quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:12 schreef mrien het volgende:
Heel mooi Innepin!
In mijn hoofd past iets fels ook niet echt bij jullie huis. Dat is allemaal zo mooi rustig ingericht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij houden de wanden helemaal wit/creme, en dan waarschijnlijk iets met muurstickers ofzo. Ik vind zoiets moois als van innepin wel erg mooi, maar wij houden niet zo van felle kleuren muren. Ben ook bang dat het dan gauw te druk wordt, en in eerste instantie is het kamertje toch om voor de baby te slapen.
wij hier ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Wij houden de wanden helemaal wit/creme, en dan waarschijnlijk iets met muurstickers ofzo. Ik vind zoiets moois als van innepin wel erg mooi, maar wij houden niet zo van felle kleuren muren. Ben ook bang dat het dan gauw te druk wordt, en in eerste instantie is het kamertje toch om voor de baby te slapen.
Ow, ik vind de meeste kamertjes met veel en/of felle kleurtjes ook echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef innepin het volgende:
Goed idee Stiemie, kan je die vakjes opvullen met leuke spulletjes![]()
Miss Sly, ik had geloof ik al eens gezegd dat wij heel anders zijn, toch?Maar ik kan een neutrale, rustige babykamer net zo goed prachtig vinden. Ik ben erg benieuwd
Oh, moet er wel even bijzeggen dat het niet zo heel druk is eigenlijk, zeker omdat de rest allemaal heel licht crème en wat lichtblauw is tot nu toe. Het moet niet te gek worden natuurlijk
![]()
En nogmaals iedereen bedankt voor de stortvloed aan complimentjes't is echt heel leuk om te doen, zo'n schildering. Ik ben in te huren hoor
hihi
Zonder met het vingertje terug te wijzen. Mijn dochter ligt nergens zonder toezicht en is ondanks haar hyperbeweeglijkheid nog nergens vanaf gekukeld zonder dat ik haar opvingquote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Guuzewuus, zonder met een vingertje te willen wijzen hoor, alsjeblieft niet meer die kleine zo zonder toezicht op de commode, voor je het weet liggen ze er naast. Vind ik dood eng.
Ja daar zat ik ook al over te denken, wat kan ik nog doen met dat frame. Leuk om te schilderen, maar ik denk dat hij te breed is voor de deur. Ik weet het wel zeker hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:34 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk zeg die letters! Met dat frame kun je ook nog wel iets leuks doen Diaan (aan de deur ofzo)
Wat misschien tof is, de letters vanuit het frame over te trekken op de deur, en dan van boven naar beneden? En anders gewoon lekker boven de deur plakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al over te denken, wat kan ik nog doen met dat frame. Leuk om te schilderen, maar ik denk dat hij te breed is voor de deur. Ik weet het wel zeker haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |