De flatbar in Selwerd 1 gaat op 31 december 23:59 dicht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:33 schreef Wiets het volgende:
http://bar.s2.selwerd.nl/home --> selwerd 2
Ik geloof dat flatbar selwerd 1 dicht is inmiddels. En vanavond feestje in hoendiep toch?
Wat een triestigheid.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De flatbar in Selwerd 1 gaat op 31 december 23:59 dicht.
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:09 schreef nietzman het volgende:
Kom je kroelen, Wiets?
Vergunning is niet geldig in 2009?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De flatbar in Selwerd 1 gaat op 31 december 23:59 dicht.
Ik gok dat die chinezen er iets mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Vergunning is niet geldig in 2009?
De kar?quote:Op zondag 30 november 2008 06:29 schreef Grulez het volgende:
Oja CZ was je nou in de kar of was dat een lookalike?
Griesmeelpuddingquote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zelf griesmeelpudding gemaakt en de pan brandde maar een klein beetje aan.![]()
Lekkerrr.
De vergunning wordt niet verlengd, omdat de bar niet meer uit kan door de komst van de Housing Office studenten die met name van Aziatische komaf zijn. En die sluiten zich veelal op op hun kamertje en denken niet aan bier drinken. Daarom is door de bewonersvereniging besloten de bar te sluiten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Marmex het volgende:
[..]
Vergunning is niet geldig in 2009?
Dat zuigt zwaar... So much for inburgeringquote:Op zondag 30 november 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vergunning wordt niet verlengd, omdat de bar niet meer uit kan door de komst van de Housing Office studenten die met name van Aziatische komaf zijn. En die sluiten zich veelal op op hun kamertje en denken niet aan bier drinken. Daarom is door de bewonersvereniging besloten de bar te sluiten.
Jij zoekt altijd bijbelteksten voor haar op enzoquote:Op zondag 30 november 2008 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze niet in OUD
Nee voor meest behulpzame user
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef maok het volgende:
[..]
Jij zoekt altijd bijbelteksten voor haar op enzo
Nee hoor, er staat toch "© Alex Miedema" ?quote:
Ja, onder andere daarvoor! Je hebt me ook wel recepten gegeven en zo. En ik vind je gewoon lief.quote:Op zondag 30 november 2008 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Ik vind het wel lief in ieder geval!
Jij post je crea dingen wel op fok soms!quote:Op zondag 30 november 2008 22:42 schreef maok het volgende:
Ik sta ook in Freecell's lijst![]()
Maar ik ben heul niet zo creatief op Fok!
Nou vooruitquote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij post je crea dingen wel op fok soms!
in naai-topics en kerstboomtopics enzo
Die vul ik niet inquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop dan maar dat ik in freecell haar crewlijstje sta
Aquamarijnstraat, dus jaquote:Op zondag 30 november 2008 22:28 schreef maok het volgende:
Man gewond door vallende winkelwagen
Studentenflat?
vuil dan alleen 'matigste moderator'of zo in, ikben nog maar één keer genomineerdquote:
Ik heb hier wel een keer een bureau van de gallerij gegooit maar ik had beneden een aantal mensen neergezet die opletten of er niet iemand aan kwam.quote:
Ik ook niet meerquote:
OW?quote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Bij mij in de flat is het een tijdje geleden ook gebeurd. Ik geloof dat de jongen die het feesje gaf een OW er voor heeft gekregen.
Ah, Officiele Waarschuwingquote:Op zondag 30 november 2008 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Een waarschuwingMocht je vaker overlast veroorzaken, dan kun je op basis van die waarschuwingen er uit getrapt worden.
En nou ben ik heel benieuwd naar een aantal dingen:quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef maok het volgende:
[..]
Het bureau is daarna op de bbq gegaan.![]()
Die goede oude tijd
of in een marinkadequote:Op zondag 30 november 2008 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nou ben ik heel benieuwd naar een aantal dingen:
- Heeft het bureau nog in een marinade gelegen?
Zoveel vragen
nee, het plastic fineer was voldoendequote:Op zondag 30 november 2008 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nou ben ik heel benieuwd naar een aantal dingen:
- Heeft het bureau nog in een marinade gelegen?
2 uurtjesquote:- Hoe lang moet het op de bbq?
Vuur goed hoogstoken tot het bureau net zo zwart is als de speklapjes, dan kun je het prakken met je vorkquote:- Eet je dan met kettingzaag en vork?
Saus is voor mietjesquote:- Wat voor saus doe je er bij?
Dat moet je aan de vogeltjes vragen, die in het vogelhuisje boven de bbq woondenquote:- Ligt dat niet zwaar op de maag?
quote:Zoveel vragen
Ik geloof niet dat deze ooit verstuurd isquote:Geachte heer ***,
onlangs hebben wij van diverse bewoners klachten ontvangen over U. Deze klachten gingen over de volgende zaken:• Het starten van uw bromscooter in het fietsenhok. Dit veroorzaakt overlast voor de bewoners boven het fietsenhok. Zou u daar in het vervolg rekening mee willen houden en uw bromscooter buiten het fietsenhok willen starten? • Vanuit uw wooneenheid dringen regelmatig kraakgeluiden, waarschijnlijk afkomstig van uw bed, door naar de onder u gelegen wooneenheden. Dit verstoort de nachtrust van uw benedenburen, daarom het verzoek wat aan dit geluid te doen. • Afval dat uit uw raam op het balkon van uw benedenburen terechtkomt, dit veroorzaakt overlast en ergernis bij uw benedenburen.
Ik vraag u dan ook vriendelijk om rekening te houden met de bovengenoemde zaken, dit voorkomt veel ergernis en komt de leefbaarheid in het complex ten goede. Ik hoop dan ook dat verder niets een goede relatie tussen u en uw medebewoners in de weg zal staan.
Namens de Bewonersvereniging
Mijn deur stata wijd voor ze open, op mijn nieuwste CD die ik heb gebrand voor in de auto staan 5 versies van het Russische volkslied.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
op mijn nieuwste CD die ik heb gebrand voor in de auto staan 5 versies van het Russische volkslied.
2 telefoontjes laten, en wel wat verder, maar nog niet klaar....quote:Op maandag 1 december 2008 19:50 schreef teigan het volgende:Nog 3 kwartier, dan moeten mijn lesvoorbereidingen af zijn.... En ik heb geen zin meer..
quote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef teigan het volgende:
[..]
2 telefoontjes laten, en wel wat verder, maar nog niet klaar....
ik kan het niet helpen, 2 van de (inmiddels) 3 telefoontjes kwamen naar mij toe.... De derde was werkgerelateerd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |