quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
En we zijn begonnenZondag heb ik de toekomstige commodekast in de grondverf gezet en de week ervoor is al het behang verwijderd. Ik mag helaas ivm overbelasting en bekkenproblemen niet meer verder schilderen dus dat doet mn vader morgen. Morgen gaat hij ook beginnen met sausen, donderdag behangen... hopelijk kunnen we dit komende weekend (deels) gaan inrichten, als het ledikantje inmiddels ook binnen is....
Ow nog een vraagje..... een van de users heeft in haar onderschrift een link naar een site waar je lampen enz. kunt kopen, ben alleen die link kwijt... weet iemand misschien welke ik bedoel??
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef Miffy1984 het volgende:
He he, weer eens wat foto's van 2 kamertjes (wie volgt??):
Jesper zijn kamer:
Jesper is bezeten van auto's, dus heb ik hem laatst wat bescheiden muurstickers kado gedaan
En de babykamer! (nu alleen de baby nog)
Ook weer muurstickers
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
Leuke kamers Miffy! Erg lief!
Waar heb je die muurstickers vandaan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Leuk miffy!! Die zwarte vloerbedekking vind ik eigenlijk wel heel leuk zoLeuk zo, dat contrast.
En die stickers vind ik ook tof.
Ze weet het zelf nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft nog een lege muur. Eigenlijk wil ik daar iets van houten plaat maken die ik kan vervangen. Met een schoolbord, magneetbord, prikbord e.d.
Wat wil Rene (met streepje) zelf?
Als stickers of echt sjablonen? Bij www.kleurmijninterieur.nl hebben ze heel veel stickers en ook bij http://www.zuuz.nl/ hebben ze een aantal leuke.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:49 schreef Floria het volgende:
Oh, helemaal leuk Miffy! En idd, goede vraag van Reinhilde.
Iemand hier trouwens een tip waar ik grote 'bloem' sjablonen kan vinden, Iets in de trend van een orchidee inc. de steel?
Zelfde meubels!!quote:
Ja klopt van die balk. We hebben op de bovenverdieping hele hoge plafonds/muren. De zolder hebben we tijdens de verbouwing (was nogal een verbouwing :-)) weggehaald. Dus er lopen op de bovenverdieping allemaal steunbalken langs de muren. Op sommige balken hebben we ook verlichting laten maken, staat erg leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef Igraine het volgende:
Leuke kamers Miffy. Is dat nou een stukje balk wat je boven het bedje in de babykamer ziet? En die trap ook echt leuk.
* prinseszondererwt slaat deze website op in de favorieten!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:32 schreef Miffy1984 het volgende:
Dank jullie wel.
De muurstickers heb ik van www.altijdleuk.nl. Was nog moeilijk kiezen, ze hebben van alles.
(je kan ze er overigens heel netjes weer vanaf halen later, laat geen sporen achter)
Wat gaaf Diaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Klaar voor inrichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel hoor, kwantum en praxis.. daar heb ik ze iig gezien en googlequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Floria het volgende:
Heel mooi Diaan! Goed bedacht!
En ik zoek echt sjablonen, geen stickers. Nérgens te vinden!
Dat vonden wij ook... als je erin staat, is het nog minder druk dan het soms lijkt. Dat komt omdat er 2 muren druk, 2 muren blauw en de rest gewoon wit is. De spulletjes die erin komen te staan, zijn ook allemaal wit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:31 schreef Miffy1984 het volgende:
Wat gaaf. Eigenlijk is het heel druk, maar toch oogt het ook weer rustig.
Goeie kleuren.
Reinhilde; dilemmaquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Reinhilde het volgende:
misschien een fotootje van de kant van de kamer waar je het geslacht niet vanaf kan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |