Zonder met het vingertje terug te wijzen. Mijn dochter ligt nergens zonder toezicht en is ondanks haar hyperbeweeglijkheid nog nergens vanaf gekukeld zonder dat ik haar opvingquote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Guuzewuus, zonder met een vingertje te willen wijzen hoor, alsjeblieft niet meer die kleine zo zonder toezicht op de commode, voor je het weet liggen ze er naast. Vind ik dood eng.
Ja daar zat ik ook al over te denken, wat kan ik nog doen met dat frame. Leuk om te schilderen, maar ik denk dat hij te breed is voor de deur. Ik weet het wel zeker hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:34 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk zeg die letters! Met dat frame kun je ook nog wel iets leuks doen Diaan (aan de deur ofzo)
Wat misschien tof is, de letters vanuit het frame over te trekken op de deur, en dan van boven naar beneden? En anders gewoon lekker boven de deur plakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al over te denken, wat kan ik nog doen met dat frame. Leuk om te schilderen, maar ik denk dat hij te breed is voor de deur. Ik weet het wel zeker haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |