hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...quote:
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...
ik geloof dat ik de week voor kerst nog 3 of 4 proefwerken heb staan. Ik probeer zo min mogelijk te doen, maar ik vrees dat er toch wel weer een week opgaat aan nakijken en dergelijke.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.Ik kan niet stil zittennn.
ik moet stiekem nog steeds eens body sugaringen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.Ik kan niet stil zittennn.
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.![]()
Ben je hem nu al zatquote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doen
Jaaaaaa.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doen
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
En je hebt het wel heel druk met je nieuwe baan he Teigan.Vervelend.. want even rust is soms ook wel nodig..
Ik heb zulke lieve foto's van jou met Leander!quote:
Neee!quote:
Hij is populairquote:
Hier nog zo één: nog 4 weken en dan heb ik twee weken vrij.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...
Oh nee, het is officieel niet bestaand. Awel, dan moet ze maar doen met een foto waar ik een enorme lego giraffe omhels, ook leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al wat gevonden, Bob.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |