Ik ben dol op theater, en uit eten gaan is voor mij nu nog gezelliger want ik rook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Met concerten doet niemand me een plezier. Uit eten was leuk .. (mag niet meer roken) Dus ik blijf lekker thuis of ik ga naar iemand toe
Dat ook iid...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb voldoende de beest uitgehangen hoor, heb ook veel gereisd maar nu gewoon rustiger vaarwater
Jij vindt half lege restaurants gezelliger dan volle?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben dol op theater, en uit eten gaan is voor mij nu nog gezelliger want ik rook niet.
Echtquote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
hoi. zit ik ineens in een hotel in heerenveen.
Ben je besteldquote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
Goa'st noar 't skeuvel'n kiek'n?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik had veel stapmaatjes in Groningen, daar ging ik veel uit. Maar hier ging ik eigenlijk niet uit. Er zijn wel mensen met wie ik zou kunnen stappen hier, maar tja, ik weet niet, ik ben een beetje complex zeg maar.quote:
Haha nee ik niet. Het was een suggestie voor Liesje, die heeft oranje haar.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed geregeld!![]()
Maak je foto's van jou met Paulien?
Heerlijk hoe leger hoe beter wat mij betreftquote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij vindt half lege restaurants gezelliger dan volle?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha nee ik niet. Het was een suggestie voor Liesje, die heeft oranje haar.![]()
Paulien is idd wel de leukste.
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.quote:
Kun je tenminste een beetje dollen met de bedieningquote:Op zondag 11 januari 2009 00:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk hoe leger hoe beter wat mij betreft
Gaan we es stappenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had veel stapmaatjes in Groningen, daar ging ik veel uit. Maar hier ging ik eigenlijk niet uit. Er zijn wel mensen met wie ik zou kunnen stappen hier, maar tja, ik weet niet, ik ben een beetje complex zeg maar.
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echtheb je toch kaarten voor het schaatsen???
ben ik helemaal met je eens!! Hoppa Lies stappenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.
"Ik ben een beetje complex" geloof ik niet zo in.
Wat is er nou complex aan dansen.
Hoi Bart!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goed geregeld!![]()
Maak je foto's van jou met Paulien?
En nu?? Je gaat me toch niet vertellen dat hij nu thuis zit en jij zijn plaats hebt ingenomenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.
Nah op zich niets aan het dansen zelf, maar meer aan de setting, ofzo. Mja laat maar.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.
"Ik ben een beetje complex" geloof ik niet zo in.
Wat is er nou complex aan dansen.
Je drinkt gewoon niet genoeg!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah op zich niets aan het dansen zelf, maar meer aan de setting, ofzo. Mja laat maar.
Jemig ...... das kut Gaat ie goed nu. Enkels zijn engquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.
Trutquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjes worden zwart. Dat komt beter uit
nee mijn telefoon, daarom ontbreken de smiliesquote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En heb je gewoon internet daar en heb je een laptop meegenomen?
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouwquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
valt er niks te rellen ?![]()
ik ging effe lurken en toen zag ik die post dus toen moest ik effe
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduikenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
valt er niks te rellen ?![]()
ik ging effe lurken en toen zag ik die post dus toen moest ik effe
had je wat?????quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouw
als het volgens plan gaat mag hij morgen mee naar huis. heeft hij wel erica t gemist.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ...... das kut Gaat ie goed nu. Enkels zijn eng
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouw
Houen zoquote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb géén idee waar je het over hebt....
Goede mensen slapen op dit tijdstip!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
enne misschien bijna een huisje las ik![]()
![]()
![]()
dan blijf ik nog even wakkeqquote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
ow...... nah als ik iets niet ben is het wel autistisch.......quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede mensen slapen op dit tijdstip!![]()
Bart: Comedy central.
Raadselkind
http://www.8weekly.nl/index.php?art=467
en af en toe een stukje de wereld van sofie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_wereld_van_sofie
Hoe is je haar ???? Ik ben blijquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.![]()
quote:
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Peter!![]()
Psst, je zwaait!
Hey bolle!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat boeit toch niemand iets man......
![]()
gut ik moet effe kiften........ zal ik het dan maar tegen jou doen bij gebrek aan beter.........
Slaap goed Peterquote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.
Maar er stond idd "Goede mensen slapen" ipv "Ik ga slapen".
Wat ik nu wel ga doen.
welterusten Peter, slaap lekker en heel veel kusjes enzo..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.
Maar er stond idd "Goede mensen slapen" ipv "Ik ga slapen".
Wat ik nu wel ga doen.
Slapen is voor mietjes!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
welterusten Peter, slaap lekker en heel veel kusjes enzo..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op rood!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ok, het is niet lichter iig! Misschien een ietsje rooie gloed, maar dat kan je misschien ook wel uitleggen als warmer.
ah nou ja komt vast wel... blijven zoekenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.![]()
Die gloed is na 2x wassen wel weg hoor. Maar ik ben echt blij met die shit die ik nu heb.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ok, het is niet lichter iig! Misschien een ietsje rooie gloed, maar dat kan je misschien ook wel uitleggen als warmer.
laters!!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah nou ja komt vast wel... blijven zoeken
deze is voor jou........ en ik ga ook weer verder met waar ik mee bezig was........
TRUSTE BESTE MENSEN........ SLAAP LEKKER EN BRAAF ZIJN.......
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Zwaaiquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah nou ja komt vast wel... blijven zoeken
deze is voor jou........ en ik ga ook weer verder met waar ik mee bezig was........
![]()
Ik wilde een foto voor je maken, maar ik zie er te leip uit!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gloed is na 2x wassen wel weg hoor. Maar ik ben echt blij met die shit die ik nu heb.
http://www.drogisterij.net/index.php?merk=Herbatint&partnercode=222&gclid=CIei79qehZgCFYwh3godQFFXDQ
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Gaat er nog iemand neuken ?? Ik vind dat zwaai/truste gedoe niet zo eigenlijk
Nee, ik heb mijn lidmaatschap niet betaaldquote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Ik had het gedaan maar die was te ergquote:Op zondag 11 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde een foto voor je maken, maar ik zie er te leip uit!
heb trouwens wel op nieuwjaarsdag lekker liggen neuken. Mét dieenefoksterquote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
Ja ik dus ook, maar serieus te leip!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het gedaan maar die was te erg
Heb je ook van die Amanda-mattenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb een rode gloed over mijn nieuwe haar, dan kan je heul niet neuken!
Hihihihihi ik zat ook met de camera te kuttenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, maar serieus te leip!![]()
En nog 2 minuten last gehad van de flits
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb trouwens wel op nieuwjaarsdag lekker liggen neuken. Mét dieenefokster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das best lang geledenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb trouwens wel op nieuwjaarsdag lekker liggen neuken. Mét dieenefokster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whaahahahaa! Goed bezig!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zout maar op met dieenefokster! Zolang e geen namen noemt!![]()
*Schudt de hele inhoud van de pot leeg in haar zak.
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vriendinnetje gehad tussendoor
Nee ik heb geen nephaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je ook van die Amanda-matten![]()
En trouwens, dan doe je het licht maar uit. Of is het ook fluoriserend
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daarnaast hou ik niet van welk verstevigingsproductdan ook in mijn haar.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat erg
Ik gebruik verslappings produktenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen nephaar.
En daardoor ziet het er vaak uit als een zielig hoopje ellende.
Moet ik het maar leuk rond fohnen, met schuimgel enzo.![]()
Maar daar ben ik dus te lui voor.![]()
En daarnaast hou ik niet van welk verstevigingsproductdan ook in mijn haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |