abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63525760
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

das een gezellige groep mensen (lees: vrouwen en homo's) die met elkaar naaien. broddelen schijnt een betekenis te hebben, maar in principe is het gewoon een samentrekking van breien en roddelen. maar het handwerkdeel si neit alleen breien, en het gezellige deel is neit alleen roddelen. Gewoon met en redelijk vaste club mensen zonder verplichtingen eens in de zoveel tijd samen komen in een cafe of zo om dara samen creatief en gezellig te zijn.
Ooh breien wil ik ook kunnen! Zelf gebreide sokken maken, hoe tof is dat.
pi_63525994
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ooh breien wil ik ook kunnen! Zelf gebreide sokken maken, hoe tof is dat.
ik voor jou googlen op "broddel groningen"

kom ik op buzzybee
pi_63526014
wat je het beste even kunt doen is dan naar een winkel met breiwol gaan, en daar ff vragen, ik kan op i-net f niks vnden, maar daar kennen ze de clubjes wel.
pi_63526047
Ja, ik zag buzzybee bij google ook al.

Maar zomaar naar een hele groep mensen die ik niet ken gaan voor zoiets vind ik eng.
Ik ga het mezelf wel proberen te leren! (As if, ik ben sinds vorig jaar winter al bezig met een sjaal en hij is nu 20 cm. )
pi_63526079
mn ex ging in het begin van onze relatie elke keer als we geneukt hadden een klein stukje breien aan een sjaal Na een paar maanden had ze een deken gebreid

ik heb op de kleuterschool leren breien maar ben het weer verleerd.

en nu bedtijd
pi_63526141
Ja, ik ook op de basisschool! En ik kan het ook wel, maar alleen sjaals. En ik wil sokken. En jurkjes kunnen naaien.

Maar slaap lekker Alex!
  woensdag 26 november 2008 @ 01:35:58 #57
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63526246
weltrusten
pi_63526333
Oja, ik ging ook slapen!
pi_63526342
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
mn ex ging in het begin van onze relatie elke keer als we geneukt hadden een klein stukje breien aan een sjaal Na een paar maanden had ze een deken gebreid

ik heb op de kleuterschool leren breien maar ben het weer verleerd.

en nu bedtijd
Ghe ghe
Ik ken wel iemand dat als hij zaterdag dik op stap is geweest en zondag ontwaakt uit coma, dan nog wel is wil gaan breien En dat is een man
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 november 2008 @ 08:04:15 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63527662

Goeiemorgen trouwens
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 november 2008 @ 08:08:28 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63527697
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef Bob. het volgende:

[..]

Broddelclub? Wasda?
[..]

Niente, of nouja dan kan ik nooit meer naar mijn ouders. En ik had net allemaal leuke plaatjes van jurkjes gevonden die ik ook wilde kunnen maken.
Jullie cursus is inmiddels ook al lang afgelopen of niet?
Nee, mijne loopt nog even.
Waarschijnlijk nog tot 1x in het nieuwe jaar.
Maar ik ben een paar x niet geweest, omdat ik geen panterprint lycra kon vinden en ik verder inspiratieloos was.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 26 november 2008 @ 08:28:12 #62
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63527843
Teigan en ik hadden ook afgesproken om een keer in de week weer samen achter onze naaimachines te kruipen. Als we dat nou eens doorzetten kun jij Bob. ook wel mee doen. Ik weet niet of je een naaimachine hebt maar met 2 machines kun je ook wel werken met z'n 3en, er is altijd wel iemand bezig met iets anders. Dan maken we gewoon onze eigen club. Maar breien kan ik ook niet, het leek me zo tof om te kunnen toen ik nog regelmatig met het openbaarvervoer reisde.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_63530174
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee, mijne loopt nog even.
Waarschijnlijk nog tot 1x in het nieuwe jaar.
Maar ik ben een paar x niet geweest, omdat ik geen panterprint lycra kon vinden en ik verder inspiratieloos was.
Wat ga je maken met panterprint lycra dan? En kun je als je een paar keer mist dan later inhalen? Want dan zou het nog wel kunnen!
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:28 schreef maok het volgende:
Teigan en ik hadden ook afgesproken om een keer in de week weer samen achter onze naaimachines te kruipen. Als we dat nou eens doorzetten kun jij Bob. ook wel mee doen. Ik weet niet of je een naaimachine hebt maar met 2 machines kun je ook wel werken met z'n 3en, er is altijd wel iemand bezig met iets anders. Dan maken we gewoon onze eigen club. Maar breien kan ik ook niet, het leek me zo tof om te kunnen toen ik nog regelmatig met het openbaarvervoer reisde.
Haha, ja dat je daar rustig breiend tussen alle mensen zit, tof. Heb je ook nog eens wat aan je reistijd.
Maar ik kan echt níks met een naaimachine, dus eerst iets van modeatelier doen lijkt me wel noodzakelijk.

Waarom leer je dat soort dingen niet meer op school, nu kan ik niet eens een knoop aanzetten. (Waar mijn jas het levende bewijs van is, een scheve knoop, een te strakke knoop en een missende omdat ik niet meer durfde. )

En verder: een goedemorgen!
  woensdag 26 november 2008 @ 10:28:15 #64
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63530338
Je kunt ook best veel van elkaar leren maar van een echte naaijuf leer je natuurlijk wel meer.
Knoopaanzetten kan ik wel, van mijn mamma geleerd, netjes met afstand tot de stof en meerdere draadjes gebruiken enzo. In havo 4 of 5 kreeg ik zelfs nog een practicum knoop aanzetten bij het vak 'orientatie op zelfstandig wonen' .(rare 2e fase)
pi_63531660
iedereen kan weer wat anders, dus je kunt echt veel van elkaar leren, zo gingt bij mn ex iig ook.
pi_63533084
maok, dan moeten wij nu toch echt ook een keer aan de slag met die een avond per week, het is nu meer 1 avond per half jaar geloof ik..

Sneak was gisteren best tof... Werd vanmorgen alleen iets te laat wakker, heb me moeten haasten voor mijn afspraak van 10 uur..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63535764
tvp
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 november 2008 @ 15:46:45 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63538655
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:21 schreef Bob. het volgende:

[..]

Wat ga je maken met panterprint lycra dan? En kun je als je een paar keer mist dan later inhalen? Want dan zou het nog wel kunnen!
[..]

Haha, ja dat je daar rustig breiend tussen alle mensen zit, tof. Heb je ook nog eens wat aan je reistijd.
Maar ik kan echt níks met een naaimachine, dus eerst iets van modeatelier doen lijkt me wel noodzakelijk.

Waarom leer je dat soort dingen niet meer op school, nu kan ik niet eens een knoop aanzetten. (Waar mijn jas het levende bewijs van is, een scheve knoop, een te strakke knoop en een missende omdat ik niet meer durfde. )

En verder: een goedemorgen!
Ik ga een bikini maken.
Tenminste, dat was mijn plan.
Maar zo'n stof is veels te moeilijk te vinden, maar ooit zal ik hem krijgen en dan zal ik beginnen!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63539090
Hip, je eigen bikini maken! Maar stof daarvoor lijkt me lastig ja. Ach, je hebt nog even voor het zomer is.

En iemand zin in gevuld speculaas? Ik ontplof, ze moeten wegwegweg.
pi_63541848
Don't think twice, it's all right.
pi_63542008
Jesse_, wanneer gaan wij tegen elkaar Mariokarten via dat WFC? Ik heb internet op het apparaat tegenwoordig.
Don't think twice, it's all right.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 november 2008 @ 18:08:22 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63542035
Ik ga vanavond naar Holiday On Ice.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 november 2008 @ 18:49:26 #73
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_63542864
Ik hou erg veel van gevuld speculaas
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 november 2008 @ 07:44:58 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63556311
hoi
pi_63556424
Goedemorgen! Vadaag een fotoritje met een vriend, oa bij de suikerfabriek foto's maken stat in de planning.
pi_63556807
Dat zullen dan wel troosteloze foto's worden met dit weer

Goedemorgen trouwens
pi_63557559
Goedemorgen!
Mijn neefje van 3 is op bezoek. Hij legde mij net een computerspelletje uit
pi_63557895
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Mijn neefje van 3 is op bezoek. Hij legde mij net een computerspelletje uit
.

Mijn nichtje van net 3 zei gister heel wijs: "Wat heb je mooie oorbellen!" Dat vond ik echt lief. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63558027
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.

Mijn nichtje van net 3 zei gister heel wijs: "Wat heb je mooie oorbellen!" Dat vond ik echt lief. .
Tof hè, die kids!
Mijn neefje toen hij binnenkwam:
-jas uit
- sjaal af

Dus ik vraag: moet je per ook af? (hele stoere pet!)
hij: 'nee, dan zit mijn haar raar zegt mama'
pi_63558776
mogguh.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 november 2008 @ 10:56:42 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63560053
Goeiemorgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63571875
quote:
Op donderdag 27 november 2008 08:33 schreef maok het volgende:
Dat zullen dan wel troosteloze foto's worden met dit weer

Goedemorgen trouwens
Ja, klopt, past perfect bij de sfeer van de bietencampagne iets van 300 fotos daar gemaakt, en Hoogkerk is tof
pi_63572561
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Tof hè, die kids!
Mijn neefje toen hij binnenkwam:
-jas uit
- sjaal af

Dus ik vraag: moet je per ook af? (hele stoere pet!)
hij: 'nee, dan zit mijn haar raar zegt mama'

Julian?
pi_63573428
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:02 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Julian?
Check
pi_63573582
Weet iemand waarom de Martinitoren zo aan het luiden is ?
Fingerspitzgefühl
pi_63573604
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:36 schreef ForumGek het volgende:
Weet iemand waarom de Martinitoren zo aan het luiden is ?
Brandklok denk ik
pi_63573759
En nu? Moet ik vrezen voor mijn leven !?
Fingerspitzgefühl
pi_63574606
Misschien is het 'gezellig' voor koopavond voor de mensen die sinterklaas inkopen doen. Spelen ze sinterklaasliedjes?
pi_63584018
weet iemand waar ik cheap-ass een bos bloemen online kan bestellen en laten bezorgen? Moet bezorgd worden in Fryslân, dat wel
pi_63584527
Volgens mij is bloemen laten bezorgen nooit cheap-ass.

En zelf langs komen brengen is sowieso leuker.
pi_63584591
ah verdeurie. en ah verdeurie.
pi_63584603
Wie is er zo vervelend dat je niet langs wilt?
pi_63584615
iemand die een bos bloemen verdient heeft
pi_63584627
* Alexxxxx ziet bob naar haar surogaat-msn grijpen, en ziet de bik van teleurstelling op haar gezicht op het moment dat ze er achterkomt dat haar favoriete Fries offline is. Deze nacht zal ze met een ontevreden gevoel op bed moeten gaan

Truste!
pi_63584639
http://www.groeninfo.com/bloemen/bloemen-bezorgen.php

Valt me trouwens nog reuze mee, bezorgen rond de 7 euro en de bloemen lijken overal ook niet echt duurder dan gewoon in een bloemenwinkel.
pi_63584645
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx ziet bob naar haar surogaat-msn grijpen, en ziet de bik van teleurstelling op haar gezicht op het moment dat ze er achterkomt dat haar favoriete Fries offline is. Deze nacht zal ze met een ontevreden gevoel op bed moeten gaan

Truste!
Ohnee, de teleurstelling!
pi_63584662
Haha, als je een doos die door de brievenbus past met paarse tulpen besteld is het maar 13,95 hier .

Open je je pakje, valt er zo *flop* een zooitje tulpen op de grond.

pi_63584671
valt mee inderdaad... dank je
pi_63584695
Slaap lekker Alexje!
pi_63584844
Slapen is overgewaardeerd olé olé.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')