Klinkt niet echt positiefquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
Het was de intake bij een uitzendbureau omdat ik op een bepaalde functie had gereageerd maar volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Ah, is het wat voor mij dan misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Ik zie hier alleen maar bewolking hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef maok het volgende:
De zon schijnt, het is best lekker weer.
Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
Fok! wordt trouwens nog genoemd in de UK van deze week. Dat grote artikel over hbo vs. wo.
En dat terwijl die man het niet waard isquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:48 schreef JH87 het volgende:
En Balkenende komt vanmiddag op Zernike. Wat een kapitalen zijn er de laatste tijd doorheen gejaagd om alles spik en span eruit te laten zien zeg.
Ik zag jou eigenlijk wle voor een trouwe CDA aanhanger aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat terwijl die man het niet waard is
Is inderdaad ook nog maar nét bekend.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
ik hoorde dat er een gay tent komt in de poelestraat. op de plek waar eerst pand 48 was.
Ik word op de achterkant genoemdquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
Fok! wordt trouwens nog genoemd in de UK van deze week. Dat grote artikel over hbo vs. wo.
Dat gebeurt vaker bij uitzendbureausquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
Het was de intake bij een uitzendbureau omdat ik op een bepaalde functie had gereageerd maar volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Is Pand 48 alweer weg danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
ik hoorde dat er een gay tent komt in de poelestraat. op de plek waar eerst pand 48 was.
whehequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker bij uitzendbureausWat willen ze precies? 18 jarige met afgeronde HBO-opleiding en minimaal 6 jr relevante werkervaring?
Pand 48 zit op het Schuitendiepquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
Ow daar... Ja daar zijn ze nog maar een half jaar mee in de weer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pand 48 zit op het Schuitendiep. Het Parlement zat daar waar die gay tent komt.
Thanks. Mijn verzoek aan de fotograaf om mij van mijn beste kant te fotograferen is gelukkig goed ontvangen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Grulez het volgende:
Mooi stukje hoor MM. Mooie arm bovenal.
Hele vrijdagavond niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Bob. het volgende:
Hm, want dat lijkt me best tof! Maar op vrijdag en dinsdag kan ik niet.![]()
Toch bedankt!
Broddelclub? Wasda?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
er is in groningen waarchijnlijk ook een broddelclub bob. even googelen op "broddelen groningen". Mijn ex heeft ;e;en van de twee broddelclubs van leeuwarden opgericht een paar jaar geleden.
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.quote:
das een gezellige groep mensen (lees: vrouwen en homo's) die met elkaar naaien. broddelen schijnt een betekenis te hebben, maar in principe is het gewoon een samentrekking van breien en roddelen. maar het handwerkdeel si neit alleen breien, en het gezellige deel is neit alleen roddelen. Gewoon met en redelijk vaste club mensen zonder verplichtingen eens in de zoveel tijd samen komen in een cafe of zo om dara samen creatief en gezellig te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Broddelclub? Wasda?![]()
[..]
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.![]()
Jullie cursus is inmiddels ook al lang afgelopen of niet?
Ooh breien wil ik ook kunnen! Zelf gebreide sokken maken, hoe tof is dat.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das een gezellige groep mensen (lees: vrouwen en homo's) die met elkaar naaien. broddelen schijnt een betekenis te hebben, maar in principe is het gewoon een samentrekking van breien en roddelen. maar het handwerkdeel si neit alleen breien, en het gezellige deel is neit alleen roddelen. Gewoon met en redelijk vaste club mensen zonder verplichtingen eens in de zoveel tijd samen komen in een cafe of zo om dara samen creatief en gezellig te zijn.
ik voor jou googlen op "broddel groningen"quote:Op woensdag 26 november 2008 00:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh breien wil ik ook kunnen! Zelf gebreide sokken maken, hoe tof is dat.
Ghe ghequote:Op woensdag 26 november 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ex ging in het begin van onze relatie elke keer als we geneukt hadden een klein stukje breien aan een sjaalNa een paar maanden had ze een deken gebreid
![]()
ik heb op de kleuterschool leren breienmaar ben het weer verleerd.
en nu bedtijd
Nee, mijne loopt nog even.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Broddelclub? Wasda?![]()
[..]
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.![]()
Jullie cursus is inmiddels ook al lang afgelopen of niet?
Wat ga je maken met panterprint lycra dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, mijne loopt nog even.
Waarschijnlijk nog tot 1x in het nieuwe jaar.
Maar ik ben een paar x niet geweest, omdat ik geen panterprint lycra kon vinden en ik verder inspiratieloos was.
Haha, ja dat je daar rustig breiend tussen alle mensen zit, tof. Heb je ook nog eens wat aan je reistijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Teigan en ik hadden ook afgesproken om een keer in de week weer samen achter onze naaimachines te kruipen. Als we dat nou eens doorzetten kun jij Bob. ook wel mee doen. Ik weet niet of je een naaimachine hebt maar met 2 machines kun je ook wel werken met z'n 3en, er is altijd wel iemand bezig met iets anders. Dan maken we gewoon onze eigen club. Maar breien kan ik ook niet, het leek me zo tof om te kunnen toen ik nog regelmatig met het openbaarvervoer reisde.
Ik ga een bikini maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat ga je maken met panterprint lycra dan?En kun je als je een paar keer mist dan later inhalen? Want dan zou het nog wel kunnen!
[..]
Haha, ja dat je daar rustig breiend tussen alle mensen zit, tof. Heb je ook nog eens wat aan je reistijd.![]()
Maar ik kan echt níks met een naaimachine, dus eerst iets van modeatelier doen lijkt me wel noodzakelijk.![]()
Waarom leer je dat soort dingen niet meer op school, nu kan ik niet eens een knoop aanzetten. (Waar mijn jas het levende bewijs van is, een scheve knoop, een te strakke knoop en een missende omdat ik niet meer durfde.)
En verder: een goedemorgen!
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Mijn neefje van 3 is op bezoek. Hij legde mij net een computerspelletje uit
Tof hè, die kids!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Mijn nichtje van net 3 zei gister heel wijs: "Wat heb je mooie oorbellen!" Dat vond ik echt lief..
Ja, klopt, past perfect bij de sfeer van de bietencampagnequote:Op donderdag 27 november 2008 08:33 schreef maok het volgende:
Dat zullen dan wel troosteloze foto's worden met dit weer
Goedemorgen trouwens
Julian?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof hè, die kids!
Mijn neefje toen hij binnenkwam:
-jas uit
- sjaal af
Dus ik vraag: moet je per ook af? (hele stoere pet!)
hij: 'nee, dan zit mijn haar raar zegt mama'
Brandklok denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 19:36 schreef ForumGek het volgende:
Weet iemand waarom de Martinitoren zo aan het luiden is ?
Ohnee, de teleurstelling!quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx ziet bob naar haar surogaat-msn grijpen, en ziet de bik van teleurstelling op haar gezicht op het moment dat ze er achterkomt dat haar favoriete Fries offline is. Deze nacht zal ze met een ontevreden gevoel op bed moeten gaan
Truste!
Minder koffie drinken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:43 schreef Bob. het volgende:
Mogguh! Ik heb echt zo veel energie opeens.![]()
Ik stuiter echt rond.
Ik drink geen koffie meer!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Minder koffie drinken?
Note to self: niet met de draagdoek naar de supermarkt als je haast hebt, iedereen spreekt je aan
isser met die bus?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Bob. het volgende:
Ik ben in opstand tegen vieze senseo en en automaten koffie.
Hij rijdt naar Groningen, en er staat een prachtige Lada op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
isser met die bus?
Ik heb ook thee nu, maar ik vind sommige smaakjes senseo wel lekkerHeb tegenwoordig vaak prla hazelnoot
Nee, helemaal niet! Ik kan me niet eens herinneren waarom ik dat over dat overgewaardeerd enzo heb lopen brabbelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je een kutavond gehad ofzo?
Klopt. Was gezellig daarquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:37 schreef JH87 het volgende:
PSM was ook op de flatfeesten trouwens. Dat kan ik me nog wel herinneren.
Hoendiepflatfeest, daar was ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:37 schreef JH87 het volgende:
PSM was ook op de flatfeesten trouwens. Dat kan ik me nog wel herinneren.
Volgens mij zijn de flatfeesten van Selwerd niet open. Het is voor bewoners en vrienden an bewoners. Daarom staat het ook niet aangeplakt enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef maok het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een flatfeest van een wat grotere flat (bij ons zijn de feestjes niet zo groot omdat we niet zo veel bewoners hebben), dan neem ik gezellig wat buren mee. Hebben de Hoendiepflat of de selwerdflats eigenlijk ook websites waar die feestjes opstaan?
Dit duurt zelfs een heel weekend zag ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef maok het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een flatfeest van een wat grotere flat (bij ons zijn de feestjes niet zo groot omdat we niet zo veel bewoners hebben), dan neem ik gezellig wat buren mee. Hebben de Hoendiepflat of de selwerdflats eigenlijk ook websites waar die feestjes opstaan?
Maar ik woon in een zusterflat, de besturen kennen elkaar wel van grobosborrels als het goed is, dus het bestuur kan vast wel wat regelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de flatfeesten van Selwerd niet open. Het is voor bewoners en vrienden an bewoners. Daarom staat het ook niet aangeplakt enzo
Als ik dat warm moet krijgen op onze kookplaat ben je zo een uur verder.quote:
http://bar.s2.selwerd.nl/home --> selwerd 2quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef maok het volgende:
Ja maar popje! Ik moet naar de flatbar! (echt, feestje, prive;))quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:35 schreef nietzman het volgende:
WIETS KOM DRINKEN, SNEL, SNEL, SNEL!
Ik lach je niet uit hoor, ik word er gewoon nostalgisch van.quote:
Nou vooruit, mits lekkere koffie. (Haha alsof ik andere schenk!)quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ja maar popje! Ik moet naar de flatbar! (echt, feestje, prive;))
Wat dacht je van koffie, morgen ofzo?
Klopt, dan donderdag maar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef JH87 het volgende:
Die flatfeesten hier duren op papier misschien wel vier dagen, na de donderdag is er geen zak meer aan geloof ik. En je had me vannacht dus zowaar op bier kunnen trakteren, Grulez.
opdat ik mijn man quote!quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DaD, van harte gefeliciteerd!
En gelyncht op de Grote Markt mag ik hopen?quote:Agenten vonden de 32-jarige man aan de achterkant van het café. Hij was in het bezit van een flesje GHB. Hij is ingesloten.
Knuffelquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:50 schreef LoudGirl het volgende:
Niemand houdt van me![]()
De kat begon zonet te blazen op 2 cm van mijn hoofd. En op de kleine groep van onze kerk doen ze ook al gemeen tegen me![]()
Op de site van dvhn staat: 'in een café aan de Peperstraat ' Ik geloof dus niet daar info over is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:16 schreef Gizmo112 het volgende:
welk cafe in Groningen was dat eigenlijk ?
Wat Alex zegt en wat Alex zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Das niet erg christelijk van die kleine groep. En Jezus houdt van je.(edit: en maok)
Wat stinken katten uit hun bek he?
Het is triest, maar het verhaal rammelt als vanouds aan alle kanten. MAAR JA.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:11 schreef maok het volgende:
Vrouw vergiftigd in Gronings café
Geen drankjes van vreemde mannen aannemen dus.
Welkom dan maarquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Marmex het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb mezelf na jaren trouwe lezer geweest te zijn eindelijk maar 's geregistreerd ;-)
Mede-Groninger dus
Ja ik ben goed ingeburgerd. Je kunt het natuurlijk gewoon lezen als:quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:00 schreef Marmex het volgende:
[..]
Haha hoezo Groningers op dit forum
Ik had achtetaf toch meegekuntquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef teigan het volgende:
welkom marmex!
vanmiddag buffels gezien, en met veel kaas weer thuisgekomen...
jammer, je had nog tot kwart over 1 kunnen bellen, dan hadden weh et nog gered... MAar de bedoeling is dat we over een half jaartje ofzo nog eens gaan, dus dan sein ik je wel in...quote:
helaas... wel een mooi oranje shirt en dito sokken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
had je ook zo'n mooie muts op?
Ah, je voetbalt bij het Nederlands elftal? Gaafquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
helaas... wel een mooi oranje shirt en dito sokken.
De flatbar in Selwerd 1 gaat op 31 december 23:59 dicht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Wiets het volgende:
http://bar.s2.selwerd.nl/home --> selwerd 2
Ik geloof dat flatbar selwerd 1 dicht is inmiddels. En vanavond feestje in hoendiep toch?
Wat een triestigheid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De flatbar in Selwerd 1 gaat op 31 december 23:59 dicht.
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:09 schreef nietzman het volgende:
Kom je kroelen, Wiets?
Vergunning is niet geldig in 2009?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De flatbar in Selwerd 1 gaat op 31 december 23:59 dicht.
Ik gok dat die chinezen er iets mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Vergunning is niet geldig in 2009?
De kar?quote:Op zondag 30 november 2008 06:29 schreef Grulez het volgende:
Oja CZ was je nou in de kar of was dat een lookalike?
Griesmeelpuddingquote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zelf griesmeelpudding gemaakt en de pan brandde maar een klein beetje aan.![]()
Lekkerrr.
De vergunning wordt niet verlengd, omdat de bar niet meer uit kan door de komst van de Housing Office studenten die met name van Aziatische komaf zijn. En die sluiten zich veelal op op hun kamertje en denken niet aan bier drinken. Daarom is door de bewonersvereniging besloten de bar te sluiten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Vergunning is niet geldig in 2009?
Dat zuigt zwaar... So much for inburgeringquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vergunning wordt niet verlengd, omdat de bar niet meer uit kan door de komst van de Housing Office studenten die met name van Aziatische komaf zijn. En die sluiten zich veelal op op hun kamertje en denken niet aan bier drinken. Daarom is door de bewonersvereniging besloten de bar te sluiten.
Jij zoekt altijd bijbelteksten voor haar op enzoquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze niet in OUD
Nee voor meest behulpzame user
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef maok het volgende:
[..]
Jij zoekt altijd bijbelteksten voor haar op enzo
Nee hoor, er staat toch "© Alex Miedema" ?quote:
Ja, onder andere daarvoor! Je hebt me ook wel recepten gegeven en zo. En ik vind je gewoon lief.quote:Op zondag 30 november 2008 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Ik vind het wel lief in ieder geval!
Jij post je crea dingen wel op fok soms!quote:Op zondag 30 november 2008 22:42 schreef maok het volgende:
Ik sta ook in Freecell's lijst![]()
Maar ik ben heul niet zo creatief op Fok!
Nou vooruitquote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij post je crea dingen wel op fok soms!
in naai-topics en kerstboomtopics enzo
Die vul ik niet inquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop dan maar dat ik in freecell haar crewlijstje sta
Aquamarijnstraat, dus jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef maok het volgende:
Man gewond door vallende winkelwagen
Studentenflat?
vuil dan alleen 'matigste moderator'of zo in, ikben nog maar één keer genomineerdquote:
Ik heb hier wel een keer een bureau van de gallerij gegooit maar ik had beneden een aantal mensen neergezet die opletten of er niet iemand aan kwam.quote:
Ik ook niet meerquote:
OW?quote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Bij mij in de flat is het een tijdje geleden ook gebeurd. Ik geloof dat de jongen die het feesje gaf een OW er voor heeft gekregen.
Ah, Officiele Waarschuwingquote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Een waarschuwingMocht je vaker overlast veroorzaken, dan kun je op basis van die waarschuwingen er uit getrapt worden.
En nou ben ik heel benieuwd naar een aantal dingen:quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef maok het volgende:
[..]
Het bureau is daarna op de bbq gegaan.![]()
Die goede oude tijd
of in een marinkadequote:Op zondag 30 november 2008 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nou ben ik heel benieuwd naar een aantal dingen:
- Heeft het bureau nog in een marinade gelegen?
Zoveel vragen
nee, het plastic fineer was voldoendequote:Op zondag 30 november 2008 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nou ben ik heel benieuwd naar een aantal dingen:
- Heeft het bureau nog in een marinade gelegen?
2 uurtjesquote:- Hoe lang moet het op de bbq?
Vuur goed hoogstoken tot het bureau net zo zwart is als de speklapjes, dan kun je het prakken met je vorkquote:- Eet je dan met kettingzaag en vork?
Saus is voor mietjesquote:- Wat voor saus doe je er bij?
Dat moet je aan de vogeltjes vragen, die in het vogelhuisje boven de bbq woondenquote:- Ligt dat niet zwaar op de maag?
quote:Zoveel vragen
Ik geloof niet dat deze ooit verstuurd isquote:Geachte heer ***,
onlangs hebben wij van diverse bewoners klachten ontvangen over U. Deze klachten gingen over de volgende zaken:• Het starten van uw bromscooter in het fietsenhok. Dit veroorzaakt overlast voor de bewoners boven het fietsenhok. Zou u daar in het vervolg rekening mee willen houden en uw bromscooter buiten het fietsenhok willen starten? • Vanuit uw wooneenheid dringen regelmatig kraakgeluiden, waarschijnlijk afkomstig van uw bed, door naar de onder u gelegen wooneenheden. Dit verstoort de nachtrust van uw benedenburen, daarom het verzoek wat aan dit geluid te doen. • Afval dat uit uw raam op het balkon van uw benedenburen terechtkomt, dit veroorzaakt overlast en ergernis bij uw benedenburen.
Ik vraag u dan ook vriendelijk om rekening te houden met de bovengenoemde zaken, dit voorkomt veel ergernis en komt de leefbaarheid in het complex ten goede. Ik hoop dan ook dat verder niets een goede relatie tussen u en uw medebewoners in de weg zal staan.
Namens de Bewonersvereniging
Mijn deur stata wijd voor ze open, op mijn nieuwste CD die ik heb gebrand voor in de auto staan 5 versies van het Russische volkslied.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
op mijn nieuwste CD die ik heb gebrand voor in de auto staan 5 versies van het Russische volkslied.
2 telefoontjes laten, en wel wat verder, maar nog niet klaar....quote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef teigan het volgende:Nog 3 kwartier, dan moeten mijn lesvoorbereidingen af zijn.... En ik heb geen zin meer..
quote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef teigan het volgende:
[..]
2 telefoontjes laten, en wel wat verder, maar nog niet klaar....
ik kan het niet helpen, 2 van de (inmiddels) 3 telefoontjes kwamen naar mij toe.... De derde was werkgerelateerd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |