Volgens mij niet precies, van de flyer:quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:58 schreef teigan het volgende:
nog even snel eten koken, begint het echt om half 8 stipt maok?
Ik ga iig nu er heen. Tot straksquote:Om 19.30 uur is er koffie en wordt de film ingeleid met informatie over de regisseur en de film.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
wopwopwop.
Sint Nyk! gewoon, ff cruisen. Ik wilde van Joure naar Hoornsterzwaag, maar nam de verkeerde afslagquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:51 schreef nietzman het volgende:
Nou wil ik weten waar Alex is geweest ook!
perfectquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Is waar ook. Helemaal vergeten![]()
Bevalt ie wat?
Kerst is nooit te vroeg en ik vind Sinterklaas een kutfeest. Daar zijn wij al mee gestopt toen ik in groep 7 zat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je avater is te vroeg. Eerst een mijter.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kerst is nooit te vroeg en ik vind Sinterklaas een kutfeest. Daar zijn wij al mee gestopt toen ik in groep 7 zat.
Ik klik toch niet.quote:
Nee.quote:
Van Zwarte Piet dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Ik houd niet van Sinterklaas.
Tis niet in Groningen, maar in die andere wereldstad Klazienaveen. Zou niet weten hoe je in Groningen erbij komt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oooh. Dat is gaaf, via wat doe je dat.
Heute, blijkbaar. Ik dacht dat het volgende week pas was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
Hm, het is toch niet vandaag intocht van sinterklaas in Groningen?
Yea, dubbelpost.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
Hm, dus zorgen dat we na mijn martelsessie alle boodschappen doen en maken dat we wegkomen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heute, blijkbaar. Ik dacht dat het volgende week pas was.
http://www.feestinstad.nl/Default.aspx?docId=631
Beeb niet zo blij meer?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
* freecell moppert op vlekjes
Beeb geen probleem, maar ik heb ze ookquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Beeb geen probleem, maar ik heb ze ook![]()
Ik word er schijtziek van dat ik steeds kinderziekten krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik ga er zo met mn neefje heenquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
http://www.dnls.nl/Receptiezaal/Groningen ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Zekestur het volgende:
Middag mede Groningers
Ik zoek voor de introductie van mijn studie volgend jaar een accomodatie voor 300 personen in de omgeving van Groningen. Ben al een aantal uurtjes aan het zoeken maar ben nog niet veel nuttigs tegengekomen. Het Grunopark is geen optie helaas. Er zijn zat accomodaties in Groningen, maar niet voor 300 personen, tenminste voor zover ik kan vinden...
Ik dacht misschien dat mijn medefokkers wel een idee hebben van zo'n accomodatie? Het mag eventueel ook in Drenthe of Friesland liggen.
Voorwaarde is dat het voor 300 personen geschikt is om te overnachten en er moet een recreatieterein vlakbij liggen zodat we wat spelletjes enzo kunnen doen met al die groepen leerlingen. En er moet overnacht kunnen worden dus
Ik hoop dat iemand wat weet, zoek ik ondertussen weer verder
Voor elke moeite die wordt gedaan; bedankt! Zou heel tof zijn als iemand een accomodatie weet, alle ideeen zijn welkom!
In Appelscha lukt dat wel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Zekestur het volgende:
Middag mede Groningers
Ik zoek voor de introductie van mijn studie volgend jaar een accomodatie voor 300 personen in de omgeving van Groningen. Ben al een aantal uurtjes aan het zoeken maar ben nog niet veel nuttigs tegengekomen. Het Grunopark is geen optie helaas. Er zijn zat accomodaties in Groningen, maar niet voor 300 personen, tenminste voor zover ik kan vinden...
Ik dacht misschien dat mijn medefokkers wel een idee hebben van zo'n accomodatie? Het mag eventueel ook in Drenthe of Friesland liggen.
Voorwaarde is dat het voor 300 personen geschikt is om te overnachten en er moet een recreatieterein vlakbij liggen zodat we wat spelletjes enzo kunnen doen met al die groepen leerlingen. En er moet overnacht kunnen worden dus
Voor elke moeite die wordt gedaan; bedankt! Zou heel tof zijn als iemand een accomodatie weet, alle ideeen zijn welkom!
Psst, ze heeft een FoBo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
Ben jij cute?
Ik zal wel ff gaan opletten in de kantinequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:29 schreef -babydoll- het volgende:
Tvp
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Psst, ze heeft een FoBo.
Note to self: Ik moet nu niet beginnen over vrouwen met korte pittige en vooral hele vlotte kapsels.
Haaj.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:29 schreef -babydoll- het volgende:
Tvp
Kan wel bij mij in de flat. De Chinezen kunnen zo lang wel ergens anders onderdak krijgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:18 schreef Zekestur het volgende:
Middag mede Groningers
Tip: NIet afknippen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:15 schreef -babydoll- het volgende:
Dat is 3 jaar geleden. Het is nu lang en blond![]()
[..]
Hoe tof! Echt héél erg gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Tis dat? Dat heb ik nooit gehad.
Ben geslaagd trouwens gisteren
Ondanks al het schmink- en afschminkwerk, is het erg leuk om te doen, jaquote:Op zondag 16 november 2008 08:42 schreef JH87 het volgende:
Ik heb ook nog ergens foto's van mezelf als zwarte piet, fantastisch altijd. Toffe dag gehad?
Hoeft ook niet, als je het maar kunt schrijven.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef nietzman het volgende:
U zult het niet geloven, maar mensen het is waar:
ik heb alweer een beetje minder zin dan vorig jaar.
Een beetje minder adem, een beetje minder kracht.
Wat had u anders van zo’n hoogbejaarde man verwacht?
Mijn knecht die staat te lachen en huppelt op en neer.
Oh nee dat doet mijn paard, enfin, het hoeft van mij niet meer.
Het is hier in het noorden zo schemerig en koud
en wat ik ook vertel of doe: de kinderen blijven stout
Als ik mijn kazuifel door kathedralen schuifel
dan kan het leven er nog wel mee door.
Maar komt de maand november, dan denk ik aan december
en met een holle stem bereid ik mij op het ergste voor.
Het is altijd weer die poespas en steeds in vol ornaat.
Ze noemen mij kapoentje, ik weet niet waar dat op slaat.
En altijd die gezichten, dat snerpende gezang
en niemand die beseft hoe ik naar mijn pensioen verlang
Ze hebben immers weken hier naar mij uitgekeken,
belust op speculaas en pepernoot
“Toe jongens, niet zo dringen en geen beschadigingen.
Hij komt hij komt, de goede Sint, hij zit weer in de boot!”
De maan schijnt door de bomen, het bos niet meer te zien,
maar ja, die zit daar lekker boven in zijn vliegmachien
En ik loop hier beneden, van het kastje naar de muur,
er moet toch wel iets mis zijn met de maatschappijstructuur.
Maar ik moet eerlijk zeggen: ik vind het toch wel fijn
Om net zo populair als Drs. P te zijn!
http://aloeette.web-log.n(...)0-%20Sinterklaas.wma
Drs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |