Da was de brandweer die zijn hoofdcommandant uit toeterde...die reden ook zowat voor jou deur langsquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
geeeeeeeen idee.. jij enig idee waar die 20 ambulances naartoe gingen?
ghehe ja gezellig was het welquote:Op zondag 26 april 2009 08:41 schreef Chan het volgende:
Gezellig Huup, hier was het kwart voor 6 toen de ochtendgymnastiek in alle hevigheid losbarste, maar hij was wel zo lief om na een half uur weer te gaan slapen zodat ik ook weer heerlijk verder kon slapen
Jaaaaquote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker buuf!!
Dit is een leuk filmpje... tenminste vind ik.
quote:Op zondag 26 april 2009 09:41 schreef Ticootje het volgende:
ik kan mooi mn tasje voor huup meenemen. Ik had wat leuke spulletjes verzameld.
Die zijn ook volquote:Op zondag 26 april 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht ook allemaal complot-dansers al staan er aan de zijkant wel een aantal mensen bij die actief proberen mee te doen. De making off kon ik helaas niet zien.
En bij een Landal Greenparcs dan buuv?
Lekker ruimquote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zijn ook volik kan wel een acht persoons huren trouwens
ik bel ff
Diaan, wat doe je?! M'n hormonen...dit was echt het ultieme bewijs dat ik om alles huil...quote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker buuf!!
Dit is een leuk filmpje... tenminste vind ik.
Sorryquote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Diaan, wat doe je?! M'n hormonen...dit was echt het ultieme bewijs dat ik om alles huil...
O, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking!quote:Op zondag 26 april 2009 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik raak altijd lek van zulke filmpjes hè![]()
![]()
Tijdens mijn zwangerschap kon ik zelfs huilen om liedjes van Radiohead en Zita Swoon. Normaal vind ik die nummers wel mooi, maar word er niet emo van... zat ik daar op de fiets, ipod op en tranen over de wangen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:52 schreef sombie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking!
Haha, dat heb ik dus ook, met muziek van Pearl Jam. Op de fiets, PJ geselecteerd en nummer na nummer zit ik mijn tranen weg te slikken, als het lukt tenminstequote:Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tijdens mijn zwangerschap kon ik zelfs huilen om liedjes van Radiohead en Zita Swoon. Normaal vind ik die nummers wel mooi, maar word er niet emo van... zat ik daar op de fiets, ipod op en tranen over de wangen.
i am minequote:Op zondag 26 april 2009 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik dus ook, met muziek van Pearl Jam. Op de fiets, PJ geselecteerd en nummer na nummer zit ik mijn tranen weg te slikken, als het lukt tenminste
love boat captainquote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef Dakota het volgende:
[..]
i am mine
oceans
come back
nothing as it seems
betterman
yellow ledbetter
enzo
al eens geprobeerd?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef freecell het volgende:
Ik keek één keer spoorloos toen ik zwanger was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |