quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Bob. het volgende:
Wat een kouhouhou.![]()
Maar nu weer warm thuis.
Maar 'um' vind ik toch behoorlijk onzedelijk!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef maok het volgende:
Ow en bier is toch uitgevonden door de monniken? Dus eigenlijk is het een hele christelijk plaatsnaam
Ik was naar school,quote:
Aw, dat is wel de fietstocht from hell.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was naar school,.
En toen moest ik in een hagel en sneeuwbui naar huis, ben ik geslipt met de fiets (wist mezelf nog nét overeind te houden tho!), daarna bijna aangereden, op een haar na en vervolgens kwam er een ambulance met sirene langs, die keihard door de natte sneeuw en plassen reed, waardoor ik zelfs in mn nek nat werd, tot helemaal mn been en voeten. Ditzelfde werd nog eens fijntjes over gedaan door twee reguliere auto's.![]()
Toen was ik thuis en nat en heb ik warme chocolademelk gemaakt, en ik was sjagrijnig.
Tragisch he?quote:
Precies, nu zit je binnen en kun je de mensen die nog weg moeten uitlachen van achter je mok chocolademelk!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef maok het volgende:
Zie het positief in. Het was op de terugweg en je heb nu chocolade melk
De fietstocht from hell, dat is een bijnaam die ik en mijn vrienden nog immer gebruiken voor een fietstocht ondernomen in de winter van 1997/1998 (gok ik, kan ook een jaar later zijn geweest). We moesten van Eelde naar Annen en raakten verzeild in een sneeuwstorm. Veel wind, veel hagel, we kwamen amper vooruit etc.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, dat is wel de fietstocht from hell.![]()
Arme Chipz.
Oh ik kan het wel spellen, laif. Ik deed het alleen niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:33 schreef Jesse_ het volgende:
En je hebt er door geleerd dat je chagrijnig niet kan spellen
Ik ben door een sneeuwstorm van Joure naar Stiens gefietst in 2000 en in 2005 toen er een meter sneeuw lag (lettelrijk) met fietskar van Sint Jacobiparochie naar COrnjum gefietstquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De fietstocht from hell, dat is een bijnaam die ik en mijn vrienden nog immer gebruiken voor een fietstocht ondernomen in de winter van 1997/1998 (gok ik, kan ook een jaar later zijn geweest). We moesten van Eelde naar Annen en raakten verzeild in een sneeuwstorm. Veel wind, veel hagel, we kwamen amper vooruit etc.
Oeps. Wat was de schade?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef teigan het volgende:
Bowlen was wel leuk, alleen had ik die laatste bal niet los moeten laten terwijl ik achteruit zwaaide..
Nee, de enige travestiet uit Groningen dieik ken ben jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:04 schreef Sebasser het volgende:
Aax? hebben ze het over jou in de TT?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de eni Activge travestiet uit Groningen dieik ken ben jij![]()
Maar wel een hele lelijke, want jehebt die avond niks verdiend
Als je dat al irriteren noemt, dan ben je niet goed wijsquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je irriteert PSM, dus ik vind je nu al tof.
Goedquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat al irriteren noemt, dan ben je niet goed wijs
Private Message Systemquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef niemand. het volgende:
hahaha, Peterselieman staat bijna voor PMS.11! @ 1!!!!!
Ik heb geen last van een mps hoor. Maar met mij gaat het prima, lekker weekendquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed
En met jullie?
[..]
Oud nieuws
Kom maar halenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:13 schreef niemand. het volgende:
Zeg PSM, ik wil een nachtkastje van je.
Ga je gang.quote:
Niet te zuinig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:23 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt zó duf van ibuprofen, niet te zuinig.
Verder ben je wel lief hoor,quote:
Daar nog wezen kijken? Hoe was Marike Jager en wat vond je van het voorprogramma?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef JH87 het volgende:
Vanavond in Simplon, de liefde van m'n leven.![]()
Normaal zingt ze in het engels enzo hoor.
Geen ruimte om de achterkant op te slaan. Geen tijd om er een (fraaie) caravan van te fabriceren. Ik wil nu doen wat ik in het weekend na het weekend van de crash wou doen: de koets van mijn Eend lassen. En als ik eens tijd en ruimte heb kan ik een andere sloop-Break kopen, daar de voorkant van af halen en van de achterkant een mooie caravan maken. De deuren, vloerverhoging en achterpanelen van Criezel heb ik bewaard, die kan ik dan in de Break-caravan zetten zodat het lijkt alsof die gemaakt is van een Service.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al die herinneringen aan Criezel. Tsja, er blijft mij 1 ding bij van Criezel, en dat was het moment van zijn overlijden
*snif* mooie foto's van zijn begrafenis hoor
2cv, toch maar geen aanhangwagen?
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is er gewoon al tijden geen moer meer aan, hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |