Ja, dat.quote:Op zondag 23 november 2008 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is er gewoon al tijden geen moer meer aan, hier.
Gemeen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Alex , zeg dat nou niet, je word gegoogled door mensne bij wie je solliciteerd![]()
En dan lezen ze ook de kneiters van tikfoutenquote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Alex , zeg dat nou niet, je word gegoogled door mensne bij wie je solliciteerd![]()
jij kunt iig nog op msn vragenquote:
betr tikfouten in een fourmpost dan in een bericht op sport.fok.nlquote:Op zondag 23 november 2008 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan lezen ze ook de kneiters van tikfouten
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef MaxMark het volgende:
Wat stond er wat stond er wat stond er wat stond er wat stond er?
Maar je wilt het niet zeggen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het.
Nope.quote:
Ikheb zojuist alle 58 Belgsiche vrachtwagenmerken (van 1896 tot heden) beschreven, dat hielp enorm tegen deverveling.quote:Op maandag 24 november 2008 01:25 schreef Bob. het volgende:
En ik verveheel me zo erg.
Zelfs al mijn afleveringen van the office zijn op, wat moet ik nou.
ze zat helemaal te bibberen in haar mandje....quote:
Altijd nuttig, bedjes op bezoekquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef maok het volgende:
Was wel reuze gezellig, Leander die mij in dienst had genomen al bedje
Ja hoiquote:Op maandag 24 november 2008 @ 10:23 schreef Bob. het volgende:
Yo JoOLz!
Soms moet je fouten maken, om in te zien dat het fout is.quote:Op maandag 24 november 2008 @ 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch was je weg dit weekend uit het noorden!
Misschien wel ja.quote:Op maandag 24 november 2008 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hadden ze een baan voor je, Alex?
Ik vind het ook een mooie dag! Ik ben belachelijk melig sinds we bij de zelfscankassa bij de Jumbo enorm hebben staan klungelen.
Je kan me al bijna niet meer uitlachenquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik heb m'n hele derde jaar in één keer gehaald, m'n laatste onvoldoendes dateerden al weer van juni 2007 geloof ik. Maar toch, ik verpest m'n nominale afstuderen wel op deze manier als ik zo doorga.![]()
En respect voor je lange-benen-proof broek.
Mijn kantoor ruikt nu ook naar frituurquote:Op maandag 24 november 2008 10:37 schreef freecell het volgende:
Och peanut-beessie, niet tof!
Gisteren was vet gezellig hier met bankhangers en dergelijke en toen hebben we gefrituurd. En nu ruikt het huis 3 dagen naar frituur
Je OV voor 2009? Normaal krijg je donderdag het afhaalbericht en kun je 'm vrijdags afhalen. Eerder istie er nog niet.quote:Op maandag 24 november 2008 11:55 schreef Bob. het volgende:
De datum die op je OV afhaalbericht staat, is die echt verplicht? Kan ik niet iets eerder gaan?
N00b.
Ah oke, bedankt!quote:Op maandag 24 november 2008 17:43 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Je OV voor 2009? Normaal krijg je donderdag het afhaalbericht en kun je 'm vrijdags afhalen. Eerder istie er nog niet.
Nee een leeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ja hoor, maar ik vond het hier zo stil dus ik blubte maar even.quote:
Nachtmerrie: dopen tot de dood er op volgtquote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef LoudGirl het volgende:
Oh. Ik dacht al dat je flashbacks had van je doop of zo.
Niet bestquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef Gizmo112 het volgende:
Djeez, ik moet groningen verlaten voor mijn werk hoor ik net...
Of veel in een hotel....keuzes, keuzes....
Moet je naar Delfzijl?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:04 schreef Gizmo112 het volgende:
Djeez, ik moet groningen verlaten voor mijn werk hoor ik net...
Of veel in een hotel....keuzes, keuzes....
Feli.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:31 schreef Bob. het volgende:
Ik kan een staartje in.
Oke, het is een inimini staartje, maar het is er een.![]()
Woehoe!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:31 schreef Bob. het volgende:
Ik kan een staartje in.
Oke, het is een inimini staartje, maar het is er een.![]()
Kans is minimaal, mijn man verbiedt kort haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef maok het volgende:
Als je maar niet zo'n moeder wordt met zo'n kort kopje
Ofwel. een vlotte vrouw met een kort en pittig kapselquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef maok het volgende:
Als je maar niet zo'n moeder wordt met zo'n kort kopje
De mijne was eerst! De mijne was eerst! Sliep uit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Kans is minimaal, mijn man verbiedt kort haar
Leander ligt hier trouwens fanatiek op de poten van je aap te sabbelenAl de tweede knuffel die hij leuk vindt!
Zwart met rode puntjes!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ofwel. een vlotte vrouw met een kort en pittig kapsel
Whehequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
De mijne was eerst! De mijne was eerst! Sliep uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |