quote:Op zondag 16 november 2008 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Laive Johnny,
Sunterkloas was nait haildal tevree
Hai had nait daacht wastoe mit veurig kado dee
Dij aansteker dij joe op pakjesoavond kregen had
Waor n suprise omhen zat
Want wat gebeurde der in t Zaandt
Alles stond joa heul in braand
n Piet bie pliesie het alles an mie told
Dus dit joar allain n puutje zolt
Sunterkloas
zoiets?
Toch even wat schunnigs bedacht in een ander topic:quote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben het gedicht helaas kwijt maar ik heb een keer een redelijk schunnig Sinterklaasgedicht geschreven voor een vriendin en het was niet geschikt voor kinderoortjes. Iets met veel sex en drank.
Helaas zijn er niet echt FOK!kers die ik echt goed ken dus dat gaat me nu niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had ik ook van mijn site in de gloriedagenquote:Op zondag 16 november 2008 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Jee, de BuzzyBee polo's komen
Binnenkort mijn eigen website op mijn tiet
Ik was vroeg, moest naar de tandarts maar dat was 30 km rijden. Pauperspits.quote:Op maandag 17 november 2008 08:13 schreef maok het volgende:
Goedemorgen jop, ben jij zo vroeg of ben je laat?
Wat betekent dat?quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef maok het volgende:
Pr 1 WO Voertuig EEMSKANAAL NOORDZIJDE GRONINGEN 781 776
Owjee![]()
http://www.online-p2000.nl/
Klinkt allemaal erg logisch.quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef maok het volgende:
Er sprongen net 2 jongens met zwembroeken in de gracht![]()
En daarna kwam er een beer langs op een fiets
Dan hoop ik voor hun dat er geen kroos in lagquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef maok het volgende:
Ik vroeg me ook al af wat er in mijn karnemelk zat, maar ik vermoed dat het een of andere ontgroening was.
Whehequote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef maok het volgende:
Ik vroeg me ook al af wat er in mijn karnemelk zat, maar ik vermoed dat het een of andere ontgroening was.
Zegt de barman: "Why the long face?"quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
En bij de Drie bestelt op dit moment zeker een paard een biertje
Harry Potter & de gevangene van Azkaban deja-vu.quote:Op maandag 17 november 2008 15:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zegt de barman: "Why the long face?"![]()
![]()
![]()
Rofleins
Hoezo, is je moeder in Groningen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
En bij de Drie bestelt op dit moment zeker een paard een biertje
Ow, dat had ik zelf bedacht. Het was "Zagen en hakken, hup, naar 't bal"quote:
Dat is het eerste couplet, die was ik sowieso al vergetenquote:
hmm, er was ooit eens een kloon....quote:Op maandag 17 november 2008 18:02 schreef nietzman het volgende:
Ik doelde zelf gewoon op Peppie en Kokkie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |