Klinkt niet echt positiefquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
Het was de intake bij een uitzendbureau omdat ik op een bepaalde functie had gereageerd maar volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Ah, is het wat voor mij dan misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Ik zie hier alleen maar bewolking hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef maok het volgende:
De zon schijnt, het is best lekker weer.
Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
Fok! wordt trouwens nog genoemd in de UK van deze week. Dat grote artikel over hbo vs. wo.
En dat terwijl die man het niet waard isquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:48 schreef JH87 het volgende:
En Balkenende komt vanmiddag op Zernike. Wat een kapitalen zijn er de laatste tijd doorheen gejaagd om alles spik en span eruit te laten zien zeg.
Ik zag jou eigenlijk wle voor een trouwe CDA aanhanger aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat terwijl die man het niet waard is
Is inderdaad ook nog maar nét bekend.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
ik hoorde dat er een gay tent komt in de poelestraat. op de plek waar eerst pand 48 was.
Ik word op de achterkant genoemdquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
Fok! wordt trouwens nog genoemd in de UK van deze week. Dat grote artikel over hbo vs. wo.
Dat gebeurt vaker bij uitzendbureausquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:49 schreef maok het volgende:
Het was de intake bij een uitzendbureau omdat ik op een bepaalde functie had gereageerd maar volgens mij zijn ze daar opzoek naar mensen die niet bestaan
Is Pand 48 alweer weg danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
ik hoorde dat er een gay tent komt in de poelestraat. op de plek waar eerst pand 48 was.
whehequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker bij uitzendbureausWat willen ze precies? 18 jarige met afgeronde HBO-opleiding en minimaal 6 jr relevante werkervaring?
Pand 48 zit op het Schuitendiepquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:16 schreef richeser1982 het volgende:
Ow daar... Ja daar zijn ze nog maar een half jaar mee in de weer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pand 48 zit op het Schuitendiep. Het Parlement zat daar waar die gay tent komt.
Thanks. Mijn verzoek aan de fotograaf om mij van mijn beste kant te fotograferen is gelukkig goed ontvangen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Grulez het volgende:
Mooi stukje hoor MM. Mooie arm bovenal.
Hele vrijdagavond niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Bob. het volgende:
Hm, want dat lijkt me best tof! Maar op vrijdag en dinsdag kan ik niet.![]()
Toch bedankt!
Broddelclub? Wasda?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
er is in groningen waarchijnlijk ook een broddelclub bob. even googelen op "broddelen groningen". Mijn ex heeft ;e;en van de twee broddelclubs van leeuwarden opgericht een paar jaar geleden.
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.quote:
das een gezellige groep mensen (lees: vrouwen en homo's) die met elkaar naaien. broddelen schijnt een betekenis te hebben, maar in principe is het gewoon een samentrekking van breien en roddelen. maar het handwerkdeel si neit alleen breien, en het gezellige deel is neit alleen roddelen. Gewoon met en redelijk vaste club mensen zonder verplichtingen eens in de zoveel tijd samen komen in een cafe of zo om dara samen creatief en gezellig te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Broddelclub? Wasda?![]()
[..]
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.![]()
Jullie cursus is inmiddels ook al lang afgelopen of niet?
Ooh breien wil ik ook kunnen! Zelf gebreide sokken maken, hoe tof is dat.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das een gezellige groep mensen (lees: vrouwen en homo's) die met elkaar naaien. broddelen schijnt een betekenis te hebben, maar in principe is het gewoon een samentrekking van breien en roddelen. maar het handwerkdeel si neit alleen breien, en het gezellige deel is neit alleen roddelen. Gewoon met en redelijk vaste club mensen zonder verplichtingen eens in de zoveel tijd samen komen in een cafe of zo om dara samen creatief en gezellig te zijn.
ik voor jou googlen op "broddel groningen"quote:Op woensdag 26 november 2008 00:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh breien wil ik ook kunnen! Zelf gebreide sokken maken, hoe tof is dat.
Ghe ghequote:Op woensdag 26 november 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ex ging in het begin van onze relatie elke keer als we geneukt hadden een klein stukje breien aan een sjaalNa een paar maanden had ze een deken gebreid
![]()
ik heb op de kleuterschool leren breienmaar ben het weer verleerd.
en nu bedtijd
Nee, mijne loopt nog even.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Broddelclub? Wasda?![]()
[..]
Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.![]()
Jullie cursus is inmiddels ook al lang afgelopen of niet?
Wat ga je maken met panterprint lycra dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, mijne loopt nog even.
Waarschijnlijk nog tot 1x in het nieuwe jaar.
Maar ik ben een paar x niet geweest, omdat ik geen panterprint lycra kon vinden en ik verder inspiratieloos was.
Haha, ja dat je daar rustig breiend tussen alle mensen zit, tof. Heb je ook nog eens wat aan je reistijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Teigan en ik hadden ook afgesproken om een keer in de week weer samen achter onze naaimachines te kruipen. Als we dat nou eens doorzetten kun jij Bob. ook wel mee doen. Ik weet niet of je een naaimachine hebt maar met 2 machines kun je ook wel werken met z'n 3en, er is altijd wel iemand bezig met iets anders. Dan maken we gewoon onze eigen club. Maar breien kan ik ook niet, het leek me zo tof om te kunnen toen ik nog regelmatig met het openbaarvervoer reisde.
Ik ga een bikini maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat ga je maken met panterprint lycra dan?En kun je als je een paar keer mist dan later inhalen? Want dan zou het nog wel kunnen!
[..]
Haha, ja dat je daar rustig breiend tussen alle mensen zit, tof. Heb je ook nog eens wat aan je reistijd.![]()
Maar ik kan echt níks met een naaimachine, dus eerst iets van modeatelier doen lijkt me wel noodzakelijk.![]()
Waarom leer je dat soort dingen niet meer op school, nu kan ik niet eens een knoop aanzetten. (Waar mijn jas het levende bewijs van is, een scheve knoop, een te strakke knoop en een missende omdat ik niet meer durfde.)
En verder: een goedemorgen!
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Mijn neefje van 3 is op bezoek. Hij legde mij net een computerspelletje uit
Tof hè, die kids!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Mijn nichtje van net 3 zei gister heel wijs: "Wat heb je mooie oorbellen!" Dat vond ik echt lief..
Ja, klopt, past perfect bij de sfeer van de bietencampagnequote:Op donderdag 27 november 2008 08:33 schreef maok het volgende:
Dat zullen dan wel troosteloze foto's worden met dit weer
Goedemorgen trouwens
Julian?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof hè, die kids!
Mijn neefje toen hij binnenkwam:
-jas uit
- sjaal af
Dus ik vraag: moet je per ook af? (hele stoere pet!)
hij: 'nee, dan zit mijn haar raar zegt mama'
Brandklok denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 19:36 schreef ForumGek het volgende:
Weet iemand waarom de Martinitoren zo aan het luiden is ?
Ohnee, de teleurstelling!quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx ziet bob naar haar surogaat-msn grijpen, en ziet de bik van teleurstelling op haar gezicht op het moment dat ze er achterkomt dat haar favoriete Fries offline is. Deze nacht zal ze met een ontevreden gevoel op bed moeten gaan
Truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |