De fietstocht from hell, dat is een bijnaam die ik en mijn vrienden nog immer gebruiken voor een fietstocht ondernomen in de winter van 1997/1998 (gok ik, kan ook een jaar later zijn geweest). We moesten van Eelde naar Annen en raakten verzeild in een sneeuwstorm. Veel wind, veel hagel, we kwamen amper vooruit etc.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, dat is wel de fietstocht from hell.![]()
Arme Chipz.
Oh ik kan het wel spellen, laif. Ik deed het alleen niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Jesse_ het volgende:
En je hebt er door geleerd dat je chagrijnig niet kan spellen
Ik ben door een sneeuwstorm van Joure naar Stiens gefietst in 2000 en in 2005 toen er een meter sneeuw lag (lettelrijk) met fietskar van Sint Jacobiparochie naar COrnjum gefietstquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De fietstocht from hell, dat is een bijnaam die ik en mijn vrienden nog immer gebruiken voor een fietstocht ondernomen in de winter van 1997/1998 (gok ik, kan ook een jaar later zijn geweest). We moesten van Eelde naar Annen en raakten verzeild in een sneeuwstorm. Veel wind, veel hagel, we kwamen amper vooruit etc.
Oeps. Wat was de schade?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef teigan het volgende:
Bowlen was wel leuk, alleen had ik die laatste bal niet los moeten laten terwijl ik achteruit zwaaide..
Nee, de enige travestiet uit Groningen dieik ken ben jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:04 schreef Sebasser het volgende:
Aax? hebben ze het over jou in de TT?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de eni Activge travestiet uit Groningen dieik ken ben jij![]()
Maar wel een hele lelijke, want jehebt die avond niks verdiend
Als je dat al irriteren noemt, dan ben je niet goed wijsquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je irriteert PSM, dus ik vind je nu al tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |