Volgens mij niet precies, van de flyer:quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:58 schreef teigan het volgende:
nog even snel eten koken, begint het echt om half 8 stipt maok?
Ik ga iig nu er heen. Tot straksquote:Om 19.30 uur is er koffie en wordt de film ingeleid met informatie over de regisseur en de film.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
wopwopwop.
Sint Nyk! gewoon, ff cruisen. Ik wilde van Joure naar Hoornsterzwaag, maar nam de verkeerde afslagquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:51 schreef nietzman het volgende:
Nou wil ik weten waar Alex is geweest ook!
perfectquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Is waar ook. Helemaal vergeten![]()
Bevalt ie wat?
Kerst is nooit te vroeg en ik vind Sinterklaas een kutfeest. Daar zijn wij al mee gestopt toen ik in groep 7 zat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je avater is te vroeg. Eerst een mijter.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kerst is nooit te vroeg en ik vind Sinterklaas een kutfeest. Daar zijn wij al mee gestopt toen ik in groep 7 zat.
Ik klik toch niet.quote:
Nee.quote:
Van Zwarte Piet dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Ik houd niet van Sinterklaas.
Tis niet in Groningen, maar in die andere wereldstad Klazienaveen. Zou niet weten hoe je in Groningen erbij komt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oooh. Dat is gaaf, via wat doe je dat.
Heute, blijkbaar. Ik dacht dat het volgende week pas was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
Hm, het is toch niet vandaag intocht van sinterklaas in Groningen?
Yea, dubbelpost.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
Hm, dus zorgen dat we na mijn martelsessie alle boodschappen doen en maken dat we wegkomen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heute, blijkbaar. Ik dacht dat het volgende week pas was.
http://www.feestinstad.nl/Default.aspx?docId=631
Beeb niet zo blij meer?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
* freecell moppert op vlekjes
Beeb geen probleem, maar ik heb ze ookquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Beeb geen probleem, maar ik heb ze ook![]()
Ik word er schijtziek van dat ik steeds kinderziekten krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik ga er zo met mn neefje heenquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
http://www.dnls.nl/Receptiezaal/Groningen ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Zekestur het volgende:
Middag mede Groningers
Ik zoek voor de introductie van mijn studie volgend jaar een accomodatie voor 300 personen in de omgeving van Groningen. Ben al een aantal uurtjes aan het zoeken maar ben nog niet veel nuttigs tegengekomen. Het Grunopark is geen optie helaas. Er zijn zat accomodaties in Groningen, maar niet voor 300 personen, tenminste voor zover ik kan vinden...
Ik dacht misschien dat mijn medefokkers wel een idee hebben van zo'n accomodatie? Het mag eventueel ook in Drenthe of Friesland liggen.
Voorwaarde is dat het voor 300 personen geschikt is om te overnachten en er moet een recreatieterein vlakbij liggen zodat we wat spelletjes enzo kunnen doen met al die groepen leerlingen. En er moet overnacht kunnen worden dus
Ik hoop dat iemand wat weet, zoek ik ondertussen weer verder
Voor elke moeite die wordt gedaan; bedankt! Zou heel tof zijn als iemand een accomodatie weet, alle ideeen zijn welkom!
In Appelscha lukt dat wel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Zekestur het volgende:
Middag mede Groningers
Ik zoek voor de introductie van mijn studie volgend jaar een accomodatie voor 300 personen in de omgeving van Groningen. Ben al een aantal uurtjes aan het zoeken maar ben nog niet veel nuttigs tegengekomen. Het Grunopark is geen optie helaas. Er zijn zat accomodaties in Groningen, maar niet voor 300 personen, tenminste voor zover ik kan vinden...
Ik dacht misschien dat mijn medefokkers wel een idee hebben van zo'n accomodatie? Het mag eventueel ook in Drenthe of Friesland liggen.
Voorwaarde is dat het voor 300 personen geschikt is om te overnachten en er moet een recreatieterein vlakbij liggen zodat we wat spelletjes enzo kunnen doen met al die groepen leerlingen. En er moet overnacht kunnen worden dus
Voor elke moeite die wordt gedaan; bedankt! Zou heel tof zijn als iemand een accomodatie weet, alle ideeen zijn welkom!
Psst, ze heeft een FoBo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
Ben jij cute?
Ik zal wel ff gaan opletten in de kantinequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:29 schreef -babydoll- het volgende:
Tvp
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Psst, ze heeft een FoBo.
Note to self: Ik moet nu niet beginnen over vrouwen met korte pittige en vooral hele vlotte kapsels.
Haaj.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:29 schreef -babydoll- het volgende:
Tvp
Kan wel bij mij in de flat. De Chinezen kunnen zo lang wel ergens anders onderdak krijgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Zekestur het volgende:
Middag mede Groningers
Tip: NIet afknippen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:15 schreef -babydoll- het volgende:
Dat is 3 jaar geleden. Het is nu lang en blond![]()
[..]
Hoe tof! Echt héél erg gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Tis dat? Dat heb ik nooit gehad.
Ben geslaagd trouwens gisteren
Ondanks al het schmink- en afschminkwerk, is het erg leuk om te doen, jaquote:Op zondag 16 november 2008 08:42 schreef JH87 het volgende:
Ik heb ook nog ergens foto's van mezelf als zwarte piet, fantastisch altijd. Toffe dag gehad?
Hoeft ook niet, als je het maar kunt schrijven.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef nietzman het volgende:
U zult het niet geloven, maar mensen het is waar:
ik heb alweer een beetje minder zin dan vorig jaar.
Een beetje minder adem, een beetje minder kracht.
Wat had u anders van zo’n hoogbejaarde man verwacht?
Mijn knecht die staat te lachen en huppelt op en neer.
Oh nee dat doet mijn paard, enfin, het hoeft van mij niet meer.
Het is hier in het noorden zo schemerig en koud
en wat ik ook vertel of doe: de kinderen blijven stout
Als ik mijn kazuifel door kathedralen schuifel
dan kan het leven er nog wel mee door.
Maar komt de maand november, dan denk ik aan december
en met een holle stem bereid ik mij op het ergste voor.
Het is altijd weer die poespas en steeds in vol ornaat.
Ze noemen mij kapoentje, ik weet niet waar dat op slaat.
En altijd die gezichten, dat snerpende gezang
en niemand die beseft hoe ik naar mijn pensioen verlang
Ze hebben immers weken hier naar mij uitgekeken,
belust op speculaas en pepernoot
“Toe jongens, niet zo dringen en geen beschadigingen.
Hij komt hij komt, de goede Sint, hij zit weer in de boot!”
De maan schijnt door de bomen, het bos niet meer te zien,
maar ja, die zit daar lekker boven in zijn vliegmachien
En ik loop hier beneden, van het kastje naar de muur,
er moet toch wel iets mis zijn met de maatschappijstructuur.
Maar ik moet eerlijk zeggen: ik vind het toch wel fijn
Om net zo populair als Drs. P te zijn!
http://aloeette.web-log.n(...)0-%20Sinterklaas.wma
Drs..
quote:Op zondag 16 november 2008 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Laive Johnny,
Sunterkloas was nait haildal tevree
Hai had nait daacht wastoe mit veurig kado dee
Dij aansteker dij joe op pakjesoavond kregen had
Waor n suprise omhen zat
Want wat gebeurde der in t Zaandt
Alles stond joa heul in braand
n Piet bie pliesie het alles an mie told
Dus dit joar allain n puutje zolt
Sunterkloas
zoiets?
Toch even wat schunnigs bedacht in een ander topic:quote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben het gedicht helaas kwijt maar ik heb een keer een redelijk schunnig Sinterklaasgedicht geschreven voor een vriendin en het was niet geschikt voor kinderoortjes. Iets met veel sex en drank.
Helaas zijn er niet echt FOK!kers die ik echt goed ken dus dat gaat me nu niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had ik ook van mijn site in de gloriedagenquote:Op zondag 16 november 2008 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Jee, de BuzzyBee polo's komen
Binnenkort mijn eigen website op mijn tiet
Ik was vroeg, moest naar de tandarts maar dat was 30 km rijden. Pauperspits.quote:Op maandag 17 november 2008 08:13 schreef maok het volgende:
Goedemorgen jop, ben jij zo vroeg of ben je laat?
Wat betekent dat?quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef maok het volgende:
Pr 1 WO Voertuig EEMSKANAAL NOORDZIJDE GRONINGEN 781 776
Owjee![]()
http://www.online-p2000.nl/
Klinkt allemaal erg logisch.quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef maok het volgende:
Er sprongen net 2 jongens met zwembroeken in de gracht![]()
En daarna kwam er een beer langs op een fiets
Dan hoop ik voor hun dat er geen kroos in lagquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef maok het volgende:
Ik vroeg me ook al af wat er in mijn karnemelk zat, maar ik vermoed dat het een of andere ontgroening was.
Whehequote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef maok het volgende:
Ik vroeg me ook al af wat er in mijn karnemelk zat, maar ik vermoed dat het een of andere ontgroening was.
Zegt de barman: "Why the long face?"quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
En bij de Drie bestelt op dit moment zeker een paard een biertje
Harry Potter & de gevangene van Azkaban deja-vu.quote:Op maandag 17 november 2008 15:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zegt de barman: "Why the long face?"![]()
![]()
![]()
Rofleins
Hoezo, is je moeder in Groningen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
En bij de Drie bestelt op dit moment zeker een paard een biertje
Ow, dat had ik zelf bedacht. Het was "Zagen en hakken, hup, naar 't bal"quote:
Dat is het eerste couplet, die was ik sowieso al vergetenquote:
hmm, er was ooit eens een kloon....quote:Op maandag 17 november 2008 18:02 schreef nietzman het volgende:
Ik doelde zelf gewoon op Peppie en Kokkie..
Ik heb nog nooit een Harry Potter boek of film gezienquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Harry Potter & de gevangene van Azkaban deja-vu.
alleen dan zonder het paard.
Die staat al aanquote:Op maandag 17 november 2008 21:48 schreef JH87 het volgende:
Verhuizen... of je verwarming aanzetten?
311.. stond in de UK. Die kamer zal waarschijnlijk zijn van die buurtbewoner die is aangehouden of niet natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaj!
En ik zat zo eens op mijn-in te kijken en;
[ afbeelding ]Zou dat hét huis zijn van dat vermoorde meisje?
Oh.quote:Op dinsdag 18 november 2008 03:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
311.. stond in de UK. Die kamer zal waarschijnlijk zijn van die buurtbewoner die is aangehouden of niet natuurlijk.
Zijn een stelletje INcompetente lui daarquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:37 schreef maok het volgende:
De IN laat ook wel eens kamers zonder reden leeg staan. Bij mijn oude kamer duurde het meer dan een half jaar voor er weer iemand in kwam en dan maar klagen over kamernood.
Oh man, foto vergetenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef maok het volgende:
Ik wil hem ook wel voor je ophalen, maar dan krijgt ie wel mijn foto
Ik zou even langs de fotograaf gaan, vorig jaar hebben ze best lopen zeiken over de pasfotos.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef -babydoll- het volgende:
Oh man, foto vergetenweet iemand waar zo'n hokje zit voor pasfoto's?
In die hokjes worden je foto's ook afgekeurd als ze niet aan de eisen voldoen en dan moet je het opnieuw proberen voor ze afgedrukt worden. Maar voor de zekerheid naar een fotograaf gaan is wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou even langs de fotograaf gaan, vorig jaar hebben ze best lopen zeiken over de pasfotos.
Welkom hier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef student_van_het_leven het volgende:
had ik maar weer ov. Waarom mag je niet gewoon ieder jaar een nieuwe ophalen ook al ben je klaar met de opleiding...
Nogal vanzelfsprekend..quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef student_van_het_leven het volgende:
had ik maar weer ov. Waarom mag je niet gewoon ieder jaar een nieuwe ophalen ook al ben je klaar met de opleiding...
heb je iets tegen studenten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nogal vanzelfsprekend..
Ik zat te denken al die renteverlagingen (waar de fuckin ECB nog op 3% zit en de FEDop 1,5%) daar gaan de studenten met een lening van de IB-groep van profiteren (als die lui ons niet weer proberen te naaien
).
Huidig rentepercentsge is 4,17%, percentage voor 2009 is nog niet bekend. En voor zeiken over IBG hebben wij een speciaal telefoonnummer: 050-5997755. Oftewel, niet hier aub.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nogal vanzelfsprekend..
Ik zat te denken al die renteverlagingen (waar de fuckin ECB nog op 3% zit en de FEDop 1,5%) daar gaan de studenten met een lening van de IB-groep van profiteren (als die lui ons niet weer proberen te naaien
).
ibgquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Huidig rentepercentsge is 4,17%, percentage voor 2009 is nog niet bekend. En voor zeiken over IBG hebben wij een speciaal telefoonnummer: 050-5997755. Oftewel, niet hier aub.
Ik zie niemand zeiken hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Huidig rentepercentsge is 4,17%, percentage voor 2009 is nog niet bekend. En voor zeiken over IBG hebben wij een speciaal telefoonnummer: 050-5997755. Oftewel, niet hier aub.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
(als die lui ons niet weer proberen te naaien).
ik welquote:
Knuffelkroel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:29 schreef Bob. het volgende:
En waarom weigert mijn laptop tegenwoordig excel bestanden te openen waardoor ik de goede antwoorden ook niet kan bekijken?![]()
Ik heb een goed humeur vanavond joh.
Ook voor die van de OV?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou even langs de fotograaf gaan, vorig jaar hebben ze best lopen zeiken over de pasfotos.
Inderdaad. En je slaat gewoon een flaterfiguur als je het niet weet, dan profileer je je wel als een enorme nepfriesquote:Op woensdag 19 november 2008 00:10 schreef Bob. het volgende:
Omdat het aantoont hoe goed je het Friesche land wel niet kent natuurlijk.
Nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 19 november 2008 00:13 schreef nietzman het volgende:
Neuh, maar zo'n foto moest je er vorig jaar wel voor inleveren. Werden hele hordes om teruggestuurd.
Dat weten jullie zo ook welquote:Op woensdag 19 november 2008 00:10 schreef Bob. het volgende:
Omdat het aantoont hoe goed je het Friesche land wel niet kent natuurlijk.
Neuh, ik niet hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat weten jullie zo ook wel
Dan tussen de rotonde en van der Werf? Zegt me zo echt heeeelemaal niets.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, nietz, vandaag ook weer door Sint Nyk gecruised, de plastic beesten handel zit aan de weg tussen spanennburg en de A6 op het industrieterrein, vanaf spanenburg gezien vlak vóór bouwbedrijf Van der Werf.
als je die weg die ik noemde bijlangs rijdt, richting A6, en dan op het industrieterrein zelf bij van der werf langs, het dorp in.. dan heb je rechts van der werf, en links iemand ide hele lelijke hele grote plastic beelden verkoopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan tussen de rotonde en van der Werf? Zegt me zo echt heeeelemaal niets.. Daar staat alleen een boerderie en een bouwmarkt afaik.
. Voor die rotonde in het dorp kan ik me wel een huis herinneren met allemaal van die lillike gipsen beelden.
Goedemorgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 19 november 2008 08:25 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Gooi een emmer water in bed, zijn die 2 ook wakker
Nou, Leander heeft vannacht niet naast mij, maar naast TARA geslapen en echt slapen was het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gun hem nu zijn uurtjes slaap wel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 08:25 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Gooi een emmer water in bed, zijn die 2 ook wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ah jammer.quote:Op woensdag 19 november 2008 02:07 schreef JH87 het volgende:
Nee beide niet. Groeten uit Den Haag.
hij is hier om een uurtje of 11 even uitgeweest, en nu brand hij alweer een tijdje..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef maok het volgende:
Brandt bij jullie trouwens ook de straatverlichting. Ik zie het de hele dag al aanstaan, een beetje onzinnig lijkt me.
jupz, hier, en bij het Noorderplantsoen viel het me ook al opquote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef maok het volgende:
Brandt bij jullie trouwens ook de straatverlichting. Ik zie het de hele dag al aanstaan, een beetje onzinnig lijkt me.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Grulez het volgende:
Ik heb net met mn neefje van 2 gemsnt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier branden de lantaarnpalen nu ook!
Hoax.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier branden de lantaarnpalen nu ook!
Dus toch! Ik zag al iets met dreads weg lopen ergens in de super.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef nietzman het volgende:
Ik zag Bob. Denk ik. Ik herkende d'r niet zo goed met d'r best leuk groeiende haartjes.
Ik liep heel gehaast achter je langs terwijl ik "Hai Mirjam!" zei. Maar kennelijk niet luid genoeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus toch! Ik zag al iets met dreads weg lopen ergens in de super.
En niemand herkent me!Eerst niet door het korte haar, nu weer niet door het iets langere.
Janee, ik hoorde wel iets! Maar toen zag ik alleen nog erg in de verte dreads.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik liep heel gehaast achter je langs terwijl ik "Hai Mirjam!" zei. Maar kennelijk niet luid genoeg.
Ik moest snel. :$.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Janee, ik hoorde wel iets! Maar toen zag ik alleen nog erg in de verte dreads.
Gezellig boodschapjes gedaan?
Hoe kan jij nou een spionne worden malle.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie spionnes mogen altijd
Hoe kom je daaaar nou bij?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:27 schreef JH87 het volgende:
Ik durf er een krat bier om te verwedden dat PSM het over Bob. had.
Dat zegt PSM heul niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef maok het volgende:
@JH87
Uiteraard. Maar PSM wilde gaan spioneren op een travestieten feest en daar val je als echte vrouw behoorlijk op.
Ik geloof dat iedereen dan aan de kant zou springen van schrik, maar of dat nu de bedoeling is ...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:03 schreef maok het volgende:
Ik denk dat het wel een goede vermomming is, Peterselieman met lang haar en make-up, maar of het nou zo geloofwaardig is
Nee, want het was post 280.quote:
bronquote:Gewonde door explosie Groningse universiteit
Uitgegeven: 20 november 2008 12:39
Laatst gewijzigd: 20 november 2008 13:59
GRONINGEN - Door een explosie in een zuurkast in het schei- en natuurkundecomplex van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is donderdagochtend een medewerker gewond geraakt.
Dat meldde de hulpverleningsdienst Groningen donderdag.
Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. De brand die door de explosie ontstond, is volgens de brandweer onder controle. Omdat nog niet bekend is of er gevaarlijke gassen zijn vrijgekomen, is een vleugel van het gebouw nog ontruimd.
Ik vind de winter juist de mooiste tijd van het jaarquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Grulez het volgende:
Idd, dan kon je tenminste uitkijken naar de lente.
Ook de huidige winters?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind de winter juist de mooiste tijd van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |