abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62909857
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar.... .... maar ... maar

Ik sloot toch gewoon het topic welke het laatst geopend was
Dat is helaas niet de regel, het gaat erom wie de lapo in het vorige topic had.
pi_62910106
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Ja maar als je even had gekeken naar de regels EN de laatste poster uit het vorige SC topique
Dan had je toch wel een andere conclusie kunnen trekken.
Ja sorry he.
Ken de regels, maar maakte de verkeerde gok
U MAD?
  maandag 3 november 2008 @ 19:48:33 #103
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62916103
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja sorry he.
Ken de regels, maar maakte de verkeerde gok
Er is 1 regel, die geldt boven ALLE andere regels, mijn topics worden NOOIT voortijdig gesloten.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:56:13 #104
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_62925535
EDIT

Nevermind
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
pi_62934851
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
heb je speciaal een account aangemaakt om dit te komen vertellen ?

Opzouten.
doe eens wat vriendelijker man
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_62934982
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:06 schreef Homdeck het volgende:

[..]

doe eens wat vriendelijker man
Mjah.
Verkapt SPAM berichtje of whatever kan ik niet zo tegen.

Sorry dan als ik te grof was. Zand erover ? (en dan niet over mij ).
U MAD?
pi_62935010
doen we!
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_62947916
biogarde die mijn "epic fail" of "fail" -topic sluit omdat ie zelf een alto is en die woorden gebruikt
terrorist
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:25:44 #109
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62948905
Beste Juup,

waarom heb ik +1 note gekregen n.a.v. mijn laatste topic?
Volgens mij waren het toch andere users die mijn topic verbaggerde in een veredelde SC
Op elke fokker past een bril.
pi_62949063
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef Catch_me het volgende:
Beste Juup,

waarom heb ik +1 note gekregen n.a.v. mijn laatste topic?
Volgens mij waren het toch andere users die mijn topic verbaggerde in een veredelde SC
Dat weet jij wel, en als jij dat niet weet dan moet jij toch maar eens goed nadenken voordat jij iets post.

Einde mogelijke discussie.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:33:08 #111
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62949164
Wist niet dat ze op Fok! ook al censuur op zulke onderwerpen deden

Triest ventje, zeker het nageslacht van een NSB'er
Op elke fokker past een bril.
pi_62949418
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef Catch_me het volgende:
Wist niet dat ze op Fok! ook al censuur op zulke onderwerpen deden [ afbeelding ]

Triest ventje, zeker het nageslacht van een NSB'er
Ga maar klagen bij een FA.
  woensdag 5 november 2008 @ 08:24:51 #113
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62960445
Waarom blijven Lemmings nog steeds open?

Goede topics gaan dicht na enkele reacties en baggerlemmings (pleonasme) blijven open. Vorige week al heb ik er een opmerking overgemaakt en toen werd er gezegd , dat het niet waar is.

Kom op mods wees eens een persoon met ballen en begin die Lemmings eens tegen te houden. De eerste paar keer was het nog grappig, maar nu ziet volgens mij het grote merendeel de humor er niet van in.
Horrible Cunt!
pi_62961735
Wanneer ik er ben blijven die baggerlemmings niet open hoor.
Heb ik iets gemist dan qua topics ?
U MAD?
  woensdag 5 november 2008 @ 09:44:44 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62961937
Denk je serieus dat wij altijd doorhebben wat een lemming is en wat niet?

90% heb ik door, die overige 10% heeft mazzel of is later aan de beurt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62963386
Waarom laten jullie dit topic volbaggeren met slowchat en gebeurt er niks tegen?

Ondankbaar kutwijf.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62963631
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Sackboy het volgende:
Waarom laten jullie dit topic volbaggeren met slowchat en gebeurt er niks tegen?

Ondankbaar kutwijf.
Slowchat reacties verwijderd.
Viel overigens best wel mee.

Om even op je vraag terug te komen: Had het al gezien, maar geen tijd om het meteen op te lossen.
U MAD?
  woensdag 5 november 2008 @ 12:21:33 #118
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_62965892
Ok Bossie, geen bagger meer vandaag
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_62965966
Zie posticon.
U MAD?
  woensdag 5 november 2008 @ 16:07:12 #120
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62972751
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:44 schreef Biogarde het volgende:
Denk je serieus dat wij altijd doorhebben wat een lemming is en wat niet?

90% heb ik door, die overige 10% heeft mazzel of is later aan de beurt.
Irritante gast tijdens mijn werk

Echt? Je lult.

De derde reactie geeft al aan dat het een lemming is.
Horrible Cunt!
pi_62973963
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Irritante gast tijdens mijn werk

Echt? Je lult.

De derde reactie geeft al aan dat het een lemming is.
Volgens mij heb je je ogen in de broekzak zitten of niet ?
Bio zegt toch dat wij niet alles meteen zien. (gelukkig voor jullie). Dus het kan best zo zijn dat er topics tussendoor glippen.
Wanneer een lemming leuk genoeg is blijft deze open. Helaas zijn dit er maar weinig tegenwoordig.
En deze was toevallig wel openhouwaardig. Dus. Dat dus.
U MAD?
  woensdag 5 november 2008 @ 17:22:33 #122
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62975390
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij heb je je ogen in de broekzak zitten of niet ?
Bio zegt toch dat wij niet alles meteen zien. (gelukkig voor jullie). Dus het kan best zo zijn dat er topics tussendoor glippen.
Wanneer een lemming leuk genoeg is blijft deze open. Helaas zijn dit er maar weinig tegenwoordig.
En deze was toevallig wel openhouwaardig. Dus. Dat dus.
Ik denk dat jullie zelf de ogen in de broekzak hebben.

Naar mijn mening is geen enkel lemming openhouwaardig. Dit is klaagbaak en geen onzin en het wordt tijd dat mods dat ook begrijpen. Maar blijf jullie eigen ongeloofwaardige beslissingen maar beschermen. Jullie worden er alleen steeds lachwekkender door.

Wordt tijd voor nieuwe mods die hun taak wel begrijpen.
Horrible Cunt!
pi_62976302
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:22 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie zelf de ogen in de broekzak hebben.

Naar mijn mening is geen enkel lemming openhouwaardig. Dit is klaagbaak en geen onzin en het wordt tijd dat mods dat ook begrijpen. Maar blijf jullie eigen ongeloofwaardige beslissingen maar beschermen. Jullie worden er alleen steeds lachwekkender door.

Wordt tijd voor nieuwe mods die hun taak wel begrijpen.
Wat wil je nou, dat wij mensen gaan verbieden om te lachen in een topic of om een grapje te maken ?
De grootste rotzooi van topics wordt verwijderd, en je weet nooit 100% zeker of een topic naar waarheid is geschreven. Dat is nergens. Op GC, UVT, PUB en dus ook KLB niet.
Het grootste gros van de bullshit filteren we al weg door ze op slot te zetten of te editten. Wanneer er een topic is die twijfel heeft laten we die open, loopt het de spuigaten uit dan knallen we er alsnog een slotje op.

Ik weet niet wat jij van KLB verwacht, maar hier mag best gelachen worden. Dat er teveel ONZ is ben ik met je eens (vergelijk onze slotjes maar eens met een willekeurig andere subforum op een dag), maar daarom noten wij veel meer dan voorheen. Of wil je dat wij hier een beetje de gestapo hier gaan lopen uithangen en van [KLB] [GRAF] te maken. (* [GRAF] staat voor grafstemming).

Doe eens wat tips geven dan als je het echt zo goed voorhebt met KLB.
U MAD?
  woensdag 5 november 2008 @ 18:15:52 #124
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62976673
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:

Doe eens wat tips geven dan als je het echt zo goed voorhebt met KLB.
Ik heb maar 2 tips. Geen lemmings en laat echte klachten hoe dom ze ook lijken open.

Zeker mag er gelachen worden, maar hoeveel mensen lachen nou echt om lemmings. Ik vind dat gewoon erg makkelijke humor. Een lemming is net een scheet. Iedereen kan het, het is niet moeilijk en uiteindelijk stinkt het alleen maar.
Horrible Cunt!
pi_62976742
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb maar 2 tips. Geen lemmings en laat echte klachten hoe dom ze ook lijken open.

Zeker mag er gelachen worden, maar hoeveel mensen lachen nou echt om lemmings. Ik vind dat gewoon erg makkelijke humor. Een lemming is net een scheet. Iedereen kan het, het is niet moeilijk en uiteindelijk stinkt het alleen maar.
Daarom gaat er ook in 99% van de keren een slotje op. En wanneer wij het niet zien kun je er altijd een Topic Report van maken, dan zien wij het meteen en grote kans dat ie dan zo dicht is.
U MAD?
pi_62976835
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef tong_poh het volgende:
Oneens, er is niets mis met een echt goede, onopvallende lemming of een hele lemming-rage waar steeds meer bij wordt verzonnen. KLB is gewoon primair geen bijzonder serieus forum. Voor de rest ben ik het eens met onze DJ hieronder.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat jij van KLB verwacht, maar hier mag best gelachen worden. Dat er teveel ONZ is ben ik met je eens (vergelijk onze slotjes maar eens met een willekeurig andere subforum op een dag), maar daarom noten wij veel meer dan voorheen. Of wil je dat wij hier een beetje de gestapo hier gaan lopen uithangen en van [KLB] [GRAF] te maken. (* [GRAF] staat voor grafstemming).
  woensdag 5 november 2008 @ 20:27:55 #127
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62980378
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Oneens, er is niets mis met een echt goede, onopvallende lemming of een hele lemming-rage waar steeds meer bij wordt verzonnen. KLB is gewoon primair geen bijzonder serieus forum. Voor de rest ben ik het eens met onze DJ hieronder.
[..]

Zeker mag er gelachen worden. Ik ben echt de beroerdste niet wat dat betreft. Maar ik vind niks creatiefs aan een lemming of een duidelijke verzinsel. Maar naar mijn mening gaat klaagbaak wel nog steeds om klachten hoe stom ze nou ook zijn. Verzonnen klachten en lemmings horen daar niet bij, Nu zijn verzonnen klachten moeilijk te controleren, maar lemmings wel. Iemand die regelmatig in KLB leest pikt ze er snel uit. Dus voor een mod zou het geen probleem moeten zijn.
Horrible Cunt!
  woensdag 5 november 2008 @ 20:42:16 #128
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62980891
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:27 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Zeker mag er gelachen worden. Ik ben echt de beroerdste niet wat dat betreft. Maar ik vind niks creatiefs aan een lemming of een duidelijke verzinsel. Maar naar mijn mening gaat klaagbaak wel nog steeds om klachten hoe stom ze nou ook zijn. Verzonnen klachten en lemmings horen daar niet bij, Nu zijn verzonnen klachten moeilijk te controleren, maar lemmings wel. Iemand die regelmatig in KLB leest pikt ze er snel uit. Dus voor een mod zou het geen probleem moeten zijn.
Maar FOK! en KLB is niet alleen voor jou. We zitten hier als een groep geloof ik. En we gaan niet dansen naar de pijpen van iemand die er geen fuck mee heeft.

Is het niet je ding, klik dan het topic weg en ga naar het volgende topic.

Als een lemming echt leuk is, dan mag ie best openblijven. Sterker nog, er zijn momenteel lemmings open waar geen hond van weet dat het een lemming is.

En wanneer we echt alleen klachten en mateloos serieuze shit zouden toestaan, dan zouden users vanzelf weer in een baggerpatroon vallen omdat het allemaal hetzelfde is. Ze gaan dan zoeken naar iets anders. Nu heb je een beetje van beide werelden. Leuk/'ONZ' en klachten (serieus).
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:44:43 #129
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62980970
En geloof me, KLB is geen fuck meer aan hoor wanneer we grappen en lachende reacties zouden wegmodden.
  woensdag 5 november 2008 @ 21:35:20 #130
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62982836
Blijf maar doen wat je wil dan. Dan ga ik ook maar zwaar baggeren.
Horrible Cunt!
pi_62982974
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef tong_poh het volgende:
Blijf maar doen wat je wil dan. Dan ga ik ook maar zwaar baggeren.
Doe nou maar niet, is nergens goed voor. Maar goed, het is jouw eigen keuze.
  woensdag 5 november 2008 @ 21:39:58 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62983015
Nee inderdaad, dan heb je alleen maar gekanker van verbitterde mannetjes, dan is het niet leuk!

Verder zijn sommige lemmings ook best vermakelijk hoor
Laffe huichelaar
  woensdag 5 november 2008 @ 22:41:07 #133
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62985301
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Doe nou maar niet, is nergens goed voor. Maar goed, het is jouw eigen keuze.
Veroorzaken jullie zelf. Is ook het laatste wat ik erover zeg.
Horrible Cunt!
  woensdag 5 november 2008 @ 22:43:32 #134
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62985383
Een lemming is toch geheel en al niet hetzelfde als bagger? en opmerkingen dat het grappig is, of grappig bedoelde opmerkingen maken KLB, dat is geen bagger! Hoe veroorzaken de modjes, die doorgaans doen wat het beste is, ook al ben ik het vaak niet eens met ze, dat jij moet baggeren?

Dat was weer een verwarrende post
Laffe huichelaar
pi_62986330
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Veroorzaken jullie zelf. Is ook het laatste wat ik erover zeg.
Het is een beetje triest om forum-vervuilende dingen te gaan doen omdat je je zin niet krijgt. Sommige lemmingen lopen dusdanig goed dat sluiten gewoon niet nodig is. Als het leuk gaat, waarom zouden we dat dan gaan verpesten? Wij zijn er niet om maar zoveel mogelijk slotjes te zetten, we zijn er om het forum op orde te houden en de users het naar hun zin maken.

Verreweg de meeste mensen hebben helemaal geen probleem met lemmings, sterker nog; soms hebben ze het niet eens door. Als er dan een leuke discussie volgt dan gaan we dat echt niet sluiten omdat iemand dat zonodig wil, en vervolgens het topic gaat vervuilen met bijv. IBTL plaatjes (hiermee doel ik overigens niet specifiek op jou). Als het je niet aanstaat dan kun je ook besluiten KLB links (of rechts) te laten liggen, jij blij, wij blij.
  woensdag 5 november 2008 @ 23:43:22 #136
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62987174
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Het is een beetje triest om forum-vervuilende dingen te gaan doen omdat je je zin niet krijgt. Sommige lemmingen lopen dusdanig goed dat sluiten gewoon niet nodig is. Als het leuk gaat, waarom zouden we dat dan gaan verpesten? Wij zijn er niet om maar zoveel mogelijk slotjes te zetten, we zijn er om het forum op orde te houden en de users het naar hun zin maken.

Verreweg de meeste mensen hebben helemaal geen probleem met lemmings, sterker nog; soms hebben ze het niet eens door. Als er dan een leuke discussie volgt dan gaan we dat echt niet sluiten omdat iemand dat zonodig wil, en vervolgens het topic gaat vervuilen met bijv. IBTL plaatjes (hiermee doel ik overigens niet specifiek op jou). Als het je niet aanstaat dan kun je ook besluiten KLB links (of rechts) te laten liggen, jij blij, wij blij.
Dat begrijp je verkeerd. Normaal hou ik me netjes in KLB, omdat het een plek is waar mensen stoom af wil blazen over het eventuele onrecht dat hen is aangedaan. Of ze gelijk hebben is een weer een ander verhaal. Het is aan de users van het forum om daar op te reageren. Als men de TS in de zeik willen zetten, is dat hun goed recht. Zolang de reacties geen regelrechte kinderachtige bagger is, kan ik me daar wel in vinden. Ik doe soms ook net zo hard mee. Een beetje fun mag toch?

De reden waarom ik zo een probleem met lemmings heb, is dat te vaak lemmings meer bestaansrecht lijken te hebben dan gegronde klachten. Sommige mods beslissen op basis van persoonlijke voorkeur of een topic open blijft staan. Een topic die bijvoorbeeld al na 3 reacties wordt dichtgegooid, omdat ie "toch wel wordt volgebaggerd" is naar mijn mening volledig bullshit. Kijk het tenminste even aan. Staat er een hele pagina vol met reacties als "TS is een homo" mag ie zeker dicht. Wordt er niet op gereageerd dan verdwijnt het topic vanzelf wel.

Maar ik realiseer, dat jullie ondanks mijn post nog steeds niet willen toegeven, dat jullie het fout hebben. Want dan leidt tot gezichtsverlies. Dus neem deze dingen gewoon mee naar jullie modjes vergadering of hoe jullie dat ook noemen en bespreek het eens. Ik zie de resultaten wel op de lange duur of jullie er wat van opgestoken hebben. Zo niet, dan doe ik gewoon net zo hard mee met de kut users van dit forum. Zoals ze in het engels zeggen: If you can't beat them, join them!
Horrible Cunt!
pi_62987389
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:43 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Maar ik realiseer, dat jullie ondanks mijn post nog steeds niet willen toegeven, dat jullie het fout hebben. Want dan leidt tot gezichtsverlies. Dus neem deze dingen gewoon mee naar jullie modjes vergadering of hoe jullie dat ook noemen en bespreek het eens. Ik zie de resultaten wel op de lange duur of jullie er wat van opgestoken hebben. Zo niet, dan doe ik gewoon net zo hard mee met de kut users van dit forum. Zoals ze in het engels zeggen: If you can't beat them, join them!
Gaan we zeker meenemen, ik denk namelijk heel anders over de dingen die je beschrijft. Ik kijk topics sowieso even aan, ik sluit alleen direct als het weer eens zo'n voorspelbaar kuttopic van een kutkloon is. En het boeit me niet wie het topic geopend heeft, ik oordeel naar de inhoud van het topic, niet naar de persoon die het geopend heeft.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:00:29 #138
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62987592
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik kijk topics sowieso even aan, ik sluit alleen direct als het weer eens zo'n voorspelbaar kuttopic van een kutkloon is.
Ik had het ook niet over jou. Daarom zei ik ook sommige mods.
Horrible Cunt!
pi_62987745
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over jou. Daarom zei ik ook sommige mods.
Lekker vaag.
  donderdag 6 november 2008 @ 08:25:41 #140
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62990241
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Lekker vaag.
Oh, moet ik specifieker zijn?
Horrible Cunt!
pi_62990386
Ja. Ben eens specifieker.
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 08:41:28 #142
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62990438
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ja. Ben eens specifieker.
Nee.
Horrible Cunt!
  donderdag 6 november 2008 @ 08:45:04 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62990485
Zeik dan ook niet, ongelofelijk!

Zei je 6 posts geleden niet dat je het er niet meer over zou hebben?
Vooralsnog ben je enkel aan het klagen over dingen die nou eenmaal bij KLB horen, bevalt het je niet, zit er rechtsboven dacht ik een kruisje, klik dat eens aan.

En ja, je hebt het nu tegen de mods, maar ik reageer ook, omdat je KLB wil verzieken
Laffe huichelaar
pi_62990518
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:41 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee.
Dan zeik ook niet.
Noem het beestje bij de naam man. Wat maakt het uit

Overigens snap niet waarom je je hier als een schijnheil gedraagt. Ik pik even 1 van je posts van gisteravond eruit:
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef tong_poh het volgende:
TS is zelf homo, maar is een pauper die zelf geen geld heeft voor een tasje.

[ Bericht 33% gewijzigd door de_boswachter op 06-11-2008 08:54:26 ]
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:24:51 #145
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62991191
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:45 schreef timmmmm het volgende:
Zeik dan ook niet, ongelofelijk!

Zei je 6 posts geleden niet dat je het er niet meer over zou hebben?
Vooralsnog ben je enkel aan het klagen over dingen die nou eenmaal bij KLB horen, bevalt het je niet, zit er rechtsboven dacht ik een kruisje, klik dat eens aan.

En ja, je hebt het nu tegen de mods, maar ik reageer ook, omdat je KLB wil verzieken
Reageer maar tot je een ons weegt.
Horrible Cunt!
  donderdag 6 november 2008 @ 09:28:37 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62991269
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:24 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Reageer maar tot je een ons weegt.
Deze hele discussie is namelijk zinloos, jij wil iets wat nooit zal gebeuren, omdat heel KLB dan in opstand komt. Als de mods moeten kiezen tussen driekwart van de KLBers, of jij, weet ik al wie het word, en ik zal je een tip geven, jij bent het niet!
Laffe huichelaar
  donderdag 6 november 2008 @ 09:29:25 #147
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62991285
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan zeik ook niet.
Noem het beestje bij de naam man. Wat maakt het uit

Overigens snap niet waarom je je hier als een schijnheil gedraagt. Ik pik even 1 van je posts van gisteravond eruit:
[..]

Nee nee nee. Daar trap ik niet in. Diegene waar ik het over heb weten het zelf wel. Maar als ik namen ga noemen dan speelt men de morele verontwaardiging kaart en daar doe ik niet aan mee. Jullie kunnen niet altijd jullie zin hebben.

Wat betreft die opmerking wat je nu quote. Kijk eens naar het tijdstip van die opmerking en mijn opmerking, dat ik ook maar ga baggeren. Bingo! Maak je conclusies. Wel mooi, dat je een beetje research doet om te proberen mij onderuit te halen. Blijkt dat jullie toch een beetje moeite doen.
Horrible Cunt!
pi_62991329
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee nee nee. Daar trap ik niet in. Diegene waar ik het over heb weten het zelf wel. Maar als ik namen ga noemen dan speelt men de morele verontwaardiging kaart en daar doe ik niet aan mee. Jullie kunnen niet altijd jullie zin hebben.

Wat betreft die opmerking wat je nu quote. Kijk eens naar het tijdstip van die opmerking en mijn opmerking, dat ik ook maar ga baggeren. Bingo! Maak je conclusies. Wel mooi, dat je een beetje research doet om te proberen mij onderuit te halen. Blijkt dat jullie toch een beetje moeite doen.
Oh mooi dan ben ik het niet
Einde discussie
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:32:04 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62991342
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:29 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je dramatische effect dan weg is, gelukkig kan ik wel een gokje maken, hij zeikt natuurlijk op de mods die hij wèl ziet, hoewel de anderen er natuurlijk hetzelfde over denken
Laffe huichelaar
  donderdag 6 november 2008 @ 09:36:55 #150
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62991448
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Deze hele discussie is namelijk zinloos, jij wil iets wat nooit zal gebeuren, omdat heel KLB dan in opstand komt. Als de mods moeten kiezen tussen driekwart van de KLBers, of jij, weet ik al wie het word, en ik zal je een tip geven, jij bent het niet!
Misschien moet er een enquete komen. Jij hebt het bijvoorbeeld over 3/4 van de KLB'ers. Maar geldt dat ook voor 3/4 van de Fokkers? Misschien posten veel Fokkers niet meer in KLB, omdat het trieste bedoeling begint te worden met al dat gebagger en lemmings. Ik weet, dat zo'n enquete niet zal komen, omdat het heel moeilijk is om zo'n enquete in elkaar te steken om te zorgen dat het resultaat representatief is.

Nog een punt. Jij zegt dat de mods niet voor mij zullen kiezen. Dat weet ik, maar moet ik dan mijn bek dichthouden en een trieste meeloper worden zoals het merendeel van de bevolking. Het is mij vrij om te klagen en dat zal ik ook blijven doen. Indien je een probleem ermee hebt, dan heb ik een tip voor je. Klik dat rode kruisje rechtsboven in je scherm eens aan. Dan hoef je het niet te lezen.
Horrible Cunt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')