Goedemorgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op woensdag 19 november 2008 08:25 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Gooi een emmer water in bed, zijn die 2 ook wakker
Nou, Leander heeft vannacht niet naast mij, maar naast TARA geslapen en echt slapen was het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gun hem nu zijn uurtjes slaap wel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 08:25 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
Gooi een emmer water in bed, zijn die 2 ook wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ah jammer.quote:Op woensdag 19 november 2008 02:07 schreef JH87 het volgende:
Nee beide niet. Groeten uit Den Haag.
hij is hier om een uurtje of 11 even uitgeweest, en nu brand hij alweer een tijdje..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef maok het volgende:
Brandt bij jullie trouwens ook de straatverlichting. Ik zie het de hele dag al aanstaan, een beetje onzinnig lijkt me.
jupz, hier, en bij het Noorderplantsoen viel het me ook al opquote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef maok het volgende:
Brandt bij jullie trouwens ook de straatverlichting. Ik zie het de hele dag al aanstaan, een beetje onzinnig lijkt me.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Grulez het volgende:
Ik heb net met mn neefje van 2 gemsnt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier branden de lantaarnpalen nu ook!
Hoax.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier branden de lantaarnpalen nu ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |