ja super voor je ! Fijn dat ze zoveel rekening met je houdt !quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, wat fijn dat ze de datum aan gaat passen!
Dat lijkt me neit iets wat je in één keer kan kopen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef Stout het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af...als ik MP moet geloven is het een cirkel van steentjes voor in je tuin
doe niet zo raar! ik heb nu ineens tijd voor hele andere leuke dingen, die is niet verpest hoor!!!quote:
nou als jij iets in luca's maat hebt......quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef bixister het volgende:
ik ben niet zo heel erg op zoek hoor, 't ging meer om de verkoop eerlijk gezegd.
ah heerlijk snoop, waarheen gaat de reis dit keer? fijne vakantie! en proost!
Ah, kijk, dat is te snappenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
dit is een tuincirkel:
[ afbeelding ]
en deze hebben we nu in het geel
goed idee!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef snoopy het volgende:
Italië
Verkoop Bix? Ik moet toch eens bij je langskomen
Blaaaaahquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef pinquit het volgende:
ohh ik kijk mooi weer de leeuw (don't ask) en ze gaan met een auto t water inrijden om van angsten af te komen blablabla. maar ohhh het lijkt me wel zó eng om met max achterin in t water te komen
dat zou echt een reden voor me zijn om gewoon die auto niet te nemen
bahbahbah
Oh ja, dat gevoel ken ik. En ik moet altijd langs water rijden. Toen ik zwanger was van de tweede kreeg ik daar ook echt paniekaanvallen van. Dat ik dan straks een keuze moest maken tussen welk kind eerst.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef pinquit het volgende:
ohh ik kijk mooi weer de leeuw (don't ask) en ze gaan met een auto t water inrijden om van angsten af te komen blablabla. maar ohhh het lijkt me wel zó eng om met max achterin in t water te komen
dat zou echt een reden voor me zijn om gewoon die auto niet te nemen
bahbahbah
Yes ! Volgende vraag graagquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
een tuincirkel is toch echt een cirkel van stenen
stout gaat door voor de broodrooster
Ik heb er nog nooit met de timer naast gezetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Popples het volgende:
innepin sterkte![]()
snoopy veel plezier op vakantie.
jelief wat lief zeg.
het was weer een dagje wel. zo lekker pitten de kids liggen er uitgeput bij.
maneki hoelang duurt het tot het ontdooit is? anders kan ik er van de week wel een deel maken.
Misschien zitten er nog mensen in je PM's!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef skadhd het volgende:
[..]
Da is omdat er niemand meer in se andere topique zit.
geeeeeeeen idee.. jij enig idee waar die 20 ambulances naartoe gingen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stout het volgende:
Hier ook de leeuw gekeken....morgen kan ik neit kijken dus ik ga van de week ff op internet kijken.
We kijken dat eigenlijk altijd wel, t wordt zo langzamerhand wel veel van het zelfde maar t blijft lachen
Dakoot, enig idee waar die 'gezellige' muziek vanmiddag weg kwam ? Dat t niels mul was, was over duidelijk maar waarom is hier de vraag...
blaquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:56 schreef Reinhilde het volgende:
Kunnen we de SC niet ff volgooien?
Elke keer als ik de tt zie krijg ik zin in kwarktaart.
Da was de brandweer die zijn hoofdcommandant uit toeterde...die reden ook zowat voor jou deur langsquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
geeeeeeeen idee.. jij enig idee waar die 20 ambulances naartoe gingen?
ghehe ja gezellig was het welquote:Op zondag 26 april 2009 08:41 schreef Chan het volgende:
Gezellig Huup, hier was het kwart voor 6 toen de ochtendgymnastiek in alle hevigheid losbarste, maar hij was wel zo lief om na een half uur weer te gaan slapen zodat ik ook weer heerlijk verder kon slapen
Jaaaaquote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker buuf!!
Dit is een leuk filmpje... tenminste vind ik.
quote:Op zondag 26 april 2009 09:41 schreef Ticootje het volgende:
ik kan mooi mn tasje voor huup meenemen. Ik had wat leuke spulletjes verzameld.
Die zijn ook volquote:Op zondag 26 april 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht ook allemaal complot-dansers al staan er aan de zijkant wel een aantal mensen bij die actief proberen mee te doen. De making off kon ik helaas niet zien.
En bij een Landal Greenparcs dan buuv?
Lekker ruimquote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zijn ook volik kan wel een acht persoons huren trouwens
ik bel ff
Diaan, wat doe je?! M'n hormonen...dit was echt het ultieme bewijs dat ik om alles huil...quote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker buuf!!
Dit is een leuk filmpje... tenminste vind ik.
Sorryquote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Diaan, wat doe je?! M'n hormonen...dit was echt het ultieme bewijs dat ik om alles huil...
O, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking!quote:Op zondag 26 april 2009 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik raak altijd lek van zulke filmpjes hè![]()
![]()
Tijdens mijn zwangerschap kon ik zelfs huilen om liedjes van Radiohead en Zita Swoon. Normaal vind ik die nummers wel mooi, maar word er niet emo van... zat ik daar op de fiets, ipod op en tranen over de wangen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:52 schreef sombie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking!
Haha, dat heb ik dus ook, met muziek van Pearl Jam. Op de fiets, PJ geselecteerd en nummer na nummer zit ik mijn tranen weg te slikken, als het lukt tenminstequote:Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tijdens mijn zwangerschap kon ik zelfs huilen om liedjes van Radiohead en Zita Swoon. Normaal vind ik die nummers wel mooi, maar word er niet emo van... zat ik daar op de fiets, ipod op en tranen over de wangen.
i am minequote:Op zondag 26 april 2009 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik dus ook, met muziek van Pearl Jam. Op de fiets, PJ geselecteerd en nummer na nummer zit ik mijn tranen weg te slikken, als het lukt tenminste
love boat captainquote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef Dakota het volgende:
[..]
i am mine
oceans
come back
nothing as it seems
betterman
yellow ledbetter
enzo
al eens geprobeerd?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef freecell het volgende:
Ik keek één keer spoorloos toen ik zwanger was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |