Klinkt niet echt positiefquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
Het was de intake bij een uitzendbureau omdat ik op een bepaalde functie had gereageerd maar volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Ah, is het wat voor mij dan misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Ik zie hier alleen maar bewolking hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef maok het volgende:
De zon schijnt, het is best lekker weer.
Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
Fok! wordt trouwens nog genoemd in de UK van deze week. Dat grote artikel over hbo vs. wo.
En dat terwijl die man het niet waard isquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:48 schreef JH87 het volgende:
En Balkenende komt vanmiddag op Zernike. Wat een kapitalen zijn er de laatste tijd doorheen gejaagd om alles spik en span eruit te laten zien zeg.
Ik zag jou eigenlijk wle voor een trouwe CDA aanhanger aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat terwijl die man het niet waard is
Is inderdaad ook nog maar nét bekend.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
ik hoorde dat er een gay tent komt in de poelestraat. op de plek waar eerst pand 48 was.
Ik word op de achterkant genoemdquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
Fok! wordt trouwens nog genoemd in de UK van deze week. Dat grote artikel over hbo vs. wo.
Dat gebeurt vaker bij uitzendbureausquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
Het was de intake bij een uitzendbureau omdat ik op een bepaalde functie had gereageerd maar volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Is Pand 48 alweer weg danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
ik hoorde dat er een gay tent komt in de poelestraat. op de plek waar eerst pand 48 was.
whehequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker bij uitzendbureausWat willen ze precies? 18 jarige met afgeronde HBO-opleiding en minimaal 6 jr relevante werkervaring?
Pand 48 zit op het Schuitendiepquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
Ow daar... Ja daar zijn ze nog maar een half jaar mee in de weer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pand 48 zit op het Schuitendiep. Het Parlement zat daar waar die gay tent komt.
Thanks. Mijn verzoek aan de fotograaf om mij van mijn beste kant te fotograferen is gelukkig goed ontvangen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Grulez het volgende:
Mooi stukje hoor MM. Mooie arm bovenal.
Hele vrijdagavond niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Bob. het volgende:
Hm, want dat lijkt me best tof! Maar op vrijdag en dinsdag kan ik niet.![]()
Toch bedankt!
Broddelclub? Wasda?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
er is in groningen waarchijnlijk ook een broddelclub bob. even googelen op "broddelen groningen". Mijn ex heeft ;e;en van de twee broddelclubs van leeuwarden opgericht een paar jaar geleden.
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.quote:
das een gezellige groep mensen (lees: vrouwen en homo's) die met elkaar naaien. broddelen schijnt een betekenis te hebben, maar in principe is het gewoon een samentrekking van breien en roddelen. maar het handwerkdeel si neit alleen breien, en het gezellige deel is neit alleen roddelen. Gewoon met en redelijk vaste club mensen zonder verplichtingen eens in de zoveel tijd samen komen in een cafe of zo om dara samen creatief en gezellig te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Broddelclub? Wasda?![]()
[..]
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.![]()
Jullie cursus is inmiddels ook al lang afgelopen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |