dan blijf ik nog even wakkeqquote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
ow...... nah als ik iets niet ben is het wel autistisch.......quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede mensen slapen op dit tijdstip!![]()
Bart: Comedy central.
Raadselkind
http://www.8weekly.nl/index.php?art=467
en af en toe een stukje de wereld van sofie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_wereld_van_sofie
Hoe is je haar ???? Ik ben blijquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.![]()
quote:
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Peter!![]()
Psst, je zwaait!
Hey bolle!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat boeit toch niemand iets man......
![]()
gut ik moet effe kiften........ zal ik het dan maar tegen jou doen bij gebrek aan beter.........
Slaap goed Peterquote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.
Maar er stond idd "Goede mensen slapen" ipv "Ik ga slapen".
Wat ik nu wel ga doen.
welterusten Peter, slaap lekker en heel veel kusjes enzo..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me wat schuldig door een wellicht wat felle reaktie.
Maar er stond idd "Goede mensen slapen" ipv "Ik ga slapen".
Wat ik nu wel ga doen.
Slapen is voor mietjes!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
welterusten Peter, slaap lekker en heel veel kusjes enzo..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op rood!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ok, het is niet lichter iig! Misschien een ietsje rooie gloed, maar dat kan je misschien ook wel uitleggen als warmer.
ah nou ja komt vast wel... blijven zoekenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.![]()
Die gloed is na 2x wassen wel weg hoor. Maar ik ben echt blij met die shit die ik nu heb.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ok, het is niet lichter iig! Misschien een ietsje rooie gloed, maar dat kan je misschien ook wel uitleggen als warmer.
laters!!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah nou ja komt vast wel... blijven zoeken
deze is voor jou........ en ik ga ook weer verder met waar ik mee bezig was........
TRUSTE BESTE MENSEN........ SLAAP LEKKER EN BRAAF ZIJN.......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |