quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef RealZeus het volgende:
Wat een kutweer
Het lijkt wel herfst![]()
Ow, wacht
Bie de Lidl!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsbergsla bij de Lidl in de aanbieding, en shoarma
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...quote:
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...
ik geloof dat ik de week voor kerst nog 3 of 4 proefwerken heb staan. Ik probeer zo min mogelijk te doen, maar ik vrees dat er toch wel weer een week opgaat aan nakijken en dergelijke.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.Ik kan niet stil zittennn.
ik moet stiekem nog steeds eens body sugaringen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk, niks hoeven doen.
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.Ik kan niet stil zittennn.
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Bob. het volgende:
Alleen ga ik me dan vast dood vervelen en het hele huis verven ofzo.![]()
Ben je hem nu al zatquote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doen
Jaaaaaa.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Wil je mn beeb lenen? gegarandeerd voor 7:15 wakker en de hele dag wat te doen
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
En je hebt het wel heel druk met je nieuwe baan he Teigan.Vervelend.. want even rust is soms ook wel nodig..
Ik heb zulke lieve foto's van jou met Leander!quote:
Neee!quote:
Hij is populairquote:
Hier nog zo één: nog 4 weken en dan heb ik twee weken vrij.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
hier nog eentje... Ik tel de dagen af tot de kerst...
Oh nee, het is officieel niet bestaand. Awel, dan moet ze maar doen met een foto waar ik een enorme lego giraffe omhels, ook leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al wat gevonden, Bob.?
wtf????? Je zet je regulier ebaan op eenlaag pitje voor een beetje onbetaald vrijwillgerswerk?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ben druk aan de studie ja, hou de sportploeg van deze site wat bezig en zet daardoor het postbezorgen op een laag pitje. Gewoon op zaterdag bezorgen en meer niet. Dus in december geen extra uren draaien.
Ik hoop half januari de eerste versie van mijn scriptie af te hebben.
ehm, mijn reguliere baan is student en dat gaat heus wel voor hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf????? Je zet je regulier ebaan op eenlaag pitje voor een beetje onbetaald vrijwillgerswerk?
mja, maar minder geld verdienen ommeer tijd aan andermans site te werken, vind ik persoonlijk raar. maar goed, elk zn hobby. Zodra ik in de knoei kom met werken en modden te combineren ben ik zwart, dat weet ik wel....quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:11 schreef Bob. het volgende:
Hij is student, het is niet alsof het echt zijn carrière is.![]()
En hoe gaat het met jou 'lexje?
Ehm, het is met de studie nog prima te combineren, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik in december wel extra kan werken, maar het niet doe, omdat ik me op mijn scriptie wil concentreren. Normaalgesproken kan ik niet extra werken, omdat het team al een volledige bezetting kent.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar minder geld verdienen ommeer tijd aan andermans site te werken, vind ik persoonlijk raar. maar goed, elk zn hobby. Zodra ik in de knoei kom met werken en modden te combineren ben ik zwart, dat weet ik wel....
Ja, dat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef maok het volgende:
Ow, ik had al lang in mijn bedje moeten liggen
Ja, da's dus anderhalve maand te vroeg hè.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:55 schreef JH87 het volgende:
Ja, flatfeest volgende week!
Vorig jaar heb ik het helemaal gemist omdat ik die dag ervoor m'n verstandskiezen liet trekken met m'n stomme kop.
Maar ja, al m'n maten lagen toen ook om 12u al op de wc door allerlei drankspelletjes, ik hoop dat ze zich dit jaar wat beter gedragen. Wordt weer een mooi feest volgende week.![]()
En ook ik had al lang in m'n bed moeten liggen.
Of gel als tandpasta. Ook een favoriet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef JH87 het volgende:
Note to self: Niet scheergel als haargel gebruiken.
Naja, gelukkig net op tijd door he.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef JH87 het volgende:
Brr, klinkt vies.
Net een smsje dat ik een uur later begin vandaag, dus nu kan ik nog een uurtje pauperen.
Zonder is leuker.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe sta ik in deze bril?
Nee, ik hoef geen bril, ik had gewoon een beetje lol.![]()
Ooit na een training van het voetballen dat iemand zien doen. We hebben er toen behoorlijk om moeten lachen, zeker omdat hij er nog een paar domme opmerkingen over maaktequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef JH87 het volgende:
Note to self: Niet scheergel als haargel gebruiken.
Hoe gaat het met je banenzoektocht?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier ook sneeuw, gelukkig is de Lada er op gebouwdStraks naar Berlikum, de afvoer van Criezel I op de foto zetten....
Zojuist een brief gestuurd naar iemand die een dtp-er zoekt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je banenzoektocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |