ik het idd nooit begrepen nee...
quote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier niet echt kan inhaken, dus hey... ik ga maar naar bedje, tv kijken.
Ik wilde wel gaan kijken, maar F. wilde ook iets zien dus we nemen het maar op. Kijk ik morgen wel.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef Reinhilde het volgende:
STerkte LB!
Gaat er zo iemand kijken naar 'Gooische meisjes in de bijstand'?
Hij heeft natuurlijk ook de halve dag heel veel indrukken opgedaan, in de wat tochtige deuropening gestaan, veel meer gesnoept dan normaal (denk ik) en erg intensief bezig geweest. Dat zou ik eerder als reder verwachtenquote:Op zondag 26 april 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ok. Nu ga ik me dus nog zorgen maken ook.En ik ben normaal eig. helemaal niet zo...
Sasha is dus ziek.Snotterig sinds een dag of 2-3, vandaag hoesten, benauwd-achtig, snelle oppervlakkige ademhaling en sinds eind van de middag een temp van 38.
Het zal vast niks zijn. Het is toch ook wel heel ver gezocht dat ik die mexicaan begroet heb, daarna nog een paar uur op mijn werk doorgebracht heb en pas daarna Sasha gezien heb... Toch?
Ik kan me met mijn zeef-geheugen niet eens meer herinneren of ik hem nou maandag of dinsdag voor het eerst weer gezien heb. Als het maandag is dan ben ik zelfs nog gaan zwemmen voor ik Sasha weer zag namelijk.
*uit hoofd zet...
Ja, Reinhilde, je hebt gelijk ook. Ik ga gewoon morgen even mijn werk bellen of zij heel mss iets van hem gehoord hebben. Just to be sure... Ik maak me om mezelf nog niet eens echt heel erg zorgen, ik ben zo zelden ziek, maar een kind is natuurlijk vele malen vatbaarder...
Ja... over wie heb jij het dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
OVerigens dacht ik eerst dat je het over die Jesus had Swets, tot ik las over dat snoepen enzo!![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
OVerigens dacht ik eerst dat je het over die Jesus had Swets, tot ik las over dat snoepen enzo!![]()
Ja, dat is ook wel zo. Wellicht ben ik nu te politiek correct.quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef sjak het volgende:
Hoezo, wel geloven betekent toch niet dat je hier en daar een grapje mag maken?
Ja, ik snapte je al helemaal niet! Zo anders postte ik niet namelijk...quote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef sjak het volgende:
Oh en Reinhilde, ik heb onderweg naar huis nog erg zitten lachen om de verwarring rondom je eerder nick. Ik begreep het al echt niet, je bent zo anders dan ijmeis. Zag je mijn complete verwarde blik?
Ik voel me totįįl niet beledigd, ik zat hardop te lachen en val wel in de categorie christenfundamentalist, dus het zal wel loslopenquote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dit is 'm! Niks baard!
Ergens voel ik me nu weer heel oneerbiedig tov de meiden hier die wel geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |