quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef RealZeus het volgende:
Wat een kutweer
Het lijkt wel herfst![]()
Ow, wacht
Bie de Lidl!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsbergsla bij de Lidl in de aanbieding, en shoarma
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...quote:
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...
ik geloof dat ik de week voor kerst nog 3 of 4 proefwerken heb staan. Ik probeer zo min mogelijk te doen, maar ik vrees dat er toch wel weer een week opgaat aan nakijken en dergelijke.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.Ik kan niet stil zittennn.
ik moet stiekem nog steeds eens body sugaringen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.Ik kan niet stil zittennn.
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.![]()
Ben je hem nu al zatquote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doen
Jaaaaaa.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doen
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
En je hebt het wel heel druk met je nieuwe baan he Teigan.Vervelend.. want even rust is soms ook wel nodig..
Ik heb zulke lieve foto's van jou met Leander!quote:
Neee!quote:
Hij is populairquote:
Hier nog zo één: nog 4 weken en dan heb ik twee weken vrij.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...
Oh nee, het is officieel niet bestaand. Awel, dan moet ze maar doen met een foto waar ik een enorme lego giraffe omhels, ook leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al wat gevonden, Bob.?
wtf????? Je zet je regulier ebaan op eenlaag pitje voor een beetje onbetaald vrijwillgerswerk?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ben druk aan de studie ja, hou de sportploeg van deze site wat bezig en zet daardoor het postbezorgen op een laag pitje. Gewoon op zaterdag bezorgen en meer niet. Dus in december geen extra uren draaien.
Ik hoop half januari de eerste versie van mijn scriptie af te hebben.
ehm, mijn reguliere baan is student en dat gaat heus wel voor hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf????? Je zet je regulier ebaan op eenlaag pitje voor een beetje onbetaald vrijwillgerswerk?
mja, maar minder geld verdienen ommeer tijd aan andermans site te werken, vind ik persoonlijk raar. maar goed, elk zn hobby. Zodra ik in de knoei kom met werken en modden te combineren ben ik zwart, dat weet ik wel....quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:11 schreef Bob. het volgende:
Hij is student, het is niet alsof het echt zijn carrière is.![]()
En hoe gaat het met jou 'lexje?
Ehm, het is met de studie nog prima te combineren, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik in december wel extra kan werken, maar het niet doe, omdat ik me op mijn scriptie wil concentreren. Normaalgesproken kan ik niet extra werken, omdat het team al een volledige bezetting kent.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar minder geld verdienen ommeer tijd aan andermans site te werken, vind ik persoonlijk raar. maar goed, elk zn hobby. Zodra ik in de knoei kom met werken en modden te combineren ben ik zwart, dat weet ik wel....
Ja, dat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef maok het volgende:
Ow, ik had al lang in mijn bedje moeten liggen
Ja, da's dus anderhalve maand te vroeg hè.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:55 schreef JH87 het volgende:
Ja, flatfeest volgende week!
Vorig jaar heb ik het helemaal gemist omdat ik die dag ervoor m'n verstandskiezen liet trekken met m'n stomme kop.
Maar ja, al m'n maten lagen toen ook om 12u al op de wc door allerlei drankspelletjes, ik hoop dat ze zich dit jaar wat beter gedragen. Wordt weer een mooi feest volgende week.![]()
En ook ik had al lang in m'n bed moeten liggen.
Of gel als tandpasta. Ook een favoriet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef JH87 het volgende:
Note to self: Niet scheergel als haargel gebruiken.
Naja, gelukkig net op tijd door he.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef JH87 het volgende:
Brr, klinkt vies.
Net een smsje dat ik een uur later begin vandaag, dus nu kan ik nog een uurtje pauperen.
Zonder is leuker.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe sta ik in deze bril?
Nee, ik hoef geen bril, ik had gewoon een beetje lol.![]()
Ooit na een training van het voetballen dat iemand zien doen. We hebben er toen behoorlijk om moeten lachen, zeker omdat hij er nog een paar domme opmerkingen over maaktequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef JH87 het volgende:
Note to self: Niet scheergel als haargel gebruiken.
Hoe gaat het met je banenzoektocht?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier ook sneeuw, gelukkig is de Lada er op gebouwdStraks naar Berlikum, de afvoer van Criezel I op de foto zetten....
Zojuist een brief gestuurd naar iemand die een dtp-er zoekt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je banenzoektocht?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Bob. het volgende:
Wat een kouhouhou.![]()
Maar nu weer warm thuis.
Maar 'um' vind ik toch behoorlijk onzedelijk!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef maok het volgende:
Ow en bier is toch uitgevonden door de monniken? Dus eigenlijk is het een hele christelijk plaatsnaam
Ik was naar school,quote:
Aw, dat is wel de fietstocht from hell.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was naar school,.
En toen moest ik in een hagel en sneeuwbui naar huis, ben ik geslipt met de fiets (wist mezelf nog nét overeind te houden tho!), daarna bijna aangereden, op een haar na en vervolgens kwam er een ambulance met sirene langs, die keihard door de natte sneeuw en plassen reed, waardoor ik zelfs in mn nek nat werd, tot helemaal mn been en voeten. Ditzelfde werd nog eens fijntjes over gedaan door twee reguliere auto's.![]()
Toen was ik thuis en nat en heb ik warme chocolademelk gemaakt, en ik was sjagrijnig.
Tragisch he?quote:
Precies, nu zit je binnen en kun je de mensen die nog weg moeten uitlachen van achter je mok chocolademelk!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef maok het volgende:
Zie het positief in. Het was op de terugweg en je heb nu chocolade melk
De fietstocht from hell, dat is een bijnaam die ik en mijn vrienden nog immer gebruiken voor een fietstocht ondernomen in de winter van 1997/1998 (gok ik, kan ook een jaar later zijn geweest). We moesten van Eelde naar Annen en raakten verzeild in een sneeuwstorm. Veel wind, veel hagel, we kwamen amper vooruit etc.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, dat is wel de fietstocht from hell.![]()
Arme Chipz.
Oh ik kan het wel spellen, laif. Ik deed het alleen niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Jesse_ het volgende:
En je hebt er door geleerd dat je chagrijnig niet kan spellen
Ik ben door een sneeuwstorm van Joure naar Stiens gefietst in 2000 en in 2005 toen er een meter sneeuw lag (lettelrijk) met fietskar van Sint Jacobiparochie naar COrnjum gefietstquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De fietstocht from hell, dat is een bijnaam die ik en mijn vrienden nog immer gebruiken voor een fietstocht ondernomen in de winter van 1997/1998 (gok ik, kan ook een jaar later zijn geweest). We moesten van Eelde naar Annen en raakten verzeild in een sneeuwstorm. Veel wind, veel hagel, we kwamen amper vooruit etc.
Oeps. Wat was de schade?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef teigan het volgende:
Bowlen was wel leuk, alleen had ik die laatste bal niet los moeten laten terwijl ik achteruit zwaaide..
Nee, de enige travestiet uit Groningen dieik ken ben jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:04 schreef Sebasser het volgende:
Aax? hebben ze het over jou in de TT?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de eni Activge travestiet uit Groningen dieik ken ben jij![]()
Maar wel een hele lelijke, want jehebt die avond niks verdiend
Als je dat al irriteren noemt, dan ben je niet goed wijsquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je irriteert PSM, dus ik vind je nu al tof.
Goedquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat al irriteren noemt, dan ben je niet goed wijs
Private Message Systemquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef niemand. het volgende:
hahaha, Peterselieman staat bijna voor PMS.11! @ 1!!!!!
Ik heb geen last van een mps hoor. Maar met mij gaat het prima, lekker weekendquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed
En met jullie?
[..]
Oud nieuws
Kom maar halenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:13 schreef niemand. het volgende:
Zeg PSM, ik wil een nachtkastje van je.
Ga je gang.quote:
Niet te zuinig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:23 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt zó duf van ibuprofen, niet te zuinig.
Verder ben je wel lief hoor,quote:
Daar nog wezen kijken? Hoe was Marike Jager en wat vond je van het voorprogramma?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef JH87 het volgende:
Vanavond in Simplon, de liefde van m'n leven.![]()
Normaal zingt ze in het engels enzo hoor.
Geen ruimte om de achterkant op te slaan. Geen tijd om er een (fraaie) caravan van te fabriceren. Ik wil nu doen wat ik in het weekend na het weekend van de crash wou doen: de koets van mijn Eend lassen. En als ik eens tijd en ruimte heb kan ik een andere sloop-Break kopen, daar de voorkant van af halen en van de achterkant een mooie caravan maken. De deuren, vloerverhoging en achterpanelen van Criezel heb ik bewaard, die kan ik dan in de Break-caravan zetten zodat het lijkt alsof die gemaakt is van een Service.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al die herinneringen aan Criezel. Tsja, er blijft mij 1 ding bij van Criezel, en dat was het moment van zijn overlijden
*snif* mooie foto's van zijn begrafenis hoor
2cv, toch maar geen aanhangwagen?
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is er gewoon al tijden geen moer meer aan, hier.
Ja, dat.quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is er gewoon al tijden geen moer meer aan, hier.
Gemeen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Alex , zeg dat nou niet, je word gegoogled door mensne bij wie je solliciteerd![]()
En dan lezen ze ook de kneiters van tikfoutenquote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Alex , zeg dat nou niet, je word gegoogled door mensne bij wie je solliciteerd![]()
jij kunt iig nog op msn vragenquote:
betr tikfouten in een fourmpost dan in een bericht op sport.fok.nlquote:Op zondag 23 november 2008 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan lezen ze ook de kneiters van tikfouten
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef MaxMark het volgende:
Wat stond er wat stond er wat stond er wat stond er wat stond er?
Maar je wilt het niet zeggen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.
Nope.quote:
Ikheb zojuist alle 58 Belgsiche vrachtwagenmerken (van 1896 tot heden) beschreven, dat hielp enorm tegen deverveling.quote:Op maandag 24 november 2008 01:25 schreef Bob. het volgende:
En ik verveheel me zo erg.
Zelfs al mijn afleveringen van the office zijn op, wat moet ik nou.
ze zat helemaal te bibberen in haar mandje....quote:
Altijd nuttig, bedjes op bezoekquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef maok het volgende:
Was wel reuze gezellig, Leander die mij in dienst had genomen al bedje
Ja hoiquote:Op maandag 24 november 2008 @ 10:23 schreef Bob. het volgende:
Yo JoOLz!
Soms moet je fouten maken, om in te zien dat het fout is.quote:Op maandag 24 november 2008 @ 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch was je weg dit weekend uit het noorden!
Misschien wel ja.quote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hadden ze een baan voor je, Alex?
Ik vind het ook een mooie dag! Ik ben belachelijk melig sinds we bij de zelfscankassa bij de Jumbo enorm hebben staan klungelen.
Je kan me al bijna niet meer uitlachenquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik heb m'n hele derde jaar in één keer gehaald, m'n laatste onvoldoendes dateerden al weer van juni 2007 geloof ik. Maar toch, ik verpest m'n nominale afstuderen wel op deze manier als ik zo doorga.![]()
En respect voor je lange-benen-proof broek.
Mijn kantoor ruikt nu ook naar frituurquote:Op maandag 24 november 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
Och peanut-beessie, niet tof!
Gisteren was vet gezellig hier met bankhangers en dergelijke en toen hebben we gefrituurd. En nu ruikt het huis 3 dagen naar frituur
Je OV voor 2009? Normaal krijg je donderdag het afhaalbericht en kun je 'm vrijdags afhalen. Eerder istie er nog niet.quote:Op maandag 24 november 2008 11:55 schreef Bob. het volgende:
De datum die op je OV afhaalbericht staat, is die echt verplicht? Kan ik niet iets eerder gaan?
N00b.
Ah oke, bedankt!quote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Je OV voor 2009? Normaal krijg je donderdag het afhaalbericht en kun je 'm vrijdags afhalen. Eerder istie er nog niet.
Nee een leeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ja hoor, maar ik vond het hier zo stil dus ik blubte maar even.quote:
Nachtmerrie: dopen tot de dood er op volgtquote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef LoudGirl het volgende:
Oh. Ik dacht al dat je flashbacks had van je doop of zo.
Niet bestquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef Gizmo112 het volgende:
Djeez, ik moet groningen verlaten voor mijn werk hoor ik net...
Of veel in een hotel....keuzes, keuzes....
Moet je naar Delfzijl?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef Gizmo112 het volgende:
Djeez, ik moet groningen verlaten voor mijn werk hoor ik net...
Of veel in een hotel....keuzes, keuzes....
Feli.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:31 schreef Bob. het volgende:
Ik kan een staartje in.
Oke, het is een inimini staartje, maar het is er een.![]()
Woehoe!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:31 schreef Bob. het volgende:
Ik kan een staartje in.
Oke, het is een inimini staartje, maar het is er een.![]()
Kans is minimaal, mijn man verbiedt kort haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef maok het volgende:
Als je maar niet zo'n moeder wordt met zo'n kort kopje
Ofwel. een vlotte vrouw met een kort en pittig kapselquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef maok het volgende:
Als je maar niet zo'n moeder wordt met zo'n kort kopje
De mijne was eerst! De mijne was eerst! Sliep uit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Kans is minimaal, mijn man verbiedt kort haar
Leander ligt hier trouwens fanatiek op de poten van je aap te sabbelenAl de tweede knuffel die hij leuk vindt!
Zwart met rode puntjes!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ofwel. een vlotte vrouw met een kort en pittig kapsel
Whehequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
De mijne was eerst! De mijne was eerst! Sliep uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |