Ja! Waar gaan jullie het over hebben?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:11 schreef Coos het volgende:
"t wordt wel klef hier.![]()
Tijd voor wat mannenpraat.
Mannen .. Alsof je lange gedeeltes grijs zijn. Dat zit bovenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze dat ook gewoon niet zien he?
Kijk das mannen praatquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
Voetbal natuurlijk![]()
Ik ga morgen alle nederlandse wedstrijden kijken.
Nu Manu er niet meer is moet iemand het doen.
Trek maar effe een pakkie in de kroeg en zeg maar tegen die vogel dat ie het op mijn rekening zet.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb zin in een peuk....
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
Voetbal natuurlijk![]()
Ik ga morgen alle nederlandse wedstrijden kijken.
LekkerSlimpiequote:Op zondag 11 januari 2009 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je het niet al te druk hebben, er is nog geen voetbal.
Joh, z'n meisje heeft gewoon gezegd: "Ik of Fok".quote:Op zondag 11 januari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja Coos! Waar is die stomme Manu gebleven!
Oh ja fuck .. Nah kon je niet een pakkie shag bietsen .. God ik zou dertig honden uitgelaten hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal je het niet al te druk hebben, er is nog geen voetbal.
Hij is al naar die kroeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja fuck .. Nah kon je niet een pakkie shag bietsen .. God ik zou dertig honden uitgelaten hebben
Ahhh mooiquote:
André is toch nog wel wakker?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egggg nieeee, zitten hier heul geen kroegen in de buurt.
Ook dat nogquote:Op zondag 11 januari 2009 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Egggg nieeee, zitten hier heul geen kroegen in de buurt.
Komt misschien om de indruk die de familie van André heeft achtergelaten, maar die is niet respresentatief voor de hele buurt hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
André is toch nog wel wakker?![]()
ps
Waarom heb ik nu het idee dat jij de enige ben daar in die buurt die kan lezen en schrijven?
Goed idee Lies, tot morgenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we bij 300 stoppen met posten? Dan heeft de eerst volgende de lapo dus nieuwe Op
'k Zou er ook weinig aan hebben gehad, want die kennen vast geen Coos uit Den Haag, die op de pof mag, hahahaquote:
Ik wilde de volgende eigenlijk gaan doenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we bij 300 stoppen met posten? Dan heeft de eerst volgende de lapo dus nieuwe Op
Paar euries voor een pakkie shag gaat toch wel lukken?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
'k Zou er ook weinig aan hebben gehad, want die kennen vast geen Coos uit Den Haag, die op de pof mag, hahaha
Beetje overredingskracht. Zeg je gewoon Coos. Met een Cee!!! Hij zegt dat het goed is. Snappen ze best.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
'k Zou er ook weinig aan hebben gehad, want die kennen vast geen Coos uit Den Haag, die op de pof mag, hahaha
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde de volgende eigenlijk gaan doen![]()
Als we zover komen
Opgelost .. zit je weer te paffen zuigwijfquote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nope, heb welgeteld nog 26 cent op de rekening en 20 cent cashquote:Op zondag 11 januari 2009 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar euries voor een pakkie shag gaat toch wel lukken?
Jesus ...quote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nope, heb welgeteld nog 26 cent op de rekening en 20 cent cash
*draait*quote:Op zondag 11 januari 2009 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Opgelost .. zit je weer te paffen befgozer
Maar wat nu dan.. De kippensoep/snert raakt ook opquote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
hehehehequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het deze maand veel te laat overgemaakt, maar dinsdag of woensdag heb ik wel weer op de rekening.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat nu dan.. De kippensoep/snert raakt ook op
Die ga ik daar echt niet mee lastigvallen.quote:
Door al die feestdagen duurt het wat langer. UPC moet ook maar ff langer wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het deze maand veel te laat overgemaakt, maar dinsdag of woensdag heb ik wel weer op de rekening.
Ik hoop alleen dat UPC wil wachten, want die had ik al moeten bellen voor uitstel.
Normaalgesproken is het er donderdag's, maar deze maand dus niet.
Ach, er zijn mensen die het slechter hebben.
Dan hebben we niks aan je Rot gelijk maar opquote:Op zondag 11 januari 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
ik zeg ff een peuk after, maar ben zo weer weg
Ik zeg ff teveel info!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
ik zeg ff een peuk after, maar ben zo weer weg
Nou nou nou ...mag ik ff me peuk doenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben we niks aan je Rot gelijk maar op
does nie zo stom!quote:
De rel wil maar niet van de grond komenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou nou ...mag ik ff me peuk doen
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
does nie zo stom!![]()
Baby werd wakker... ff in slaap gesnoozed en nu een peuk..tssssssssssk
wie, jij of ik ?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De rel wil maar niet van de grond komen![]()
We zijn veulste lief
Ongezond hoor, dat rokenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
does nie zo stom!![]()
Ahhhhhhhhhhquote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
does nie zo stom!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |