Dus toch! Ik zag al iets met dreads weg lopen ergens in de super.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef nietzman het volgende:
Ik zag Bob. Denk ik. Ik herkende d'r niet zo goed met d'r best leuk groeiende haartjes.
Ik liep heel gehaast achter je langs terwijl ik "Hai Mirjam!" zei. Maar kennelijk niet luid genoeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus toch! Ik zag al iets met dreads weg lopen ergens in de super.
En niemand herkent me!Eerst niet door het korte haar, nu weer niet door het iets langere.
Janee, ik hoorde wel iets! Maar toen zag ik alleen nog erg in de verte dreads.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik liep heel gehaast achter je langs terwijl ik "Hai Mirjam!" zei. Maar kennelijk niet luid genoeg.
Ik moest snel. :$.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Janee, ik hoorde wel iets! Maar toen zag ik alleen nog erg in de verte dreads.
Gezellig boodschapjes gedaan?
Hoe kan jij nou een spionne worden malle.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie spionnes mogen altijd
Hoe kom je daaaar nou bij?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:27 schreef JH87 het volgende:
Ik durf er een krat bier om te verwedden dat PSM het over Bob. had.
Dat zegt PSM heul niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef maok het volgende:
@JH87
Uiteraard. Maar PSM wilde gaan spioneren op een travestieten feest en daar val je als echte vrouw behoorlijk op.
Ik geloof dat iedereen dan aan de kant zou springen van schrik, maar of dat nu de bedoeling is ...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:03 schreef maok het volgende:
Ik denk dat het wel een goede vermomming is, Peterselieman met lang haar en make-up, maar of het nou zo geloofwaardig is
Nee, want het was post 280.quote:
bronquote:Gewonde door explosie Groningse universiteit
Uitgegeven: 20 november 2008 12:39
Laatst gewijzigd: 20 november 2008 13:59
GRONINGEN - Door een explosie in een zuurkast in het schei- en natuurkundecomplex van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is donderdagochtend een medewerker gewond geraakt.
Dat meldde de hulpverleningsdienst Groningen donderdag.
Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. De brand die door de explosie ontstond, is volgens de brandweer onder controle. Omdat nog niet bekend is of er gevaarlijke gassen zijn vrijgekomen, is een vleugel van het gebouw nog ontruimd.
Ik vind de winter juist de mooiste tijd van het jaarquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Grulez het volgende:
Idd, dan kon je tenminste uitkijken naar de lente.
Ook de huidige winters?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind de winter juist de mooiste tijd van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |