abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66770191
Heb ik weer, sluit ik het topic.
Het vorige topic: Foto's van de kinderkamer, deel 19

Laatste foto's en kamertjes
Kamertje van Seb:

Letters van Tessie:

Meubeltjes van miss_sly

Muur in kamertje van Innepin

En mijn laatste reactie:
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:12 schreef mrien het volgende:
Heel mooi Innepin!
pi_66770275
teeveepee om iedereen te bedanken voor de complimentjes voor ons kamertje.
En voor het meedenken natuurlijk! Merci!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66770475
Innepin, ik zou ook de andere kant van de kamer een felle kleur geven (geel of oranje oid) zodat het wel fleurig is!
En de andere kanten idd licht., goh, ik vind het zo gaaf!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66771189
tvp
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 16:49:41 #5
5428 crew  miss_sly
pi_66771505
Wij houden de wanden helemaal wit/creme, en dan waarschijnlijk iets met muurstickers ofzo. Ik vind zoiets moois als van innepin wel erg mooi, maar wij houden niet zo van felle kleuren muren. Ben ook bang dat het dan gauw te druk wordt, en in eerste instantie is het kamertje toch om voor de baby te slapen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66772348
WOW!! Wat mooi Innepin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66776418
Wat mooi Innepin!
pi_66777484
Innepin
Wat mooi!!!
pi_66777622
Innepin wat leuk! Heel vrolijk zo.

Ik zit hier met een dillemma. Linde gaat haar kamertje delen met de baby. Nu is het een grote kamer (3,5 x4,2 meter) Ik twijfel alleen of we er nu met een kastenwandje 2 kamertjes van moeten maken of dat ze gewoon in 1 grote kamer kunnen... Iemand een idee wat het handigst is?
  Jubileum moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 20:11:05 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66778049
Innepin wat prachtig!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:18:11 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66778316
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij houden de wanden helemaal wit/creme, en dan waarschijnlijk iets met muurstickers ofzo. Ik vind zoiets moois als van innepin wel erg mooi, maar wij houden niet zo van felle kleuren muren. Ben ook bang dat het dan gauw te druk wordt, en in eerste instantie is het kamertje toch om voor de baby te slapen.
In mijn hoofd past iets fels ook niet echt bij jullie huis. Dat is allemaal zo mooi rustig ingericht.

Stiemie, ik zou er geloof ik wel een klein beetje een scheiding in aan brengen, al is het maar voor het idee. Nu maakt het nog niet zo heel veel uit maar als ze strakjes groter worden is het voor beide denk ik prettig dat ze weten dat ze ook een eigen stukje hebben.
pi_66778370
misschien kan je er een roomdivider in zetten Stiemie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:20:36 #13
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66778398
Estrys, ik vind die schilderijtjes echt super!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_66778626
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
wij hier ook precies hetzelfde (behalve de muurstickers)

aankleden doen we wel met accesoires enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:31:15 #15
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66778802
Ik zit te denken aan zo'n expedit-kast van Ikea. Daar komt wel licht doorheen, maar zo maak je wel 2 plekjes. En dan de middelste versie (16 vakjes) zodat je niet een enorm ding in die kamer hebt staan.

vrijdag 6 maart 2009 @ 20:31:40 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66778823
Ow hier gaan we verder, ik wil het nog wel even blijven volgen.....

wat betreft de kleuren, met twan had ik een neutrale babykamer en deze keer wilde ik perse een gekleurde kamer... en voor mij persoonlijk vind ik de huidige kamer toch een stuk leuker. Maar ja, wij zijn ook gewoon van de kleuren en dan vooral oranje. De muren van onze slaapkamer is niet voor niets helemaal oranje.
En gelukkig verschillen de smaken, anders zou iedereen hetzelfde kamertje hebben

Stiemie, zo'n roomdivider vind ik een erg mooi idee/goede optie
Make love, not war ☮
pi_66778987
Goed idee Stiemie, kan je die vakjes opvullen met leuke spulletjes

Miss Sly, ik had geloof ik al eens gezegd dat wij heel anders zijn, toch? Maar ik kan een neutrale, rustige babykamer net zo goed prachtig vinden. Ik ben erg benieuwd Oh, moet er wel even bijzeggen dat het niet zo heel druk is eigenlijk, zeker omdat de rest allemaal heel licht crème en wat lichtblauw is tot nu toe. Het moet niet te gek worden natuurlijk

En nogmaals iedereen bedankt voor de stortvloed aan complimentjes 't is echt heel leuk om te doen, zo'n schildering. Ik ben in te huren hoor hihi
pi_66779137
Oh wij houden het trouwens zo wit omdat de kamer erg klein is, 4.5 of 5 m2 ofzo, met schuin dak. Geeft niet maar ik ben bang dat het met felle kleuren op de muren nog kleiner lijkt.
Als ik een kamer had zoals ik vroeger zelf had van 3 bij 4.5 ofzo dan zou ik er wel heel graag een muurschildering in maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 20:39:45 #19
5428 crew  miss_sly
pi_66779155
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef innepin het volgende:
Goed idee Stiemie, kan je die vakjes opvullen met leuke spulletjes

Miss Sly, ik had geloof ik al eens gezegd dat wij heel anders zijn, toch? Maar ik kan een neutrale, rustige babykamer net zo goed prachtig vinden. Ik ben erg benieuwd Oh, moet er wel even bijzeggen dat het niet zo heel druk is eigenlijk, zeker omdat de rest allemaal heel licht crème en wat lichtblauw is tot nu toe. Het moet niet te gek worden natuurlijk

En nogmaals iedereen bedankt voor de stortvloed aan complimentjes 't is echt heel leuk om te doen, zo'n schildering. Ik ben in te huren hoor hihi
Ow, ik vind de meeste kamertjes met veel en/of felle kleurtjes ook echt heel erg mooi
Wij zijn zelf er zelf niet zo van. Bovendien zal dat nog wel veranderen ooit, want we hebben afgesproken dat als de babykamer omgetoverd wordt als Senna groot genoeg is, dat ze dan natuurlijk zelf kleuren en dingetjes en thema mag kiezen...dus dat zal dan ongetwijfeld kleurtjes enzo worden.

En ik vind een en schildering echt heel erg mooi, maar ik ben niet creatief. Ik kan niet tekenen dus dat ga ik zeker niet in het groot op een muur doen

Diaan, ik vond jullie kamertje ook echt heel erg mooi

Stiemie, leuk idee van die kast! Ik zou ook gaan voor een beetje een verdeling, gewoon voor het idee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66779789

Ze hangen eindelijk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66779956
Jaa Tessie superleuk! En ik had 't nog niet gezegd, maar ik vind het een erg gave naam

Huup, 5m2 Nee dan zou ik het ook rustig houden...

En miss sly, ik wil over een paar jaar best je muur onder komen kladden hoor
pi_66780110
Tof Tessie!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:07:01 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66780394
Mooi Tessie!!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:09:34 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66780504
Mooi Tessie!
pi_66780617
Ja en nu hopen dat ze blijven hangen De G was er al vanaf gevallen Maar die heeft nu wat extra kit, dus ben benieuwd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')