quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet alleen de topics die hij opent, aan andere topics voegt ie ook niks inhoudelijk toe. Zit alleen maar te flamen en relreacties uit te lokken. Zie bijvoorbeeld z'n posts in Deze generatie is triest
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:50 schreef Dayuum het volgende:
[..]
als ik met je klaar ben heet je 4EverBrownEyed OMDAT IK JE OGEN VOL SCHIJT WHEHEHEHE
Zolang hij het daar doet is het nog te overzien, het is immers een bagger SC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:10 schreef Emimich het volgende:
Dayuum is weer eens irritant, ditmaal in de SC:
[..]
Daarom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zolang hij het daar doet is het nog te overzien, het is immers een bagger SC.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:10 schreef Kentoet het volgende:
Kan iemand er misschien voor zorgen dat Dayuum een andere avatar neemt? Ik stoor me er zo vreselijk aan dat hij een foto van een willekeurig gehandicapt kind gebruikt en er ook nog geregeld mee spot. Beetje NSB dit, maar echt zum kotzen die gast (met z'n topics).
Plaatje zie ik niet zo?quote:
Hoe zien jullie dat toch altijd?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatje zie ik niet zo?
Wel zag ik een kloon van een gebande, dus zit ie in de prullenbak
Kloonscan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dat toch altijd?
Lijkt me niet dat daar iets uit kan ontstaan denk je niet?!quote:
Moet daar iets uit ontstaan dan? Beetje onzin aangezien de meest bullshit lemmings blijven staan. Klaagbaak is naar mijn mening voor klachten en niet entertainment. Als het niet interessant is, dan zakt het wel vanzelf uit de topiclijst. En als mensen reageren met onzin is het niet anders dan 95% van de andere topics hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat daar iets uit kan ontstaan denk je niet?!
Ik liet net een scheet-idee.
Snap niet zo dat jullie altijd maar weer met het lemmingverhaal op de proppen komen. Dat is toch echt jullie beleving, maar goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Moet daar iets uit ontstaan dan? Beetje onzin aangezien de meest bullshit lemmings blijven staan. Klaagbaak is naar mijn mening voor klachten en niet entertainment. Als het niet interessant is, dan zakt het wel vanzelf uit de topiclijst. En als mensen reageren met onzin is het niet anders dan 95% van de andere topics hier.
Zelfs mijn goede lemming wordt gesloten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo dat jullie altijd maar weer met het lemmingverhaal op de proppen komen. Dat is toch echt jullie beleving, maar goed.
We komen vaker met het lemming verhaal aan, omdat er vaak genoeg van die kankerlemmings zijn met reacties van meer dan een pagina. En dan heb je een keer een gegronde klacht, dan wordt hij meteen gesloten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo dat jullie altijd maar weer met het lemmingverhaal op de proppen komen. Dat is toch echt jullie beleving, maar goed.
Omdat hij nog niet dicht is. Komt goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Nikmans het volgende:
Spoorknorren
Waarom is deze rotzooi open? Pure flamebait zou ik zo zeggen
Wat is er nou precies zo verschrikkelijk aan dat topic Juup? TS heeft een fatsoenlijke klacht lijkt me zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet dicht is. Komt goed.
Ik ga hier niet eens op reageren. lees mijn sluitpost maar in dat topic. Als jij dat niet snapt, dan is dat jammer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo verschrikkelijk aan dat topic Juup? TS heeft een fatsoenlijke klacht lijkt me zo.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet dicht is. Komt goed.
Bagger verwijderen is je te veel moeite?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren. lees mijn sluitpost maar in dat topic. Als jij dat niet snapt, dan is dat jammer.
Gast had je die OP gelezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bagger verwijderen is je te veel moeite?
Eensch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gast had je die OP gelezen
Tevens een topic dat gestart wordt door een kloon
De klacht leek me toch behoorlijk duidelijk. Dat de strekking sommige mensen niet zint is een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij had het ook normaal kunnen brengen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
De klacht leek me toch behoorlijk duidelijk. Dat de strekking sommige mensen niet zint is een ander verhaal.
Precies.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
De klacht leek me toch behoorlijk duidelijk. Dat de strekking sommige mensen niet zint is een ander verhaal.
Het is wat prikkelend gebracht, maar dat is zo'n beetje een eerste vereiste voor als je een deugdelijke discussie wilt opstarten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij had het ook normaal kunnen brengen.
Ga je weer?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is wat prikkelend gebracht, maar dat is zo'n beetje een eerste vereiste voor als je een deugdelijke discussie wilt opstarten.
Een kloon met 15000 postsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er worden heel wat minder normale dingen open gelaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij had het ook normaal kunnen brengen.
No shit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Er worden heel wat minder normale dingen open gelaten.
Dat zou betekenen dat ik nagenoeg het gehele topic moet verwijderen en dat doe ik dus maar nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bagger verwijderen is je te veel moeite?
Eensch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
Hallo lieve feedback menschen, ik kom hier het 100ste klaagtopic over ziggo tegen: 0900-1884 ziggo......
Is het niet een idee om gewoon een centraal Ziggo topic te maken waar iedereen er lustig op los kan kankeren op de Ziggomaatschappij, en verder alle andere topics dicht te gooien, ze gaan immers continu over hetzelfde!
Dan kan je wel 100 centraal topics maken in KLB en is er verder niks te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
Hallo lieve feedback menschen, ik kom hier het 100ste klaagtopic over ziggo tegen: 0900-1884 ziggo......
Is het niet een idee om gewoon een centraal Ziggo topic te maken waar iedereen er lustig op los kan kankeren op de Ziggomaatschappij, en verder alle andere topics dicht te gooien, ze gaan immers continu over hetzelfde!
Nee, nu is er per week minstens één, meestal meer, topic over Ziggo, ik kom geregeld in KLB maar ben geen ander onderwerp vaker tegen gekomen de laatste tijd, en het is ook niet als het gezeik op het OV, waar de situatie telkens anders is. Bij deze topics is er of een OP in de trant van: Ziggo is kut, hij valt steeds weg, ofwel een topic: Ziggo is kut, je kan ze niet eens bereiken over hoe kut ze wel niet zijn. Geen enkele variatiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan kan je wel 100 centraal topics maken in KLB en is er verder niks te doen
Metal, Negers, dieven, bijstandmoeders, NS, GVB, RET, feyenoord, voetbal, jamba, ziggo etcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nu is er per week minstens één, meestal meer, topic over Ziggo, ik kom geregeld in KLB maar ben geen ander onderwerp vaker tegen gekomen de laatste tijd, en het is ook niet als het gezeik op het OV, waar de situatie telkens anders is. Bij deze topics is er of een OP in de trant van: Ziggo is kut, hij valt steeds weg, ofwel een topic: Ziggo is kut, je kan ze niet eens bereiken over hoe kut ze wel niet zijn. Geen enkele variatie
Maar daar is het nooit hetzelfde verhaal, over and over again....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Metal, Negers, dieven, bijstandmoeders, NS, GVB, RET, feyenoord, voetbal, etc
Ik krijg stellig de indruk dat dubieuze motieven hier een hoofdrol spelen, als een topic als dit Dat domme varken op P&W wél gewoon open mag blijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik nagenoeg het gehele topic moet verwijderen en dat doe ik dus maar niet
De discussie eindigt hier.
Wat De_Ananas aangeeft, dan kunnen wij voor elke scheet wel een reeks of Centraal topic aanmaken en dat doen wij dus niet omdat er anders op een gegeven moment alleen maar Centrale topics staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar daar is het nooit hetzelfde verhaal, over and over again....![]()
Daar zit altijd nog een beetje variatie op, en degenen die kut zijn worden dan mooi gesloten, bij ziggo is het allemaal exact hetzelfde
Ik vind dat topic geen haar beter dan mijn topic gister over de belabberde uitspraak van een voetbalcommentator. Ik zou graag willen weten wat hun maatstaven zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik krijg stellig de indruk dat dubieuze motieven hier een hoofdrol spelen, als een topic als dit Dat domme varken op P&W wél gewoon open mag blijven.
dat bedoel ik ook, dat er maar één topic overblijft waar mensen kunnen zeiken over ziggo. Er staan er nu heel veel over, allemaal over hetzelfdequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat De_Ananas aangeeft, dan kunnen wij voor elke scheet wel een reeks of Centraal topic aanmaken en dat doen wij dus niet omdat er anders op een gegeven moment alleen maar Centrale topics staan.
Wat wel zo handig is, is dat de users die een topic aanmaken eens de search gebruiken zodat ze kunnen zien of er recent al een topic over hetzelfde onderwerp geopend is. Als er vorige week een ZIGGO topic is geweest en iemand opent er vandaag weer een, dan sluit ik die (mits de klacht enigszins hetzelfde is) en verwijs naar het eerder gemaakte topic. Centrale topics zijn dus niet snel "nodig".
Dat ben ik met jou eens. Helaas zien wij niet elk topic, en als jou zoiets opvalt schroom dan niet om de TR of PM te gebruiken om ons te verwittigenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook, dat er maar één topic overblijft waar mensen kunnen zeiken over ziggo. Er staan er nu heel veel over, allemaal over hetzelfde
Was al bezigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:
Ontzettend traag internet met Ziggo
mijn ervaringen met ziggo
ZIGGO leugenaars!
De cholera voor Ziggo!
ziggo
En dit is nog maar een kleine greep uit het Ziggo archief, allemaal met een soortgelijke klacht
EDIT: Dan doe ik dat wel,
Opgelost!
Ja, dat denk ik ook... En ja, mijn topic riep heftige reacties op, maar als ik zo de doorsnee reactie lees in KLB is dat hier usance, enige terughoudendheid is ver te zoeken. En natuurlijk was mijn topic geschreven met over the top retoriek, het moet immers wel een beetje leuk blijven. Neemt niet weg dat het m.i. best bestaansrecht had hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:13 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik vind dat topic geen haar beter dan mijn topic gister over de belabberde uitspraak van een voetbalcommentator. Ik zou graag willen weten wat hun maatstaven zijn.
Ik denk dat het gewoon een beetje is zoals bij de romeinen. Als de ceasars het leuk vinden, dan is het ok en anders moet het maar aan de leeuwen gevoerd worden. Logica is er compleet niet bij. Maar ja, dat krijg je nou eenmaal als je de mens een beetje macht geeft.
Daarom moeten mods eigenlijk maar een korte tijd de macht krijgen in 1 subforum. De kwaliteit van het modden gaat omhoog en klaagbaak wordt weer een forum waar het gaat om klagen over het dagelijks leven in plaats van de 2e onzin voor je leven, dat het nu is.
Oh ja tuurlijk, komt omdat ik wel normaal mijn punt kan maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik krijg stellig de indruk dat dubieuze motieven hier een hoofdrol spelen, als een topic als dit Dat domme varken op P&W wél gewoon open mag blijven.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, komt omdat ik wel normaal mijn punt kan maken.
quote:HEY SLET IN DRENTHE HEBBEN WE OOK GEWOON NORMALE WEGEN HOOR!
Dus als ik mijn bodschap in Jip en Janneke taal breng is er geen probleem?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou iedereen begrijpt tenminste wat ik bedoel![]()
Misschien als jij het vriendelijk vraagt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:
Hey n00bmods. Zetten jullie ff #312 in de TT en maken jullie van 'knieën' 'enkels'!
[KLB Fapzor SC #312] Boswachter Rob met de broek op de enkels!!!
Dan doen jullie ook eens wat nuttigs!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien als jij het vriendelijk vraagt.
Omdat bagger. Kssstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef Knekwurst het volgende:
wat sluit je mijn topics jonge hee schooier
Omdat jij het zo vriendelijk vraagtquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Juup denk je dat ik niet al op die site heb gekeken?
Dat zeg ik ook juist in mijn topic: die sites hebben niks van dj's of games.
Gelieve weer openen.![]()
PI's zijn voor noobsquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Juup een tip, je hebt meer autoriteit en het ziet er serieuzer uit als je altijd PI's gebruikt.
Ik gebruik ze zelden, zie het nut er niet van in. Als men uit mijn tekst niet kan halen wat ik bedoel dat heeft men pechquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Juup een tip, je hebt meer autoriteit en het ziet er serieuzer uit als je altijd PI's gebruikt.
PI's zijn voor de zwakkeren onder ons.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
PI's gebruikenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
Reageer eens ontopic, flut mods en admins
O.a.quote:Op zondag 2 november 2008 14:58 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een tubgirl gepost in SC. Mag ik een weekban vanwege proefwerkweek?
Ja, done. Zie het probleem niet zo waarom dit weg moet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kan een mod de edits van dit topic ongedaan maken. TS heeft alles weggehaald.
Scheur in sleutelbeen
Ik dank u.quote:Op zondag 2 november 2008 15:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, done. Zie het probleem niet zo waarom dit weg moet.
[KLB Bagger SC #319] dode paarden en tietenquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
Er lopen 2 SC delen nu. Ga er eens snel één sluiten, ik raak ik paniek zo
Kon niet, omdat dat topic over OBAMA ging en ik had een paint van MCCAINquote:Op maandag 3 november 2008 13:11 schreef timmmmm het volgende:
Het was alleen een hele slechte klacht, omdat je die paint ook in het topic had kunnen zetten waar je naar verwezen werd, in het gesloten topic waar je over aan het miepen was
Ik zal het je gewoon eerlijk zeggen (zie ook sluitpost):quote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Echt zeer matig!!!![]()
Moderators die het verschil niet snappen tussen een klacht en een lemming...
Mijn topic "paint voor niks" ging over de KLACHT niet over de paint... SNAP DAT DAN
fair enoughquote:Op maandag 3 november 2008 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal het je gewoon eerlijk zeggen (zie ook sluitpost):
Die paint was uberlelijk en je verhaal ook.
quote:
Ja maar als je even had gekeken naar de regels EN de laatste poster uit het vorige SC topiquequote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar........ maar
... maar
![]()
Ik sloot toch gewoon het topic welke het laatst geopend was![]()
![]()
quote:
Dat is helaas niet de regel, het gaat erom wie de lapo in het vorige topic had.quote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar........ maar
... maar
![]()
Ik sloot toch gewoon het topic welke het laatst geopend was![]()
![]()
Ja sorry he.quote:Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar als je even had gekeken naar de regels EN de laatste poster uit het vorige SC topique
Dan had je toch wel een andere conclusie kunnen trekken.
Er is 1 regel, die geldt boven ALLE andere regels, mijn topics worden NOOIT voortijdig gesloten.quote:Op maandag 3 november 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja sorry he.
Ken de regels, maar maakte de verkeerde gok
doe eens wat vriendelijker manquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
heb je speciaal een account aangemaakt om dit te komen vertellen ?
Opzouten.
Mjah.quote:
Dat weet jij wel, en als jij dat niet weet dan moet jij toch maar eens goed nadenken voordat jij iets post.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef Catch_me het volgende:
Beste Juup,
waarom heb ik +1 note gekregen n.a.v. mijn laatste topic?
Volgens mij waren het toch andere users die mijn topic verbaggerde in een veredelde SC

Ga maar klagen bij een FA.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Catch_me het volgende:
Wist niet dat ze op Fok! ook al censuur op zulke onderwerpen deden [ afbeelding ]
Triest ventje, zeker het nageslacht van een NSB'er
Slowchat reacties verwijderd.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Sackboy het volgende:
Waarom laten jullie dit topic volbaggeren met slowchat en gebeurt er niks tegen?
Ondankbaar kutwijf.
Irritante gast tijdens mijn werkquote:Op woensdag 5 november 2008 09:44 schreef Biogarde het volgende:
Denk je serieus dat wij altijd doorhebben wat een lemming is en wat niet?![]()
90% heb ik door, die overige 10% heeft mazzel of is later aan de beurt.
Volgens mij heb je je ogen in de broekzak zitten of niet ?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Irritante gast tijdens mijn werk
Echt? Je lult.
De derde reactie geeft al aan dat het een lemming is.
Ik denk dat jullie zelf de ogen in de broekzak hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je ogen in de broekzak zitten of niet ?
Bio zegt toch dat wij niet alles meteen zien. (gelukkig voor jullie). Dus het kan best zo zijn dat er topics tussendoor glippen.
Wanneer een lemming leuk genoeg is blijft deze open. Helaas zijn dit er maar weinig tegenwoordig.
En deze was toevallig wel openhouwaardig. Dus. Dat dus.
Wat wil je nou, dat wij mensen gaan verbieden om te lachen in een topic of om een grapje te maken ?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:22 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie zelf de ogen in de broekzak hebben.
Naar mijn mening is geen enkel lemming openhouwaardig. Dit is klaagbaak en geen onzin en het wordt tijd dat mods dat ook begrijpen. Maar blijf jullie eigen ongeloofwaardige beslissingen maar beschermen. Jullie worden er alleen steeds lachwekkender door.
Wordt tijd voor nieuwe mods die hun taak wel begrijpen.
Ik heb maar 2 tips. Geen lemmings en laat echte klachten hoe dom ze ook lijken open.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
Doe eens wat tips geven dan als je het echt zo goed voorhebt met KLB.
Daarom gaat er ook in 99% van de keren een slotje op. En wanneer wij het niet zien kun je er altijd een Topic Report van maken, dan zien wij het meteen en grote kans dat ie dan zo dicht is.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 tips. Geen lemmings en laat echte klachten hoe dom ze ook lijken open.
Zeker mag er gelachen worden, maar hoeveel mensen lachen nou echt om lemmings. Ik vind dat gewoon erg makkelijke humor. Een lemming is net een scheet. Iedereen kan het, het is niet moeilijk en uiteindelijk stinkt het alleen maar.
Oneens, er is niets mis met een echt goede, onopvallende lemming of een hele lemming-rage waar steeds meer bij wordt verzonnen. KLB is gewoon primair geen bijzonder serieus forum. Voor de rest ben ik het eens met onze DJ hieronder.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef tong_poh het volgende:
Zeker mag er gelachen worden, maar hoeveel mensen lachen nou echt om lemmings. Ik vind dat gewoon erg makkelijke humor. Een lemming is net een scheet. Iedereen kan het, het is niet moeilijk en uiteindelijk stinkt het alleen maar.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat jij van KLB verwacht, maar hier mag best gelachen worden. Dat er teveel ONZ is ben ik met je eens (vergelijk onze slotjes maar eens met een willekeurig andere subforum op een dag), maar daarom noten wij veel meer dan voorheen. Of wil je dat wij hier een beetje de gestapo hier gaan lopen uithangen en van [KLB] [GRAF] te maken. (* [GRAF] staat voor grafstemming).
Zeker mag er gelachen worden. Ik ben echt de beroerdste niet wat dat betreft. Maar ik vind niks creatiefs aan een lemming of een duidelijke verzinsel. Maar naar mijn mening gaat klaagbaak wel nog steeds om klachten hoe stom ze nou ook zijn. Verzonnen klachten en lemmings horen daar niet bij, Nu zijn verzonnen klachten moeilijk te controleren, maar lemmings wel. Iemand die regelmatig in KLB leest pikt ze er snel uit. Dus voor een mod zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oneens, er is niets mis met een echt goede, onopvallende lemming of een hele lemming-rage waar steeds meer bij wordt verzonnen. KLB is gewoon primair geen bijzonder serieus forum. Voor de rest ben ik het eens met onze DJ hieronder.
[..]
Maar FOK! en KLB is niet alleen voor jou. We zitten hier als een groep geloof ik. En we gaan niet dansen naar de pijpen van iemand die er geen fuck mee heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:27 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Zeker mag er gelachen worden. Ik ben echt de beroerdste niet wat dat betreft. Maar ik vind niks creatiefs aan een lemming of een duidelijke verzinsel. Maar naar mijn mening gaat klaagbaak wel nog steeds om klachten hoe stom ze nou ook zijn. Verzonnen klachten en lemmings horen daar niet bij, Nu zijn verzonnen klachten moeilijk te controleren, maar lemmings wel. Iemand die regelmatig in KLB leest pikt ze er snel uit. Dus voor een mod zou het geen probleem moeten zijn.
Doe nou maar niet, is nergens goed voor. Maar goed, het is jouw eigen keuze.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef tong_poh het volgende:
Blijf maar doen wat je wil dan. Dan ga ik ook maar zwaar baggeren.
Veroorzaken jullie zelf. Is ook het laatste wat ik erover zeg.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe nou maar niet, is nergens goed voor. Maar goed, het is jouw eigen keuze.
Het is een beetje triest om forum-vervuilende dingen te gaan doen omdat je je zin niet krijgt. Sommige lemmingen lopen dusdanig goed dat sluiten gewoon niet nodig is. Als het leuk gaat, waarom zouden we dat dan gaan verpesten? Wij zijn er niet om maar zoveel mogelijk slotjes te zetten, we zijn er om het forum op orde te houden en de users het naar hun zin maken.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Veroorzaken jullie zelf. Is ook het laatste wat ik erover zeg.
Dat begrijp je verkeerd. Normaal hou ik me netjes in KLB, omdat het een plek is waar mensen stoom af wil blazen over het eventuele onrecht dat hen is aangedaan. Of ze gelijk hebben is een weer een ander verhaal. Het is aan de users van het forum om daar op te reageren. Als men de TS in de zeik willen zetten, is dat hun goed recht. Zolang de reacties geen regelrechte kinderachtige bagger is, kan ik me daar wel in vinden. Ik doe soms ook net zo hard mee. Een beetje fun mag toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is een beetje triest om forum-vervuilende dingen te gaan doen omdat je je zin niet krijgt. Sommige lemmingen lopen dusdanig goed dat sluiten gewoon niet nodig is. Als het leuk gaat, waarom zouden we dat dan gaan verpesten? Wij zijn er niet om maar zoveel mogelijk slotjes te zetten, we zijn er om het forum op orde te houden en de users het naar hun zin maken.
Verreweg de meeste mensen hebben helemaal geen probleem met lemmings, sterker nog; soms hebben ze het niet eens door. Als er dan een leuke discussie volgt dan gaan we dat echt niet sluiten omdat iemand dat zonodig wil, en vervolgens het topic gaat vervuilen met bijv. IBTL plaatjes (hiermee doel ik overigens niet specifiek op jou). Als het je niet aanstaat dan kun je ook besluiten KLB links (of rechts) te laten liggen, jij blij, wij blij.
Gaan we zeker meenemen, ik denk namelijk heel anders over de dingen die je beschrijft. Ik kijk topics sowieso even aan, ik sluit alleen direct als het weer eens zo'n voorspelbaar kuttopic van een kutkloon is. En het boeit me niet wie het topic geopend heeft, ik oordeel naar de inhoud van het topic, niet naar de persoon die het geopend heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:43 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Maar ik realiseer, dat jullie ondanks mijn post nog steeds niet willen toegeven, dat jullie het fout hebben. Want dan leidt tot gezichtsverlies. Dus neem deze dingen gewoon mee naar jullie modjes vergadering of hoe jullie dat ook noemen en bespreek het eens. Ik zie de resultaten wel op de lange duur of jullie er wat van opgestoken hebben. Zo niet, dan doe ik gewoon net zo hard mee met de kut users van dit forum. Zoals ze in het engels zeggen: If you can't beat them, join them!
Ik had het ook niet over jou. Daarom zei ik ook sommige mods.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kijk topics sowieso even aan, ik sluit alleen direct als het weer eens zo'n voorspelbaar kuttopic van een kutkloon is.
Lekker vaag.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou. Daarom zei ik ook sommige mods.
Dan zeik ook niet.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef tong_poh het volgende:
TS is zelf homo, maar is een pauper die zelf geen geld heeft voor een tasje.
Reageer maar tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Zeik dan ook niet, ongelofelijk!
Zei je 6 posts geleden niet dat je het er niet meer over zou hebben?
Vooralsnog ben je enkel aan het klagen over dingen die nou eenmaal bij KLB horen, bevalt het je niet, zit er rechtsboven dacht ik een kruisje, klik dat eens aan.
En ja, je hebt het nu tegen de mods, maar ik reageer ook, omdat je KLB wil verzieken
Deze hele discussie is namelijk zinloos, jij wil iets wat nooit zal gebeuren, omdat heel KLB dan in opstand komt. Als de mods moeten kiezen tussen driekwart van de KLBers, of jij, weet ik al wie het word, en ik zal je een tip geven, jij bent het niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Reageer maar tot je een ons weegt.
Nee nee nee. Daar trap ik niet in. Diegene waar ik het over heb weten het zelf wel. Maar als ik namen ga noemen dan speelt men de morele verontwaardiging kaart en daar doe ik niet aan mee. Jullie kunnen niet altijd jullie zin hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zeik ook niet.
Noem het beestje bij de naam man. Wat maakt het uit
Overigens snap niet waarom je je hier als een schijnheil gedraagt. Ik pik even 1 van je posts van gisteravond eruit:
[..]
Oh mooi dan ben ik het nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nee nee nee. Daar trap ik niet in. Diegene waar ik het over heb weten het zelf wel. Maar als ik namen ga noemen dan speelt men de morele verontwaardiging kaart en daar doe ik niet aan mee. Jullie kunnen niet altijd jullie zin hebben.
Wat betreft die opmerking wat je nu quote. Kijk eens naar het tijdstip van die opmerking en mijn opmerking, dat ik ook maar ga baggeren. Bingo! Maak je conclusies. Wel mooi, dat je een beetje research doet om te proberen mij onderuit te halen. Blijkt dat jullie toch een beetje moeite doen.
Je bedoelt dat je dramatische effect dan weg is, gelukkig kan ik wel een gokje maken, hij zeikt natuurlijk op de mods die hij wèl ziet, hoewel de anderen er natuurlijk hetzelfde over denkenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nee nee nee. Daar trap ik niet in. Diegene waar ik het over heb weten het zelf wel. Maar als ik namen ga noemen dan speelt men de morele verontwaardiging kaart en daar doe ik niet aan mee. Jullie kunnen niet altijd jullie zin hebben.
Misschien moet er een enquete komen. Jij hebt het bijvoorbeeld over 3/4 van de KLB'ers. Maar geldt dat ook voor 3/4 van de Fokkers? Misschien posten veel Fokkers niet meer in KLB, omdat het trieste bedoeling begint te worden met al dat gebagger en lemmings. Ik weet, dat zo'n enquete niet zal komen, omdat het heel moeilijk is om zo'n enquete in elkaar te steken om te zorgen dat het resultaat representatief is.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze hele discussie is namelijk zinloos, jij wil iets wat nooit zal gebeuren, omdat heel KLB dan in opstand komt. Als de mods moeten kiezen tussen driekwart van de KLBers, of jij, weet ik al wie het word, en ik zal je een tip geven, jij bent het niet!
Ik geef je ook wel een beetje gelijk tong_poh, daar niet van.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Misschien moet er een enquete komen. Jij hebt het bijvoorbeeld over 3/4 van de KLB'ers. Maar geldt dat ook voor 3/4 van de Fokkers? Misschien posten veel Fokkers niet meer in KLB, omdat het trieste bedoeling begint te worden met al dat gebagger en lemmings. Ik weet, dat zo'n enquete niet zal komen, omdat het heel moeilijk is om zo'n enquete in elkaar te steken om te zorgen dat het resultaat representatief is.
Nog een punt. Jij zegt dat de mods niet voor mij zullen kiezen. Dat weet ik, maar moet ik dan mijn bek dichthouden en een trieste meeloper worden zoals het merendeel van de bevolking. Het is mij vrij om te klagen en dat zal ik ook blijven doen. Indien je een probleem ermee hebt, dan heb ik een tip voor je. Klik dat rode kruisje rechtsboven in je scherm eens aan. Dan hoef je het niet te lezen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geef je ook wel een beetje gelijk tong_poh, daar niet van.
Maar geef dan eens een onderbouwd antwoord op onderstaande vragen:
* Wat zou jij doen om het gebagger tegen te gaan ?
** Hoe zou jij echte en "nep" topics onderscheiden
*** Wat versta jij onder bagger ? (topics met een slechte OP, slecht taalgebruik, Paints etc.)
1: Je moet en zal perse de nadruk leggen op je huidaids. Wat denk je dat de reacties gaan worden ?!?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef Rock-shocker het volgende:
WTF, Boswachter. Waarom gaat mijn gemeende klacht al na een post dicht?
Ik proef een beetje sarcasme, maar desondanks: dank je.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Tong_Poh.
We nemen je reactie mee....
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:04 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik proef een beetje sarcasme, maar desondanks: dank je.
Ok ik vertrouw je.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was geen sarcasme. Mede omdat ik vind dat je op sommige punten gelijk hebt.
Heb je post geknipt/plakt en achteren neergelegd ter discussie.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je hier alleen maar serieus mag reageren wordt het ook een saaie boel, ik geniet af en toe best van een Fok!ker die naief is en een dom topic plaatst, waarna er een rij grappige lemmingen ontstaan. Nee ze hoeven van mij part niet open te blijven, maar om nu gelijk een waarschuwing/ban weg te geven lijk me wel erg ver gaan.
Gek is dat idd.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelfs een beetje baggeren is er niet meer bij in KLB de laatste tijd.
Idd. Een afkraak topic en een paar lemmingen hier en daar horen er gewoon bijquote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelfs een beetje baggeren is er niet meer bij in KLB de laatste tijd.
Doe dan eens een poging.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:02 schreef tong_poh het volgende:
1. Gebagger kun je tegen gaan door duidelijke scheidslijnen aan te geven aan de gebruikers van een forum. Stap je over die lijn. Waarschuwing. Bij verdere herhaling een tijdelijke ban, enzovoorts. Ik weet, dat klaagbaak een bepaald soort mensen aantrekt en ik weet ook dat het werk van een mod intensiever is in KLB.
Ik had je er 0 gegeven ondanks je gekut totdat je door moest trollen na mijn reactie in dat topic.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Gast, wat doe je. Heb je me nou echt gewoon VIJF notes gegeven?
Je ziet toch dat ik vraag om te kappen. Doe het dan ook of blijf weg. Niks lafs aan.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef mooiboi89 het volgende:
De mooiboy & Guido
Jesus man Boswachter.
Echt laf.
Ik zou het best willen, maar er gaat teveel tijd inzitten om het eerlijk te houden. Zoals ik al zei zul je van tevoren veel factoren moeten meenemen en een onderzoekje plegen door middel van bijvoorbeeld een enquete. Want alleen zo kom je aan de verschillende standpunten van gebruikers omtrent klaagbaak. Aan de hand van die standpunten kun je regeltjes invoeren en de daarbij behorende maatregelen.quote:
Of ik er in sta of niet, niks mis met dat topic.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Zijn er geen mods aanwezig ofzo?
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Zegt het woord 'knipoog' je iets?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Zijn er geen mods aanwezig ofzo?
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Oh, je komt uit de kastquote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zegt het woord 'knipoog' je iets?
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zegt het woord 'knipoog' je iets?
ik let nu op het topicquote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?
Hij kan jou beter in de kliko flikkerenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef Faalbaas_des_KLB_SC het volgende:
remlof heeft mijn naam verkracht.
Samen met jou ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij kan jou beter in de kliko flikkeren
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Samen met jou ja.Juup
Kloonje van jou toevallig?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Samen met jou ja.Juup
Vandaar dat we hetzelfde IP hebben. Ik dacht al.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kloonje van jou toevallig?
Outcast. Op de revised kaste sta je ten minste niet laatste, wees blij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Aha gericht aan Bio. Dan ga ik even verder tv kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef Sackboy het volgende:
Het zou toch afgelopen zijn met het spammen van dat zielige kaste geneuzel? Bio?
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
Topic kan wel flink opgeschoond worden dacht ik zo.
Moet jij weten. Ik zette Bio erbij omdat hij een tijdje terug had gezegd dat het niet meer gewenst was. Jij bedenkt meestal toch je eigen regels.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha gericht aan Bio. Dan ga ik even verder tv kijken
Met knipoog bedoelde ik dat het een humoristische ondertoon heeft. Dat mensen zoals jij het zo serieus nemen, daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leg uit? Het was bagger en die kaste-onzin was niet meer toegestaan in KLB, twee redenen voor een slotje. Lijkt me duidelijk toch?
Ik neem het niet serieus, aangezien het bagger is. En volgens de mods hoort bagger niet in KLB thuis. Zodoende.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met knipoog bedoelde ik dat het een humoristische ondertoon heeft. Dat mensen zoals jij het zo serieus nemen, daar kan ik niets aan doen.
Amen. Rest van de faalbazenbagger hier verwijderd, die lagere school humor hoort in ONZ thuis.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, aangezien het bagger is. En volgens de mods hoort bagger niet in KLB thuis. Zodoende.
Klopt, maar was niet online.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik zette Bio erbij omdat hij een tijdje terug had gezegd dat het niet meer gewenst was. Jij bedenkt meestal toch je eigen regels.
Ik drink ook koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een onzin. Omdat ik mijn topic aan de eisen van KLB wil laten voldoen [klacht, extra klacht, samenvatting, etc.] wordt het gesloten? Het is toche cht gewoon een normale klacht en als je tussen de regels door leest, zul je merken dat het eigenlijk voor een veel groter en wereldwijd probleem staat - namelijk het feit dat wij koffiedrinkers gediscrimineerd worden. Ik denk dat dit een complot van de energydrink verslaafden is.
Maar wat is er dan bagger aan mijn topic?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie[ afbeelding ]
En verder voldeed ik ook aan de volgende eisen:quote:Onder Bagger verstaan we: alleen een gaap-, kots- of dergelijke smiley. Enkel woorden zoals 'okay', 'oh' en 'boeie' of ik zie een spelfout als reactie in een topic. Reacties als 'Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen' of 'Samenvatting aub'. Ook 'huillie', 'talpa ' posts en 'verkapt *** topic'- posts vallen in veel gevallen onder de noemer bagger.
Alle 'bagger' kan zonder aankondiging verwijderd worden!
ik verdenk jou ervan samen te werken met energybaggerdrinkers. Nou ja, volgende keer beter dan maar. Wat heb je voor tips om mijn topic minder bagger te maken?quote:In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
Hij zal het nodig hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef CartWOman het volgende:
Oeps....
*eerste aanwezige modje hart onder de riem steekt*
quote:
Verder heb ik geen zin om erover in discussie te gaan ofzo maar ik vind het zonde dat hij voor niets getypt is.quote:Eens. Op één ding na:
Een plek als FOK! is al een eeuw of wat geleden geprofileerd als een halve speelplaats en users als diederik_duck en servus_universitas zijn zich hier ongetwijfeld van bewust. Derhalve zal bij veel users (mijzelf inbegrepen) al snel het idee rijzen dat voorgenoemde snoodaards zich opzettelijk af proberen te zetten tegen de geldende norm van huillachs, kotssmileys en 'TS kan er niet mee omgaan', met als enige reden de provocatie van de userbase.
Ergo: dubieuze users als d_d en s_u zullen vaker dan gewoonlijk de wind van voren krijgen.
We worden een beetje moe van topics waarin bepaalde users naar voren worden geschoven als zijnde intellectuelen. Want ze hebben oh zo dikke skills qua taal. Zal je een geheimpje verklappen; die lui verzieken topics met hun eindeloze geleuter over helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef Louisa.Leka het volgende:
Mensen die gaan schelden en roepen dat ze beledigend zijn...
Wat een achterlijke motivatie. Ik constateer een aantal zaken, maak daar mijn eigen conclusie van, en post het in KLB, omdat ik loop te zeiken.
Als mijn intentie was om te trollen, dan had ik mijn eerste twee voorbeelden niet gegegeven.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:21 schreef Biogarde het volgende:
En aan het eerste gedeelte van je topic mankeert eigenlijk niets. Maar het zijn die voorbeelden die je topic maken tot wat het nu is. Aanmoedigen van FOK!kers :'
Maar goed, ook zonder die voorbeelden komen al die lui weer in dat topic, bashen en trollen en een topic loopt alsnog op niets uit.
Prima.. houden zoquote:
Ik had het al uitgelegd, geen hond die weet waar het over gaat, waar je op doelt en zo verder. Je mag de OP aanpassen en dan kan ie wat mij betreft weer open.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oooeeehh, goede comeback.
Het was jóuw uitnodiging, dan verwacht ik wel wat meer. Alsof je een glas water krijgt met een droog koekje.
Je hebt je topic al in MIS geopend, staat prima daar, opgelost.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
En een 'Als je de OP even aanpast, want bla bla, dan mag hij wat mij betreft weer open' zou niet beter gewerkt hebben?
Ja, daarna. Ik was nu dus ook niet van plan het topic hier weer te openen, dankje. Heeft er verder ook niets mee te maken, maar goed hè!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt je topic al in MIS geopend, staat prima daar, opgelost.
Deze homo, dit is een feedbacktopic, bagger is niet gewenst.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Welke homo heeft mijn post verwijderd hier?
Omdat het lame is te zeiken over woordgebruik. Kind heeft net d'r moeder verloren en eerder al haar vader. Dan ben je 23 en zijn je ouders dood. En jij gaat zeiken over woordgebruik. Hulde.quote:Op zondag 9 november 2008 15:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Topics in R&P
Hoezo laat ik die mensen niet in hun waarde?Waarom sluit je mijn topic?
Okay dan haal ik die subklacht weg. Ik vind het ook zielig voor die meid, dat zei ik ook, alleen ik snap niet waarom je zo iets op het internet zet. En er zijn meerdere die er zo over denken...quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het lame is te zeiken over woordgebruik. Kind heeft net d'r moeder verloren en eerder al haar vader. Dan ben je 23 en zijn je ouders dood. En jij gaat zeiken over woordgebruik. Hulde.
Dan is het nog steeds niet nodig om te zeiken over R&P.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay dan haal ik die subklacht weg. Ik vind het ook zielig voor die meid, dat zei ik ook, alleen ik snap niet waarom je zo iets op het internet zet. En er zijn meerdere die er zo over denken...
Welk topic?quote:Op zondag 9 november 2008 15:23 schreef Biogarde het volgende:
En toen ik je zag reageren in dat topic, wist ik eigenlijk al dat je erover zou kankeren.
Waarom mag ik niet zeiken over R&P? Is dat verboden? Ik heb mij verdorie al een hele tijd aardig stil gehouden in dat subforum, en ik heb er nu een klacht over en gelijk wordt mijn topic dichtgegooid...quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet nodig om te zeiken over R&P.
Oh, nee, daar zat ik naast. Zag je voor iemand anders aan.quote:
Het is gewoon niet nodig. Mensen uiten hun gevoelens, verhalen etc etc. Hoeven niet te worden afgezeken.quote:Op zondag 9 november 2008 15:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet zeiken over R&P? Is dat verboden? Ik heb mij verdorie al een hele tijd aardig stil gehouden in dat subforum, en ik heb er nu een klacht over en gelijk wordt mijn topic dichtgegooid...
behalve in de klb scquote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon niet nodig. Mensen uiten hun gevoelens, verhalen etc etc. Hoeven niet te worden afgezeken.
Dat halen jullie zelf aan.quote:
Ah komop wat een kutsmoes. Vertel mij eens wat wij er aan hebben als iemand zegt dat zijn/haar moeder overleden is, ja het is heel kut voor die persoon, maar het heeft geen toegevoegde waarde. Het is meer een vorm van aandachtstrekkerij hoe lullig dat ook mag klinken, want het enige wat er nu in dat topic gepost gaat worden is hoe kut iedereen het voor haar vind (logisch want dat is het ook).quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon niet nodig. Mensen uiten hun gevoelens, verhalen etc etc. Hoeven niet te worden afgezeken.
Daar is het ook het type forum voor he. Lees de index even.quote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ah komop wat een kutsmoes. Vertel mij eens wat wij er aan hebben als iemand zegt dat zijn/haar moeder overleden is, ja het is heel kut voor die persoon, maar het heeft geen toegevoegde waarde. Het is meer een vorm van aandachtstrekkerij hoe lullig dat ook mag klinken, want het enige wat er nu in dat topic gepost gaat worden is hoe kut iedereen het voor haar vind (logisch want dat is het ook).
Ik liet verder ook het topic in waarde, en ik zal er ook niet iets achterlijks in hebben gepost... Ik deed gewoon mijn beklag dat sommige topics in R&P (merendeel trouwens) pure aandacht trekkerij is, en wilde weten hoe andere Fok!kers daar over dachten
Als je aan andere subfora ergert kom je er toch gewoon niet , doe ik ookquote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ah komop wat een kutsmoes. Vertel mij eens wat wij er aan hebben als iemand zegt dat zijn/haar moeder overleden is, ja het is heel kut voor die persoon, maar het heeft geen toegevoegde waarde. Het is meer een vorm van aandachtstrekkerij hoe lullig dat ook mag klinken, want het enige wat er nu in dat topic gepost gaat worden is hoe kut iedereen het voor haar vind (logisch want dat is het ook).
Ik liet verder ook het topic in waarde, en ik zal er ook niet iets achterlijks in hebben gepost... Ik deed gewoon mijn beklag dat sommige topics in R&P (merendeel trouwens) pure aandacht trekkerij is, en wilde weten hoe andere Fok!kers daar over dachten
Nee, want jij ziet R&P zoals jij het ziet. Maar ik ben klaar met deze discussie. Je leest je eerst maar in voor je gaat klagen, dit gaat nergens over.quote:
You forgot poland...quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar is het ook het type forum voor he. Lees de index even.
We kunnen ook iets vragen over m'n PC in F&F, maar ik denk niet dat het daar hoort.
Doe ik normaal ook niet, maar dit viel op.quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als je aan andere subfora ergert kom je er toch gewoon niet , doe ik ook
Ik heb me al ingelezenquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, want jij ziet R&P zoals jij het ziet. Maar ik ben klaar met deze discussie. Je leest je eerst maar in voor je gaat klagen, dit gaat nergens over.
Lees je even mee?quote:Op zondag 9 november 2008 15:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
You forgot poland...
[..]
Doe ik normaal ook niet, maar dit viel op.
[..]
Ik heb me al ingelezen
Leent zich dus prima voor die aandachttrekkerij waar jij het over hebt. Ik ben klaar, toedeloe.quote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Doeg! Dat neemt overigens niet weg dat je daar niet over mag klagen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lees je even mee?
[..]
Leent zich dus prima voor die aandachttrekkerij waar jij het over hebt. Ik ben klaar, toedeloe.
Dat heb ik al gezegd.quote:Op zondag 9 november 2008 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
DutchErrorist, wat wil je hier nou mee?
Wat!?quote:Op zondag 9 november 2008 16:36 schreef Oldbie het volgende:
DutchErrorist, je bent gewoon kansloos bezig.
Ik ben het lang niet altijd met de mods eens maar hier ben je gewoon fout. Als je ergert aan zulke topics, prima...lees het dan niet. Als je besluit het wel te lezen, prima....maar maak vooral geen klaagtopic aan.
Ik zou je bijna toewensen dat jij je ouders plotseling verliest. Dan weet je waarom mensen hun gevoelens uiten.
Lees het dan niet en bemoei je er dan niet mee...quote:Op zondag 9 november 2008 16:36 schreef Oldbie het volgende:
Als je ergert aan zulke topics, prima...lees het dan niet.
Heb je vraag achter neergelegd.quote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef agter het volgende:
Ik zie hier een topic waarin TS aangeeft Kinderporno in bezit te hebben.
Mensen die het leuk vinden om zieke dingen op msn te sturen
Wat is het beleid van Fok daarin?

Het topic was oorspronkelijk niet grappig bedoeld, maar meer met als achtergrond de verloeding van het Hederlands (waar ook al verschillende topics over lopen).quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je het gaat hebben over niet bestaande spreekwoorden dan is het logisch dat er tal van niet bestaande spreekwoorden in je topic zullen verschijnen. Ik vond het eerlijk gezegd best wel grappig. Heb hem doorgezet richting ONZ
(zag je topic overigens net pas).
enquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef markkkkkkkkk het volgende:
Walter, je bent gewoon een stomme lul!!! In je eigen geklaag over zoiets oninteressants zelf dezelfde fout maken. Sjongejongejonge. Hang jezelf aub op want voortbestaan heeft voor jou geen enkele zin.
quote:Je hebt vandaag weer bewezen een gruwelijke staatsmongool
Aan de topics van jou is alles fout.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:09 schreef dagdag het volgende:
boswachter wat was er dan allemaal fout aan me topi
het is toch normaal onderwerp?
Je klaagt niet, je vraagt mensen om te klagen. Zelfs met fantasie te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:09 schreef dagdag het volgende:
boswachter wat was er dan allemaal fout aan me topi
het is toch normaal onderwerp?
oke mag ik een herkansingquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je klaagt niet, je vraagt mensen om te klagen. Zelfs met fantasie te gebruiken.
Dat vragen aan mensen te klagen doet KLB zelf al.
Wat betreft dat soort reacties geef ik je helemaal gelijk. Wanneer ik het eerder had gezien had ik deze mensen genote en erop aangesproken. Echter zoals je kunt zien zag ik je topic pas een uurtje geleden en was het al dusdanig verkracht dat het geen zin meer had om in KLB te blijven.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Het topic was oorspronkelijk niet grappig bedoeld, maar meer met als achtergrond de verloeding van het Hederlands (waar ook al verschillende topics over lopen).
Maar dan wordt er als volgt gereageerd:
[..]
en
[..]
Van mij mag ieder zijn mening geven, maar bashen en schelden was volgens mij niet toegestaan. En aangezien dat toch gebeurt, zou het topic op zn minst opgeschoond kunnen worden als het nog bestaansrecht zou hebben.
Wat mij betret wel:quote:
dus is juup niet vrijwillig weggegaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat betreft dat soort reacties geef ik je helemaal gelijk. Wanneer ik het eerder had gezien had ik deze mensen genote en erop aangesproken. Echter zoals je kunt zien zag ik je topic pas een uurtje geleden en was het al dusdanig verkracht dat het geen zin meer had om in KLB te blijven.
Begrijp je frustratie ook wel, maar er wordt aan gewerkt om dit soort josties en standaardrreacties uit KLB te krijgen. Wordt vervolgd
ik ga me best doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat mij betret wel:
1: je hebt bij de FA's aangegeven je normaal te gaan gedragen. Daar vertrouw ik je op. Maar zoals je ziet heb ik je wel op de korrel.
2: Indien het een goed onderbouwd topic is zonder bullshit etc. wil ik je topic best bestaansrecht geven.
3: Dankjewel
hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:21 schreef dagdag het volgende:
[..]
dus is juup niet vrijwillig weggegaan
(grapje
Mijn reacties zijn gewoon ontopic hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:04 schreef Emimich het volgende:
Kunnen de vervelende post van users als Sackboy en Fritziaan en ook andere onzinnige reacties uit onderstaand topic verwijderd worden, geen probleem als daar ook posts van mij tussen zitten. Bij voorbaat dank.
Achterlijke lemmings
Helemaal niet, je probeerde doelbewust een rel te creëren door het topic over te nemen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
Mijn reacties zijn gewoon ontopic hoor.
Nee, ik reageer gewoon op je OP. Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet, je probeerde doelbewust een rel te creëren door het topic over te nemen.
Ssst..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Opgelost met een slotje.
En Sackboy: Emimich heeft gelijk. Je was dat topic bewust aan het vernaggelen.
Blijf je toch weg. Scheelt ons weer bagger.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Sjibble het volgende:
mag niet eens de TS bashen, wat is dit voor KLB geworden zeg
Jee, KLB wordt wel steeds gezelliger zeg...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijf je toch weg. Scheelt ons weer bagger.
En al kun je de verleiding niet weerstaan, je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee. Als je wil baggeren dan ga je dat maar in de SC doen, daar is hij voor, kun je plaatjes dumpen zoveel je maar wil.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:04 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
*probeert verleiding te weerstaan om een bepaald topic uit protest vol te spammen met lolcats*
Waar zie je me voor aan zeg, alsof ik geen wilskracht hebquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En al kun je de verleiding niet weerstaan, je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee. Als je wil baggeren dan ga je dat maar in de SC doen, daar is hij voor, kun je plaatjes dumpen zoveel je maar wil.
Dank je.quote:
Ik kan die opmerking nou niet bepaald normaal noemen. Jij wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi even vraagje, heb ik nou serieus een note gekregen omdat ik de_boskanker zei?
Mwah, in ieder geval niet note-waardigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking nou niet bepaald normaal noemen. Jij wel?
Nee, zal het in het vervolg door de vingers zien en alle varianten van Biokanker tot remlofkanker toestaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, in ieder geval niet note-waardig
Dus het is omdat er kanker in zit? Alsof cerror ook voor iedere keer dat ie kanker zegt een note krijgtquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, zal het in het vervolg door de vingers zien en alle varianten van Biokanker tot remlofkanker toestaan.
Sorry, verkeerde inschatting.
Die heeft al meer notes dan half KLB bij elkaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus het is omdat er kanker in zit? Alsof cerror ook voor iedere keer dat ie kanker zegt een note krijgt
Wat is er erger aan om t als woordgrap dan als krachtterm te gebruiken dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die heeft al meer notes dan half KLB bij elkaar![]()
Anyway, het gaat erom dat het gewoon niet normaal is dit soort 'woordgrappen etc etc' te gebruiken. En dat je het gebruikt als krachtterm kan me niet verrotten, maar dit tolereer ik gewoon niet.
Ik heb kankerpijn aan m'n neus men. Biokanker is een kankermod.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er erger aan om t als woordgrap dan als krachtterm te gebruiken dan?
Ik zei nergens dat de_boskanker een kankermod is. Al zou k dat wel moeten zeggenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb kankerpijn aan m'n neus men. Biokanker is een kankermod.
Zie je het verschil?
Het zal. Niemeer doen, wat het is nergens goed voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat de_boskanker een kankermod is. Al zou k dat wel moeten zeggen
En biokanker is heel wat anders dan boskanker, want boskanker lijkt wel op boswachter, maar biokanker niet op biogarde.
Mij notes geven om zulke dingen ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zal. Niemeer doen, wat het is nergens goed voor.
Nee, je hebt gelijk. Ik ben een prutser.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij notes geven om zulke dingen ook niet.
Neuh dat valt wel mee. Maar die note was overbodigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik ben een prutser.
Dat bepaal jij niet. Maar ik ben hier klaar mee. Kusje.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee. Maar die note was overbodig
Het was dan ook mijn mening.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Maar ik ben hier klaar mee. Kusje.
En die respecteer ik verder.quote:
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ga zo door JordeeehMeer voer please
Ik daag niet uit. Je doet het helemaal zelf. En beheers je eens qua taalgebruik.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.
Je daagt wel uit, want de reactie boven mijn post was nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik daag niet uit. Je doet het helemaal zelf. En beheers je eens qua taalgebruik.
Jij bent toch degene die de_boskanker grappig vind, dat vind ik heel wat sneuerquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer uitdagen zodat je remmie op me af kan sturen. Sadface.
Alsof het mij ook maar iets schurft wat jij vindt.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die de_boskanker grappig vind, dat vind ik heel wat sneuer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |