En nu?? Je gaat me toch niet vertellen dat hij nu thuis zit en jij zijn plaats hebt ingenomenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.
Nah op zich niets aan het dansen zelf, maar meer aan de setting, ofzo. Mja laat maar.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je echt weer lekker wil gaan stappen moet je gewoon kijken waar de belemmeringen precies liggen.
"Ik ben een beetje complex" geloof ik niet zo in.
Wat is er nou complex aan dansen.
Je drinkt gewoon niet genoeg!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah op zich niets aan het dansen zelf, maar meer aan de setting, ofzo. Mja laat maar.
Jemig ...... das kut Gaat ie goed nu. Enkels zijn engquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mijn man was erheen met een grote groep, maar is uit gegleden en heeft zijn enkel gebroken en moest geopereerd. hij heeft maar een paar ritten gezien.
Trutquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjes worden zwart. Dat komt beter uit
nee mijn telefoon, daarom ontbreken de smiliesquote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En heb je gewoon internet daar en heb je een laptop meegenomen?
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouwquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
valt er niks te rellen ?![]()
ik ging effe lurken en toen zag ik die post dus toen moest ik effe
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduikenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
valt er niks te rellen ?![]()
ik ging effe lurken en toen zag ik die post dus toen moest ik effe
had je wat?????quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouw
als het volgens plan gaat mag hij morgen mee naar huis. heeft hij wel erica t gemist.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ...... das kut Gaat ie goed nu. Enkels zijn eng
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heej, daar is wéér zo'n vorse vrouw
Houen zoquote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb géén idee waar je het over hebt....
Goede mensen slapen op dit tijdstip!quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als die weet dat je hier bent zal je relmaat zo wel weer opduiken, als die mag tenminste
Misschien wel bijna, maar niet het huisje wat ik wilde.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
enne misschien bijna een huisje las ik![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |