Ik zou even langs de fotograaf gaan, vorig jaar hebben ze best lopen zeiken over de pasfotos.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef -babydoll- het volgende:
Oh man, foto vergetenweet iemand waar zo'n hokje zit voor pasfoto's?
In die hokjes worden je foto's ook afgekeurd als ze niet aan de eisen voldoen en dan moet je het opnieuw proberen voor ze afgedrukt worden. Maar voor de zekerheid naar een fotograaf gaan is wel verstandig ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou even langs de fotograaf gaan, vorig jaar hebben ze best lopen zeiken over de pasfotos.
Welkom hier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef student_van_het_leven het volgende:
had ik maar weer ov. Waarom mag je niet gewoon ieder jaar een nieuwe ophalen ook al ben je klaar met de opleiding...
Nogal vanzelfsprekend..quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef student_van_het_leven het volgende:
had ik maar weer ov. Waarom mag je niet gewoon ieder jaar een nieuwe ophalen ook al ben je klaar met de opleiding...
heb je iets tegen studenten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nogal vanzelfsprekend..
Ik zat te denken al die renteverlagingen (waar de fuckin ECB nog op 3% zit en de FEDop 1,5%) daar gaan de studenten met een lening van de IB-groep van profiteren (als die lui ons niet weer proberen te naaien
).
Huidig rentepercentsge is 4,17%, percentage voor 2009 is nog niet bekend. En voor zeiken over IBG hebben wij een speciaal telefoonnummer: 050-5997755. Oftewel, niet hier aub.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nogal vanzelfsprekend..
Ik zat te denken al die renteverlagingen (waar de fuckin ECB nog op 3% zit en de FEDop 1,5%) daar gaan de studenten met een lening van de IB-groep van profiteren (als die lui ons niet weer proberen te naaien
).
ibgquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Huidig rentepercentsge is 4,17%, percentage voor 2009 is nog niet bekend. En voor zeiken over IBG hebben wij een speciaal telefoonnummer: 050-5997755. Oftewel, niet hier aub.
Ik zie niemand zeiken hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Huidig rentepercentsge is 4,17%, percentage voor 2009 is nog niet bekend. En voor zeiken over IBG hebben wij een speciaal telefoonnummer: 050-5997755. Oftewel, niet hier aub.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
(als die lui ons niet weer proberen te naaien).
ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |