quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef innepin het volgende:Goed idee Stiemie, kan je die vakjes opvullen met leuke spulletjes
Miss Sly, ik had geloof ik al eens gezegd dat wij heel anders zijn, toch?

Maar ik kan een neutrale, rustige babykamer net zo goed prachtig vinden. Ik ben erg benieuwd

Oh, moet er wel even bijzeggen dat het niet zo heel druk is eigenlijk, zeker omdat de rest allemaal heel licht crème en wat lichtblauw is tot nu toe. Het moet niet te gek worden natuurlijk
En nogmaals iedereen bedankt voor de stortvloed aan complimentjes
't is echt heel leuk om te doen, zo'n schildering. Ik ben in te huren hoor
hihi
Ow, ik vind de meeste kamertjes met veel en/of felle kleurtjes ook echt heel erg mooi

Wij zijn zelf er zelf niet zo van. Bovendien zal dat nog wel veranderen ooit, want we hebben afgesproken dat als de babykamer omgetoverd wordt als Senna groot genoeg is, dat ze dan natuurlijk zelf kleuren en dingetjes en thema mag kiezen...dus dat zal dan ongetwijfeld kleurtjes enzo worden.
En ik vind een en schildering echt heel erg mooi, maar ik ben niet creatief. Ik kan niet tekenen dus dat ga ik zeker niet in het groot op een muur doen

Diaan, ik vond jullie kamertje ook echt heel erg mooi

Stiemie, leuk idee van die kast! Ik zou ook gaan voor een beetje een verdeling, gewoon voor het idee.