abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68376260
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef pinquit het volgende:
ohh ik kijk mooi weer de leeuw (don't ask ) en ze gaan met een auto t water inrijden om van angsten af te komen blablabla. maar ohhh het lijkt me wel zó eng om met max achterin in t water te komen dat zou echt een reden voor me zijn om gewoon die auto niet te nemen bahbahbah
Blaaaaah Dat snap ik wel inderdaad! (al is het niet handig om je door zo'n angst te laten weerhouden, maar dat weet je zelf ook wel )
Heb ik laatst over gedroomd... Dat ik met een auto (heb niet eens een rijbewijs) Het water in reed, dat TARA knock-out ging door de klap en Leander achterin zat. Ik kon maar één los maken en moest kiezen.
Nog nooit zo overstuur wakker geworden, huuuu!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 21:09:51 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68376281
Dus dat is een tuincirkel, weer wat geleerd

Wij zoeken eigenlijk nog zo'n ronde tafel-plus-bank, die om een boom kan, zeg maar. Voor ons "prieel" (voormalige hooiberg) want daar staat een dikke ronde paal in het midden. Maar die dingen zijn duur
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68376338
Misschien niet met de auto langs water rijden Pinq
Ik vind het ook altijd zo eng als we bij mijn moeder aan de kade moeten parkeren. Daar staat dan zo'n heel laag hekje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:12:11 #229
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68376361
innepin wat een rotnieuws.
Vicky sterkte met Amber.
Mijn dinnetje/schoonzusje meldde mij gistermiddag dat ik 6 juni 's avonds vrij moet houden. Ik kreeg ook nog een mail waarin stond dat ik mijn zwemkleding mee moest nemen én kleding aan moest trekken waarmee ik buiten warm bleef. En ik zou weer thuisgebracht worden, de kinderen konden niet mee
Zit ik gisteravond Pauw en Witteman te kijken en zag daar Ilse de Lange.

ff googlen leverde een concert van Ilse op 6 juni op bij ons inde buurt in het openluchttheater
Ik hou van mijn sz en zwager
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:13:28 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68376399
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef pinquit het volgende:
ohh ik kijk mooi weer de leeuw (don't ask ) en ze gaan met een auto t water inrijden om van angsten af te komen blablabla. maar ohhh het lijkt me wel zó eng om met max achterin in t water te komen dat zou echt een reden voor me zijn om gewoon die auto niet te nemen bahbahbah
Oh ja, dat gevoel ken ik. En ik moet altijd langs water rijden. Toen ik zwanger was van de tweede kreeg ik daar ook echt paniekaanvallen van. Dat ik dan straks een keuze moest maken tussen welk kind eerst.

Ben echt in al die 15 jaar dat ik een rijbewijs heb nog noooooooooooit in het water gereden. Maja, hormonen.

En goeienavond allemaal.
Innepin veel sterkte voor jou en je moeder. En Bix ook heel veel sterkte, wat een vreselijk verdrietig nieuws.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68376449
Leuk Jelief, is dat zomaar?

Innepin, wat rot zeg Sterkte!
pi_68376520
hahahhaha omg mooi weer de leeuw
die griet

"ik wil dat mn moeder een buik krijgt" mams krijgt een hartverzakking geloof ik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68376567
innepin sterkte

snoopy veel plezier op vakantie.

jelief wat lief zeg.

het was weer een dagje wel. zo lekker pitten de kids liggen er uitgeput bij.

maneki hoelang duurt het tot het ontdooit is? anders kan ik er van de week wel een deel maken.
mama van 3 kids!
pi_68377772
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
een tuincirkel is toch echt een cirkel van stenen

stout gaat door voor de broodrooster
Yes ! Volgende vraag graag
pi_68377856
Hier ook de leeuw gekeken....morgen kan ik neit kijken dus ik ga van de week ff op internet kijken.
We kijken dat eigenlijk altijd wel, t wordt zo langzamerhand wel veel van het zelfde maar t blijft lachen

Dakoot, enig idee waar die 'gezellige' muziek vanmiddag weg kwam ? Dat t niels mul was, was over duidelijk maar waarom is hier de vraag...

[ Bericht 27% gewijzigd door Stout op 25-04-2009 22:14:15 ]
pi_68378270
Even heel erg tussendoor....is er morgen iemand die heel toevallig chiropractor/massage/iets anders waardoor ik weer zonder pijn door kan is?
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:18:23 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68378294
ge zit in za rong topique
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:19:03 #238
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68378316
Snoop het is zomaar. Dinnetje en ik hadden het er wel al over gehad dat we wel nog eens naar Ilse in het openlucht theater wilden. Hebben we een paar jaar geleden ook gedaan en dat was zo'n lekker sfeertje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_68378410
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef Popples het volgende:
innepin sterkte

snoopy veel plezier op vakantie.

jelief wat lief zeg.

het was weer een dagje wel. zo lekker pitten de kids liggen er uitgeput bij.

maneki hoelang duurt het tot het ontdooit is? anders kan ik er van de week wel een deel maken.
Ik heb er nog nooit met de timer naast gezeten
Paar uurtjes denk, buiten de koeling
Saartje
pi_68378451
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef pinquit het volgende:
pi_68378478
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef pinquit het volgende:
Da is omdat er niemand meer in se andere topique zit.
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:40:19 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68378954
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef skadhd het volgende:

[..]

Da is omdat er niemand meer in se andere topique zit.
Misschien zitten er nog mensen in je PM's!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68378965
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stout het volgende:
Hier ook de leeuw gekeken....morgen kan ik neit kijken dus ik ga van de week ff op internet kijken.
We kijken dat eigenlijk altijd wel, t wordt zo langzamerhand wel veel van het zelfde maar t blijft lachen

Dakoot, enig idee waar die 'gezellige' muziek vanmiddag weg kwam ? Dat t niels mul was, was over duidelijk maar waarom is hier de vraag...
geeeeeeeen idee.. jij enig idee waar die 20 ambulances naartoe gingen?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68380821
Kunnen we de SC niet ff volgooien?

Elke keer als ik de tt zie krijg ik zin in kwarktaart.
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:58:13 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68380850
Zo he he, visite weg. Pfeewww.

Maneki, bedankt voor het oplossen van vraag 1 in mijn mannetjes-dilemma.
Maarrrrrr....ze wonen dus in de stad en fietsen dan 's avonds en masse naar hun pand aan de wesma? En dan zitten ze daar met z'n allen te anti-kraken?
Rest mij nog de vraag: waarom allemaal in zo'n kaki-pak met Chinese tekens? Waarom allemaal dezelfde fiets met zo'n witte fietstas? Het boeit me mateloos en vanavond had ik bijna met vriend P. de auto gepakt om ze te volgen. Maar hij had al teveel bier op en ik had geen zin om te rijden, dus...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 26 april 2009 @ 00:01:19 #246
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68380910
kijk ff op m`n hyves voor het volledige antwoord van m`n vriendin, zij houdt ze nu ook in de gaten zomg
Saartje
  zondag 26 april 2009 @ 00:08:28 #247
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68381048
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het opvalt! Ik zal er binnenkort eens gaan wandelen met de honden en even gaan gluren! Dan maak ik een foto van die jasjes en dan moet Huup dat even vertalen voor me!

Ik ga slapen. Zie jullie morgen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 26 april 2009 @ 00:12:11 #248
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68381114
Ik kom wel een avondje posten met m`n joop van tellingenlens
Tot morgen
Saartje
  zondag 26 april 2009 @ 00:12:51 #249
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68381128
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:56 schreef Reinhilde het volgende:
Kunnen we de SC niet ff volgooien?

Elke keer als ik de tt zie krijg ik zin in kwarktaart.
bla
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 26 april 2009 @ 06:30:46 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68383986
Goodmorning

mn baby maakt een grapje met me geloof ik k was om half!!6!! gewoon al klaarwakker heb nog een 3 kwartier ongeveer stug met mn ogen dicht gelegen maar het hielp niet zo

Oeh Memmel ik ben wel benieuwd! anti-kraak Chinezen haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')