Dat zuigt zwaar... So much for inburgeringquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vergunning wordt niet verlengd, omdat de bar niet meer uit kan door de komst van de Housing Office studenten die met name van Aziatische komaf zijn. En die sluiten zich veelal op op hun kamertje en denken niet aan bier drinken. Daarom is door de bewonersvereniging besloten de bar te sluiten.
Jij zoekt altijd bijbelteksten voor haar op enzoquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze niet in OUD
Nee voor meest behulpzame user
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef maok het volgende:
[..]
Jij zoekt altijd bijbelteksten voor haar op enzo
Nee hoor, er staat toch "© Alex Miedema" ?quote:
Ja, onder andere daarvoor! Je hebt me ook wel recepten gegeven en zo. En ik vind je gewoon lief.quote:Op zondag 30 november 2008 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Ik vind het wel lief in ieder geval!
Jij post je crea dingen wel op fok soms!quote:Op zondag 30 november 2008 22:42 schreef maok het volgende:
Ik sta ook in Freecell's lijst![]()
Maar ik ben heul niet zo creatief op Fok!
Nou vooruitquote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij post je crea dingen wel op fok soms!
in naai-topics en kerstboomtopics enzo
Die vul ik niet inquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop dan maar dat ik in freecell haar crewlijstje sta
Aquamarijnstraat, dus jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef maok het volgende:
Man gewond door vallende winkelwagen
Studentenflat?
vuil dan alleen 'matigste moderator'of zo in, ikben nog maar één keer genomineerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |