quote:Op maandag 29 december 2008 15:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Onze bijna buren hebben het meest schattige wiegje, en hun dochter gaat verkassen naar een ander bedje, dus mogen wij de wieg kopen (omdat ik er helemaal weg van ben, en hoop dat ie in de toekomst nog een keer gebruikt gaat worden) maar nu vragen ze er 150 euro voor. Het lijkt me zo veel!
Het is een witte schommelwieg met een kroon aan de hoofdeind. Wie weet er een site met zulke wiegjes, of heeft een idee of dat een hoog bedrag is wat ze ervoor vragen.
kan nog niet iets soortgelijks vinden.....quote:Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef Dakota het volgende:
ik zou even op marktplaats kijken als ik jou was, mooi spul voor minder
Hieroooo! 149,- nieuw kleinste maat en gelaktquote:
of zij hebben desaaaaaaaaaaaaaaaijn! met matrasje of zo, dan is het idd nog vrij prijzig.quote:
ja dat wel, en met 4 witte lakentjes erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef bixister het volgende:
het kan inderdaad best zijn dat ze er zelf ook flink wat meer voor betaald hebben. en is het inclusief matras?
Ik denk: wat zou ze nou toch bedoelen, maar je doelt zeker op die enorme waterpasquote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Troel het volgende:
Ik zou wel die optrekstellage recht leggen, dat is handiger optrekken
Ziet er leuk uit!
Ja, die stoerequote:Op woensdag 31 december 2008 15:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk: wat zou ze nou toch bedoelen, maar je doelt zeker op die enorme waterpas![]()
Wat ontzettend gaaf die kleuren Diaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |