tuurlijk mag Iris bij ons komen wonenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:03 schreef Lois het volgende:
Ahhhh Amber! Zo hee, mag Iris bij jullie komen wonen Vicky?
Voor een meisje is het ook een stuk makkelijker dan voor een jongen vind ik. Genoeg leuke meisjeslampenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef texelonia het volgende:
De lamp is juist het enige wat wij wel al voor de babykamer hebben(en de rest zie ik ook al helemaal voor me, moet er alleen nog 'even' komen
)
[ afbeelding ]
Ik zit echt op m'n scherm nu om het goed te bekijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef texelonia het volgende:
De lamp is juist het enige wat wij wel al voor de babykamer hebben(en de rest zie ik ook al helemaal voor me, moet er alleen nog 'even' komen
)
[ afbeelding ]
Kon niet echt duidelijkere foto's vinden. Het is eigenlijk een soortt bloemetjes slinger uitgesneden in aluminium of zoiets. Die moet je dus zelf om de fitting heen draperen en je kunt hem helemaal zo in model maken als je zelf wil. Wordt nog een aardig klusje wrs...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:50 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik zit echt op m'n scherm nu om het goed te bekijken [ afbeelding ], maar dat kan ook aan mijn slechte ogen liggen
Wat een aparte lamp Tex, mooi!
Als ik hier nog jaaaaaaaaaaren zou willen wonen zou ik het misschien nog overwegen ookquote:Op donderdag 18 december 2008 11:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou zeg, heb je dat niet eens voor je kind over?![]()
dat is de Anebodakast van de Ikea.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Leuk geworden dat kamertje, Vicky
Die hoge smalle kast, waar heb je die vandaan? Zoiets zoeken wij ook ivm ruimtemogelijkheden in de babykamer.
Aah, kijk, ik zei al tegen schaap dat we eens bij Ikea moeten gaan kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is de Anebodakast van de Ikea.
De commode en het bedje komen ook van de Ikea, is de Hensvik serie.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, kijk, ik zei al tegen schaap dat we eens bij Ikea moeten gaan kijken
Dankjewel. Die kast is een gewone ikeakast die we geschilderd en aangepast hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef Lenaatje het volgende:
Diaan wat een mooie kamer zeg! Mooie kleuren en wat een leuke kast/commode, nog nooit gezien, echt heel erg leuk. Leuke schilderijtjes ook!
Vicky ook al zo'n lief kamertje!
Zie ik zag wel wat bekends eraan.... wat een leuk idee, hoe je met iets aanpassing iets bijzonders kunt maken! Echt leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Die kast is een gewone ikeakast die we geschilderd en aangepast hebben.
Helaas zou je er niets aan hebben aan zo'n meet, want dan kan of de kinderwagen of de baby niet mee in de auto.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:50 schreef Lois het volgende:
Vicky wat een knus kamertje is het zo
Diaan ik vind het hartstikke leuk!! Het wordt wel tijd dat er weer eens een OUD meet komt want ik zou heel graag een keertje met jouw kinderwagen wandelenwat een geweldige wagen zeg!
Zeg hebben we de kleurfoto's van Reinhilde al gezien of kijk ik er overheen?
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:43 schreef jellyrose het volgende:
Die drie difraxflessen in bijpassende kleuren![]()
Je hebt echt oog voor details Diaan!
Uit Winterswijk.... bij een oude meneer die kinderwagens restaureert. We hebben hem al sinds begin juni trouwens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef Sugar het volgende:
Diaan, die kinderwagen, wij hadden er precies zoéén! Waar heb je 'm vandaan? Misschien hebben Storm en Maria er ook wel in gelegen!![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Sugar het volgende:
Het zou m echt kunnen zijn, wij hebben m via marktplaats verkocht, al best lang geleden! Ergens halverwege 2007! Is het een mutsaers?
Dankje... hij staat hier trouwens nog ingeklapt, hij is nog wat hoger. Tzt zal ik eens een foto maken als ie in gebruik is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Sugar het volgende:
Ah, dan lijkt ie er op de foto gewoon erg op! Mooi is ie, sowieso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |