quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
En we zijn begonnenZondag heb ik de toekomstige commodekast in de grondverf gezet en de week ervoor is al het behang verwijderd. Ik mag helaas ivm overbelasting en bekkenproblemen niet meer verder schilderen dus dat doet mn vader morgen. Morgen gaat hij ook beginnen met sausen, donderdag behangen... hopelijk kunnen we dit komende weekend (deels) gaan inrichten, als het ledikantje inmiddels ook binnen is....
Ow nog een vraagje..... een van de users heeft in haar onderschrift een link naar een site waar je lampen enz. kunt kopen, ben alleen die link kwijt... weet iemand misschien welke ik bedoel??
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef Miffy1984 het volgende:
He he, weer eens wat foto's van 2 kamertjes (wie volgt??):
Jesper zijn kamer:
Jesper is bezeten van auto's, dus heb ik hem laatst wat bescheiden muurstickers kado gedaan
En de babykamer! (nu alleen de baby nog)
Ook weer muurstickers
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
Leuke kamers Miffy! Erg lief!
Waar heb je die muurstickers vandaan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Leuk miffy!! Die zwarte vloerbedekking vind ik eigenlijk wel heel leuk zoLeuk zo, dat contrast.
En die stickers vind ik ook tof.
Ze weet het zelf nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:10 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft nog een lege muur. Eigenlijk wil ik daar iets van houten plaat maken die ik kan vervangen. Met een schoolbord, magneetbord, prikbord e.d.
Wat wil Rene (met streepje) zelf?
Als stickers of echt sjablonen? Bij www.kleurmijninterieur.nl hebben ze heel veel stickers en ook bij http://www.zuuz.nl/ hebben ze een aantal leuke.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:49 schreef Floria het volgende:
Oh, helemaal leuk Miffy! En idd, goede vraag van Reinhilde.
Iemand hier trouwens een tip waar ik grote 'bloem' sjablonen kan vinden, Iets in de trend van een orchidee inc. de steel?
Zelfde meubels!!quote:
Ja klopt van die balk. We hebben op de bovenverdieping hele hoge plafonds/muren. De zolder hebben we tijdens de verbouwing (was nogal een verbouwing :-)) weggehaald. Dus er lopen op de bovenverdieping allemaal steunbalken langs de muren. Op sommige balken hebben we ook verlichting laten maken, staat erg leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef Igraine het volgende:
Leuke kamers Miffy. Is dat nou een stukje balk wat je boven het bedje in de babykamer ziet? En die trap ook echt leuk.
* prinseszondererwt slaat deze website op in de favorieten!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:32 schreef Miffy1984 het volgende:
Dank jullie wel.
De muurstickers heb ik van www.altijdleuk.nl. Was nog moeilijk kiezen, ze hebben van alles.
(je kan ze er overigens heel netjes weer vanaf halen later, laat geen sporen achter)
Wat gaaf Diaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Klaar voor inrichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel hoor, kwantum en praxis.. daar heb ik ze iig gezien en googlequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Floria het volgende:
Heel mooi Diaan! Goed bedacht!
En ik zoek echt sjablonen, geen stickers. Nérgens te vinden!
Dat vonden wij ook... als je erin staat, is het nog minder druk dan het soms lijkt. Dat komt omdat er 2 muren druk, 2 muren blauw en de rest gewoon wit is. De spulletjes die erin komen te staan, zijn ook allemaal wit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:31 schreef Miffy1984 het volgende:
Wat gaaf. Eigenlijk is het heel druk, maar toch oogt het ook weer rustig.
Goeie kleuren.
Reinhilde; dilemmaquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Reinhilde het volgende:
misschien een fotootje van de kant van de kamer waar je het geslacht niet vanaf kan lezen.
Zo zat ik voor René te denken aan wissellijsten en daar steeds een eind pakpapier in te doen als ze het zat is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:21 schreef Lois het volgende:
Ze is van de paarden iddalleen ik wil gaan expirimenteren met (multiplex)panelen. Op die panelen dan aan 1 kant bijv. allerlei roze behangstukjes, en aan de andere kant een poster van een paard of prinses.
Zo kunnen we de panelen draaien, zodat je steeds een nieuwe kamer hebt en niet hoeft te behangen.
Dat kan ook prima zo... kledingkast is ook erg moeilijk vind ik. Gelukkig hebben wij een inbouwkast waar alle kleren in kunnen hangen/liggen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:50 schreef Reinhilde het volgende:
De kleertjes zitten in de commode inderdaad. We zitten nog zo te twijfelen welke kledingkast we willen, dat we maar even wachten nog. En nu is de ruimte in de commode nog meer dan genoeg! En idd sepia.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Reinhilde het volgende:
Het bedje![]()
[ afbeelding ]
Tafeltje + stoeltje, nog door mij, zusje, broertje gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Stukje van boekenkast
[ afbeelding ]
Commode (met rare vlekken)
[ afbeelding ]
De muur waar het bedje en de commode tegenaan staan, is een mooie kleur
De rest van de muren zijn vanille.
Wat er nog moet gebeuren: Gordijnen ophangen + radiator ophangen. Maar dat laten we lekker zitten tot volgend weekend!
(Als baby geboren is, zal ik nog eens foto's plaatsen, mét kleur.
In dat geval ben je inderdaad een zeikerd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef spy08 het volgende:
[..]
mischien ben ik een zeikert maar ik vind het nogal karig eruit zien. Niet mijn stijl. Een babykamer moet voor mij altijd er "vol" en kleurig uitzien. Zo lijkt het niet een niet afgemaakte kinderkamer waar een hoop in ontbreekt.
Wat is het nou, mag ie nou wel of niet reageren?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
In dat geval ben je inderdaad een zeikerd.
Je mening geven mag maar aan zoiets waar met veel liefde aan is gewerkt, daar geef je niet zo bot je mening over. Als het je niet bevalt dan hoef je niet te reageren. Vrij simpel.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:15 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Huup en Bix!
We hebben er ook heel bewust voor gekozen geen figuurtjesbehang oid te nemen, we willen graag dat ons kindje een eigen smaak ontwikkeld. Als hij/zij over 2,5 jaar overtuigd zegt graag een auto/prinses op de muur te willen, dan is het zijn/haar keus, en zullen we daar met liefde aan toegeven. Ik kan wel besluiten dat mijn kind fan moet worden van Winnie the Pooh, misschien vind mijn kind dat wel helemaal niks. En nu ga ik lekker slapen.
Ach, als hij per se had willen reageren had hij ook gewoon alleen kunnen zeggen dat het zijn smaak niet is ofzo. Ik bedoelde gewoon, als iemand echt expliciet om meningen gevraagd had dan had hij zijn mening kunnen geven, maar ik vind het altijd een beetje jammer om je zo negatief uit te laten over iets waar iemand duidelijk zo blij mee is en verliefd op is. Catch my drift? Ik begrijp gewoon niet waarom je dan niet bij jezelf denkt van hè bah wat lelijk, en dan je scherm dichtklikt. Waarom zou je dat per se gaan vermelden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat is het nou, mag ie nou wel of niet reageren?.
Nee is ook zo en je hebt ook wel gelijk daarin, maar ik redeneerde gewoon even vanuit mezelf en in combinatie met Reinhilde's reactie. Ik zelf denk dan gewoon bij mezelf van ieuw, zou ik nooit kopen, en klik dan het scherm dicht. Vind het niet zo nodig om dan mijn mening te geven, ik haal er maar mn schouders over op dan zeg maar, ik heb hier ook kamertjes voorbij zien komen die op zijn zachtst gezegd niet mijn smaak zijn. Maar ik denk dat het het hier wel zo gezellig houdt als je niet overal je negatieve mening spuwt, tenzij er echt om gevraagd wordt ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook wel eens een pakje voor Lilah gekocht wat iedereen spuuglelijk vond, én ook zei. Kan mij het schelen, ik koop dat toch niet voor die mensen die het lelijk vinden? Ik vind het af en toe wel een verademing dat er kennelijk nog mensen zijn die wel gewoon zeggen wat ze ergens van vinden. Want het blijft gewoon een mening, het is geen directe aanval ook al wordt dat nu wel zo gezien.
dat wordt vast een meisjequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Reinhilde het volgende:
Het bedje![]()
[ afbeelding ]
Tafeltje + stoeltje, nog door mij, zusje, broertje gebruikt![]()
[ afbeelding ]
Stukje van boekenkast
[ afbeelding ]
Commode (met rare vlekken)
[ afbeelding ]
De muur waar het bedje en de commode tegenaan staan, is een mooie kleur
De rest van de muren zijn vanille.
Wat er nog moet gebeuren: Gordijnen ophangen + radiator ophangen. Maar dat laten we lekker zitten tot volgend weekend!
(Als baby geboren is, zal ik nog eens foto's plaatsen, mét kleur.
Eens.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef moussy het volgende:
Een forum staat vol met meningen, dat is het risico van (foto's) posten op een forum. Er zegt alleen iemand dat het niet de stijl is waar diegene voor zou kiezen, nergens is brand![]()
Het is ook niet mijn type kamertje, maar ik denk dat het in kleur er best lief uit zal zien.
jah dat dacht ik ook! met die grote muur roze en die mandjes rood ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah dat dacht ik ook! met die grote muur roze en die mandjes rood ofzo.
Maar toen keek ik nog een keer en dacht ik van hmmm... grote muur blauw, mandjes groen, shitik weet het niet
![]()
Reinhildeee doe eens snel bevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |