Minder koffie drinken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:43 schreef Bob. het volgende:
Mogguh! Ik heb echt zo veel energie opeens.![]()
Ik stuiter echt rond.
Ik drink geen koffie meer!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Minder koffie drinken?
Note to self: niet met de draagdoek naar de supermarkt als je haast hebt, iedereen spreekt je aan
isser met die bus?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Bob. het volgende:
Ik ben in opstand tegen vieze senseo en en automaten koffie.
Hij rijdt naar Groningen, en er staat een prachtige Lada op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
isser met die bus?
Ik heb ook thee nu, maar ik vind sommige smaakjes senseo wel lekkerHeb tegenwoordig vaak prla hazelnoot
Nee, helemaal niet! Ik kan me niet eens herinneren waarom ik dat over dat overgewaardeerd enzo heb lopen brabbelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je een kutavond gehad ofzo?
Klopt. Was gezellig daarquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:37 schreef JH87 het volgende:
PSM was ook op de flatfeesten trouwens. Dat kan ik me nog wel herinneren.
Hoendiepflatfeest, daar was ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:37 schreef JH87 het volgende:
PSM was ook op de flatfeesten trouwens. Dat kan ik me nog wel herinneren.
Volgens mij zijn de flatfeesten van Selwerd niet open. Het is voor bewoners en vrienden an bewoners. Daarom staat het ook niet aangeplakt enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef maok het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een flatfeest van een wat grotere flat (bij ons zijn de feestjes niet zo groot omdat we niet zo veel bewoners hebben), dan neem ik gezellig wat buren mee. Hebben de Hoendiepflat of de selwerdflats eigenlijk ook websites waar die feestjes opstaan?
Dit duurt zelfs een heel weekend zag ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef maok het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een flatfeest van een wat grotere flat (bij ons zijn de feestjes niet zo groot omdat we niet zo veel bewoners hebben), dan neem ik gezellig wat buren mee. Hebben de Hoendiepflat of de selwerdflats eigenlijk ook websites waar die feestjes opstaan?
Maar ik woon in een zusterflat, de besturen kennen elkaar wel van grobosborrels als het goed is, dus het bestuur kan vast wel wat regelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de flatfeesten van Selwerd niet open. Het is voor bewoners en vrienden an bewoners. Daarom staat het ook niet aangeplakt enzo
Als ik dat warm moet krijgen op onze kookplaat ben je zo een uur verder.quote:
http://bar.s2.selwerd.nl/home --> selwerd 2quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef maok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |