Nee tis een welkome verrasingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Worden mijn patronen zo voorspelbaar?
Zo gaaf he, als je op de 82 klikt in de OP krijg je gewoon dit topic, en die is nog niet eens vol.quote:
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleurquote:
Misschien was het wel tegen jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleur
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee benquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien was het wel tegen jou.
Er stond geen naam bij.
Die snap ikquote:
REL!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Rot toch op rotjongquote:
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Tis hier alleen maar koud niks wits.. Ja op mijn autoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Jesus neem nog ff 5 dagen pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.
Dag Ruud ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Maak er nog wat leuks van, ik maak nog een senseootje klaar en ben er weg van.
Toedels Ruudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Mensen die koffie drinken voor ze gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
met je stomme postings!quote:
Je hebt je duidelijk nooit in NLP verdiept.quote:
Ja ook dat iidquote:
woeiiiiiii das ook eem mooie OPquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linke film op RTL8
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linke film op RTL8
[ afbeelding ]
Als je me verteld wat NLP is dan zing ik graag een liedje.. Helaas is de operatie al maanden achter de rug, dus niet terug te draaien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt je duidelijk nooit in NLP verdiept.
En die operatie was ook niet nodig, je had jezelf ook beter kunnen zingen.
Hoi Sporti!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Dat heb ik ook altijd.. Zo'n oranje gloed dat je in paniek raakt. Uitzitten die handelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou mijn hart vast, het lijkt een beetje rood nu het erin zit.
Ik snap dat hele geverf nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou mijn hart vast, het lijkt een beetje rood nu het erin zit.
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik snap dat hele geverf niet, ik heb nog nooit 1 sec. de behoefte gehad om me haar te gaan verven.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met als TT: "Betreden op eigen risico..."
quote:
quote:
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat ergquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik deed het juist vroeger heel vaak, in heel veel kleuren, boeide me niets.
Maar nu heb ik het zeker al 3 jaar niet gedaan ofzo.
Ja heel erg oranje!
Brandweerautorood. Moest je bij de feestwinkel kopen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat erg
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng! Dat is sport!![]()
Nee hoor, lijkt me best tof, Thialf dan, oranje haar niet![]()
Rood ook wel maar dat was een spoeling.. Dus ging er wel weer uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Brandweerautorood. Moest je bij de feestwinkel kopen!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Rood ook wel maar dat was een spoeling.. Dus ging er wel weer uit.
P.s. tis nog niet helemaal droog maar ziet er goed uit (ppppffffffffff opluchting )
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjes worden zwart. Dat komt beter uitquote:
Hihi heb je lang of kort haarquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjesworden zwart. Dat komt beter uit
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjesworden zwart. Dat komt beter uit
Oh dan zou ik ook bang zijnquote:
quote:
Is het nog geen timequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geintje troela... Ik heb lang haar.. En mijn eerste zorg is altijd als ik het uitspoel dat ik niet alles uit mijn schedel wegwas
En mijn haar wegspoel en kaal en verdoofd aan de rand van het bad zit
Andre ?quote:
Ohquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Peter.
Maar ik gebruik shampoo van Derlon.
Wat is daar zo byzonder aan .. Je ruikt wel lekker btwquote:
Ik constateerde dat er meer dan 20 posten waren over dit onderwerp, en toen besloot ik gewoon niet meer af te wachten, maar me er in te mengen.quote:
20 maar .. Wacht maar tot Lies d'r haar heeft uitgespoeldquote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik constateerde dat er meer dan 20 posten waren over dit onderwerp, en toen besloot ik gewoon niet meer af te wachten, maar me er in te mengen.
Lekkerquote:
de verschillende bioritmes van fok-users blijft me verbazen!quote:
Nou ok waar wil je het over hebben ipv haarkleuringen ..quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik constateerde dat er meer dan 20 posten waren over dit onderwerp, en toen besloot ik gewoon niet meer af te wachten, maar me er in te mengen.
De kracht van NLP.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ok waar wil je het over hebben ipv haarkleuringen ..
Ja, ik heb rond 11 uur een brief gepost.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Sporti het volgende:
Gaan jullie niet uit op de zaterdagavond?
Neuh .. Ik ga bijna nooit meer uit. Zeker na de rookstop .... maar geen behoefte eigenlijk. (Gister nog met collega's) Maar zelden dusquote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Sporti het volgende:
Gaan jullie niet uit op de zaterdagavond?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb rond 11 uur een brief gepost.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb rond 11 uur een brief gepost.
En jij ?? hoe ben jij eigenlijk. ?? verliefd verloofd getrouwd . Sportief dat denk/weet ik wel.quote:
Is het nog nat ? Dan geen zorgenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Voorzover ik nu kan zien is het roder, niet donkerder.
Ja wel zorgen, want ik weet hoe mijn haar er normaal gesproken uitziet als het nat is. En dan geeft het geen rood licht.quote:
Nee dat komt door die verf .. Wacht het maar af.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel zorgen, want ik weet hoe mijn haar er normaal gesproken uitziet als het nat is. En dan geeft het geen rood licht.
Mannen kom er maar in!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Soury het volgende:
Ik ben bijna droog.. Heb geen fohn..
Hahahahahaha allemaal natte wijven hier
Ik ben een echte loner en hou helemaal niet van uitgaan, soms naar het theater of ergens eten met vrienden.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij ?? hoe ben jij eigenlijk. ?? verliefd verloofd getrouwd . Sportief dat denk/weet ik wel.
Oh ik wel.. Maar eenmalig. 's morgens en dan vind ik het wel best.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mannen kom er maar in!![]()
Ik heb wel een fohn, maar dat vind ik onzin. Borstel erdoor en klaar. Ik doe eigenlijk ook niet aan make-up!
Een loner he??? Dat laatste gedeelte doe ik al nooit meer.. Ik vind het prima in me uppie. Ik heb wel een lieve vriend . Die houdt ook niet van gedoequote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben een echte loner en hou helemaal niet van uitgaan, soms naar het theater of ergens eten met vrienden.
Ik vind uitgaan best leuk, ik vind het heel erg leuk om te dansen. Maar ik heb het al heel lang niet gedaan. Voor de rest herken ik het wel een beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben een echte loner en hou helemaal niet van uitgaan, soms naar het theater of ergens eten met vrienden.
ik heb voldoende de beest uitgehangen hoor, heb ook veel gereisd maar nu gewoon rustiger vaarwaterquote:Op zondag 11 januari 2009 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan best leuk, ik vind het heel erg leuk om te dansen. Maar ik heb het al heel lang niet gedaan. Voor de rest herken ik het wel een beetje.
Met concerten doet niemand me een plezier. Uit eten was leuk .. (mag niet meer roken) Dus ik blijf lekker thuis of ik ga naar iemand toequote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik haat uitgaan, vind alleen concerten/ theater/ uit eten wel leuk.
Vooral die eerste 2 trouwens, dan hoeft er niet perse bij gepraat te worden.
doen heb je geen stapmaatje ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil gewoon zo graag weer eens een hele nacht
Ik ben dol op theater, en uit eten gaan is voor mij nu nog gezelliger want ik rook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Met concerten doet niemand me een plezier. Uit eten was leuk .. (mag niet meer roken) Dus ik blijf lekker thuis of ik ga naar iemand toe
Dat ook iid...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb voldoende de beest uitgehangen hoor, heb ook veel gereisd maar nu gewoon rustiger vaarwater
Jij vindt half lege restaurants gezelliger dan volle?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben dol op theater, en uit eten gaan is voor mij nu nog gezelliger want ik rook niet.
Echtquote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
hoi. zit ik ineens in een hotel in heerenveen.
Ben je besteldquote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
Goa'st noar 't skeuvel'n kiek'n?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik had veel stapmaatjes in Groningen, daar ging ik veel uit. Maar hier ging ik eigenlijk niet uit. Er zijn wel mensen met wie ik zou kunnen stappen hier, maar tja, ik weet niet, ik ben een beetje complex zeg maar.quote:
Haha nee ik niet. Het was een suggestie voor Liesje, die heeft oranje haar.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed geregeld!![]()
Maak je foto's van jou met Paulien?
Heerlijk hoe leger hoe beter wat mij betreftquote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij vindt half lege restaurants gezelliger dan volle?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha nee ik niet. Het was een suggestie voor Liesje, die heeft oranje haar.![]()
Paulien is idd wel de leukste.
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.quote:
Kun je tenminste een beetje dollen met de bedieningquote:Op zondag 11 januari 2009 00:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk hoe leger hoe beter wat mij betreft
Gaan we es stappenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had veel stapmaatjes in Groningen, daar ging ik veel uit. Maar hier ging ik eigenlijk niet uit. Er zijn wel mensen met wie ik zou kunnen stappen hier, maar tja, ik weet niet, ik ben een beetje complex zeg maar.
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echtheb je toch kaarten voor het schaatsen???
ben ik helemaal met je eens!! Hoppa Lies stappenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.
"Ik ben een beetje complex" geloof ik niet zo in.
Wat is er nou complex aan dansen.
Hoi Bart!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed geregeld!![]()
Maak je foto's van jou met Paulien?
En nu?? Je gaat me toch niet vertellen dat hij nu thuis zit en jij zijn plaats hebt ingenomenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.
Nah op zich niets aan het dansen zelf, maar meer aan de setting, ofzo. Mja laat maar.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.
"Ik ben een beetje complex" geloof ik niet zo in.
Wat is er nou complex aan dansen.
Je drinkt gewoon niet genoeg!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah op zich niets aan het dansen zelf, maar meer aan de setting, ofzo. Mja laat maar.
Jemig ...... das kut Gaat ie goed nu. Enkels zijn engquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.
Trutquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjes worden zwart. Dat komt beter uit
nee mijn telefoon, daarom ontbreken de smiliesquote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En heb je gewoon internet daar en heb je een laptop meegenomen?
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouwquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
valt er niks te rellen ?![]()
ik ging effe lurken en toen zag ik die post dus toen moest ik effe
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduikenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
valt er niks te rellen ?![]()
ik ging effe lurken en toen zag ik die post dus toen moest ik effe
had je wat?????quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouw
als het volgens plan gaat mag hij morgen mee naar huis. heeft hij wel erica t gemist.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ...... das kut Gaat ie goed nu. Enkels zijn eng
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouw
Houen zoquote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb géén idee waar je het over hebt....
Goede mensen slapen op dit tijdstip!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
enne misschien bijna een huisje las ik![]()
![]()
![]()
dan blijf ik nog even wakkeqquote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
ow...... nah als ik iets niet ben is het wel autistisch.......quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede mensen slapen op dit tijdstip!![]()
Bart: Comedy central.
Raadselkind
http://www.8weekly.nl/index.php?art=467
en af en toe een stukje de wereld van sofie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_wereld_van_sofie
Hoe is je haar ???? Ik ben blijquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.![]()
quote:
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Peter!![]()
Psst, je zwaait!
Hey bolle!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat boeit toch niemand iets man......
![]()
gut ik moet effe kiften........ zal ik het dan maar tegen jou doen bij gebrek aan beter.........
Slaap goed Peterquote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.
Maar er stond idd "Goede mensen slapen" ipv "Ik ga slapen".
Wat ik nu wel ga doen.
welterusten Peter, slaap lekker en heel veel kusjes enzo..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.
Maar er stond idd "Goede mensen slapen" ipv "Ik ga slapen".
Wat ik nu wel ga doen.
Slapen is voor mietjes!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
welterusten Peter, slaap lekker en heel veel kusjes enzo..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op rood!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ok, het is niet lichter iig! Misschien een ietsje rooie gloed, maar dat kan je misschien ook wel uitleggen als warmer.
ah nou ja komt vast wel... blijven zoekenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.![]()
Die gloed is na 2x wassen wel weg hoor. Maar ik ben echt blij met die shit die ik nu heb.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ok, het is niet lichter iig! Misschien een ietsje rooie gloed, maar dat kan je misschien ook wel uitleggen als warmer.
laters!!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah nou ja komt vast wel... blijven zoeken
deze is voor jou........ en ik ga ook weer verder met waar ik mee bezig was........
TRUSTE BESTE MENSEN........ SLAAP LEKKER EN BRAAF ZIJN.......
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Zwaaiquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah nou ja komt vast wel... blijven zoeken
deze is voor jou........ en ik ga ook weer verder met waar ik mee bezig was........
![]()
Ik wilde een foto voor je maken, maar ik zie er te leip uit!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gloed is na 2x wassen wel weg hoor. Maar ik ben echt blij met die shit die ik nu heb.
http://www.drogisterij.net/index.php?merk=Herbatint&partnercode=222&gclid=CIei79qehZgCFYwh3godQFFXDQ
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Gaat er nog iemand neuken ?? Ik vind dat zwaai/truste gedoe niet zo eigenlijk
Nee, ik heb mijn lidmaatschap niet betaaldquote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Ik had het gedaan maar die was te ergquote:Op zondag 11 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde een foto voor je maken, maar ik zie er te leip uit!
heb trouwens wel op nieuwjaarsdag lekker liggen neuken. Mét dieenefoksterquote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Ja ik dus ook, maar serieus te leip!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het gedaan maar die was te erg
Heb je ook van die Amanda-mattenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb een rode gloed over mijn nieuwe haar, dan kan je heul niet neuken!
Hihihihihi ik zat ook met de camera te kuttenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, maar serieus te leip!![]()
En nog 2 minuten last gehad van de flits
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb trouwens wel op nieuwjaarsdag lekker liggen neuken. Mét dieenefokster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das best lang geledenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb trouwens wel op nieuwjaarsdag lekker liggen neuken. Mét dieenefokster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whaahahahaa! Goed bezig!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zout maar op met dieenefokster! Zolang e geen namen noemt!![]()
*Schudt de hele inhoud van de pot leeg in haar zak.
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vriendinnetje gehad tussendoor
Nee ik heb geen nephaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je ook van die Amanda-matten![]()
En trouwens, dan doe je het licht maar uit. Of is het ook fluoriserend
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daarnaast hou ik niet van welk verstevigingsproductdan ook in mijn haar.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat erg
Ik gebruik verslappings produktenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen nephaar.
En daardoor ziet het er vaak uit als een zielig hoopje ellende.
Moet ik het maar leuk rond fohnen, met schuimgel enzo.![]()
Maar daar ben ik dus te lui voor.![]()
En daarnaast hou ik niet van welk verstevigingsproductdan ook in mijn haar.
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik verslappings produktenEcht waar dat hij niet in de knoop schiet
Echt niet .. sterker nog al gewistquote:Op zondag 11 januari 2009 01:40 schreef Coos het volgende:
Nou Soury en Lies kom maar op met die foto's
Heb jij krullen?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik verslappings produktenEcht waar dat het niet in de krul schiet
Ik dacht aan Cameron Diaz in 'There's something about Mary'.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Taalfout? Dat was een typo hoor!
Schijterd!! Vijf pagina's vol miepen over dat haarquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht aan Cameron Diaz in 'There's something about Mary'.
quote:
We gaan voor de 6quote:Op zondag 11 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Schijterd!! Vijf pagina's vol miepen over dat haarDan wil ik resultaat zien ook.
Hé Bart toen jij in de VS was had ik nog een foto gevonden van jou met je braboflepquote:
Ja dahag; van uitstel komt afstel. Of nu laten zien, of een maand je bek er over houden! Zoek maar een ander topic om te beppenquote:
Helemaal mee eenschquote:Op zondag 11 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja dahag; van uitstel komt afstel. Of nu laten zien, of een maand je bek er over houden! Zoek maar een ander topic om te beppen
M'n watte?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Bart toen jij in de VS was had ik nog een foto gevonden van jou met je braboflep![]()
Zal ik 'm eens opzoeken?
Je rot zelf maar op.. Ik bep waneer ik wil achterlijke mongoolquote:Op zondag 11 januari 2009 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja dahag; van uitstel komt afstel. Of nu laten zien, of een maand je bek er over houden! Zoek maar een ander topic om te beppen
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je rot zelf maar op.. Ik bep waneer ik wil achterlijke mongool
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Schijterd!! Vijf pagina's vol miepen over dat haarDan wil ik resultaat zien ook.
Ik heb het hele jaar nog geen middagtukkie gedaanquote:Op zondag 11 januari 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
Gadver, niks voor mij zo'n lange middag dut. Ben nog zo duf als een konijn.
Yoh !!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
www.slaplullen_overuitgroei_enpms.nl
Slechte verf Soury!! Ik zie nog grijsquote:
Das blond eikelquote:
Ik doe het eik ook nooit maar had gisteren een aardig bakkie op en kort geslapen.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar nog geen middagtukkie gedaan
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar nog geen middagtukkie gedaan
Dan mankeert er ook iets aan mijn beeldscherm, ik zie ook een heeeeeeeeele grijze pluk.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Ik heb net m'n ballen geschoren. Zal ik die ook even posten?
Ja mooiah!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe het eik ook nooit maar had gisteren een aardig bakkie op en kort geslapen.
Lulquote:Op zondag 11 januari 2009 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan mankeert er ook iets aan mijn beeldscherm, ik zie ook een heeeeeeeeele grijze pluk.
* LekkerSimpel duikt weg en ontwijkt toegegooide asbak.
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan mankeert er ook iets aan mijn beeldscherm, ik zie ook een heeeeeeeeele grijze pluk.
* LekkerSimpel duikt weg en ontwijkt toegegooide asbak.
Dat is BLOND !!! En was de flits.. Jesus was dichtbijquote:
Ja! Waar gaan jullie het over hebben?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:11 schreef Coos het volgende:
"t wordt wel klef hier.![]()
Tijd voor wat mannenpraat.
Mannen .. Alsof je lange gedeeltes grijs zijn. Dat zit bovenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze dat ook gewoon niet zien he?
Kijk das mannen praatquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
Voetbal natuurlijk![]()
Ik ga morgen alle nederlandse wedstrijden kijken.
Nu Manu er niet meer is moet iemand het doen.
Trek maar effe een pakkie in de kroeg en zeg maar tegen die vogel dat ie het op mijn rekening zet.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb zin in een peuk....
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
Voetbal natuurlijk![]()
Ik ga morgen alle nederlandse wedstrijden kijken.
LekkerSlimpiequote:Op zondag 11 januari 2009 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je het niet al te druk hebben, er is nog geen voetbal.
Joh, z'n meisje heeft gewoon gezegd: "Ik of Fok".quote:Op zondag 11 januari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja Coos! Waar is die stomme Manu gebleven!
Oh ja fuck .. Nah kon je niet een pakkie shag bietsen .. God ik zou dertig honden uitgelaten hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je het niet al te druk hebben, er is nog geen voetbal.
Hij is al naar die kroeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja fuck .. Nah kon je niet een pakkie shag bietsen .. God ik zou dertig honden uitgelaten hebben
Ahhh mooiquote:
André is toch nog wel wakker?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egggg nieeee, zitten hier heul geen kroegen in de buurt.
Ook dat nogquote:Op zondag 11 januari 2009 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egggg nieeee, zitten hier heul geen kroegen in de buurt.
Komt misschien om de indruk die de familie van André heeft achtergelaten, maar die is niet respresentatief voor de hele buurt hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
André is toch nog wel wakker?![]()
ps
Waarom heb ik nu het idee dat jij de enige ben daar in die buurt die kan lezen en schrijven?
Goed idee Lies, tot morgenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we bij 300 stoppen met posten? Dan heeft de eerst volgende de lapo dus nieuwe Op
'k Zou er ook weinig aan hebben gehad, want die kennen vast geen Coos uit Den Haag, die op de pof mag, hahahaquote:
Ik wilde de volgende eigenlijk gaan doenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we bij 300 stoppen met posten? Dan heeft de eerst volgende de lapo dus nieuwe Op
Paar euries voor een pakkie shag gaat toch wel lukken?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
'k Zou er ook weinig aan hebben gehad, want die kennen vast geen Coos uit Den Haag, die op de pof mag, hahaha
Beetje overredingskracht. Zeg je gewoon Coos. Met een Cee!!! Hij zegt dat het goed is. Snappen ze best.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
'k Zou er ook weinig aan hebben gehad, want die kennen vast geen Coos uit Den Haag, die op de pof mag, hahaha
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde de volgende eigenlijk gaan doen![]()
Als we zover komen
Opgelost .. zit je weer te paffen zuigwijfquote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nope, heb welgeteld nog 26 cent op de rekening en 20 cent cashquote:Op zondag 11 januari 2009 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar euries voor een pakkie shag gaat toch wel lukken?
Jesus ...quote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nope, heb welgeteld nog 26 cent op de rekening en 20 cent cash
*draait*quote:Op zondag 11 januari 2009 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Opgelost .. zit je weer te paffen befgozer
Maar wat nu dan.. De kippensoep/snert raakt ook opquote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
hehehehequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het deze maand veel te laat overgemaakt, maar dinsdag of woensdag heb ik wel weer op de rekening.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat nu dan.. De kippensoep/snert raakt ook op
Die ga ik daar echt niet mee lastigvallen.quote:
Door al die feestdagen duurt het wat langer. UPC moet ook maar ff langer wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het deze maand veel te laat overgemaakt, maar dinsdag of woensdag heb ik wel weer op de rekening.
Ik hoop alleen dat UPC wil wachten, want die had ik al moeten bellen voor uitstel.
Normaalgesproken is het er donderdag's, maar deze maand dus niet.
Ach, er zijn mensen die het slechter hebben.
Dan hebben we niks aan je Rot gelijk maar opquote:Op zondag 11 januari 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
ik zeg ff een peuk after, maar ben zo weer weg
Ik zeg ff teveel info!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
ik zeg ff een peuk after, maar ben zo weer weg
Nou nou nou ...mag ik ff me peuk doenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben we niks aan je Rot gelijk maar op
does nie zo stom!quote:
De rel wil maar niet van de grond komenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou nou ...mag ik ff me peuk doen
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
does nie zo stom!![]()
Baby werd wakker... ff in slaap gesnoozed en nu een peuk..tssssssssssk
wie, jij of ik ?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De rel wil maar niet van de grond komen![]()
We zijn veulste lief
Ongezond hoor, dat rokenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
does nie zo stom!![]()
Ahhhhhhhhhhquote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
does nie zo stom!![]()
ja komop zeg, de aftersexpeuk is sneaky als ze net liggen te slapen en daarna dan hahahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |